kalini Skrevet 9. desember 2017 #161 Del Skrevet 9. desember 2017 1 minutt siden, *Stjerne*støv* skrev: Er jeg den enste som ikke forstår vitsen med designer pynt på vaskerom? (Pynt på vaskerom i det hele tatt) ref snap i går (?) hvis hun vil ha det, er vel det vits nok?..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 9. desember 2017 #162 Del Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev: Er jeg den enste som ikke forstår vitsen med designer pynt på vaskerom? (Pynt på vaskerom i det hele tatt) ref snap i går (?) Det er vel oppstilt for å nettopp snappe det, gjetter jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 9. desember 2017 #163 Del Skrevet 9. desember 2017 2 minutter siden, kalini said: hvis hun vil ha det, er vel det vits nok?..... For all del - Men målet hennes er vel inspirere? Og «jobben» å reklamere for de hun har avtale med. Da er helt innenfor å kunne diskutere det hun legger ut på SO ME? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 9. desember 2017 #164 Del Skrevet 9. desember 2017 6 minutter siden, Femilie said: Det er vel oppstilt for å nettopp snappe det, gjetter jeg. Ja.. hun har sikkert en avtale med de hun samarbeider med. Synst bare det så tåpelig ut Det er en kjent sak at smaken er som baken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 9. desember 2017 #165 Del Skrevet 9. desember 2017 Hun har virkelig fått et lekkert hus, men jeg personlig ville tilført litt farge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 11. desember 2017 #166 Del Skrevet 11. desember 2017 (endret) På 9.12.2017 den 16.58, Infinity skrev: Hun har virkelig fått et lekkert hus, men jeg personlig ville tilført litt farge. Men det snappes jo på repeat om att og om att! Finner det lite inspirerende, så hun ryker straks fra Snaplista! Ikke merker hun noenting med reklame heller. Helt elendig! Endret 11. desember 2017 av Viking-girl 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 11. desember 2017 #167 Del Skrevet 11. desember 2017 12 timer siden, Viking-girl skrev: Men det snappes jo på repeat om att og om att! Finner det lite inspirerende, så hun ryker straks fra Snaplista! Ikke merker hun noenting med reklame heller. Helt elendig! Det ble jo ramaskrik her inne når jeg påpekte at ting må merkes. Da kom det en ny bruker inni bildet og la ut med en passiv aggressiv undertone. Det er nok mye som liksom skal se sponset ut, men som ikke er det, for å få oppmerksomhet. Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle stikke så hardt å nevne at ting bør merkes. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 11. desember 2017 #168 Del Skrevet 11. desember 2017 3 timer siden, Skorpion89 skrev: Det ble jo ramaskrik her inne når jeg påpekte at ting må merkes. Da kom det en ny bruker inni bildet og la ut med en passiv aggressiv undertone. Det er nok mye som liksom skal se sponset ut, men som ikke er det, for å få oppmerksomhet. Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor det skulle stikke så hardt å nevne at ting bør merkes. Hun skrev på snapchat en dag (etter litt snakk om sponsing bla her) at samarbeidene hun hadde med diverse steder var en privatsak.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 11. desember 2017 #169 Del Skrevet 11. desember 2017 11 minutter siden, Femilie skrev: Hun skrev på snapchat en dag (etter litt snakk om sponsing bla her) at samarbeidene hun hadde med diverse steder var en privatsak.. Det sier jo sitt om profesjonaliteten. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 12. desember 2017 #170 Del Skrevet 12. desember 2017 16 timer siden, Skorpion89 skrev: Det sier jo sitt om profesjonaliteten. No omgåes hun både Lene Orvik og Eirin Kristiansen, så hun har vel lært av dem.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 14. desember 2017 #171 Del Skrevet 14. desember 2017 På 11.12.2017 den 21.14, Femilie skrev: Hun skrev på snapchat en dag (etter litt snakk om sponsing bla her) at samarbeidene hun hadde med diverse steder var en privatsak.. Privatsak faktisk! La ut en lang reklamevideo av garderoben når den ble montert og var ferdig satt opp. Null merking. Jeg sletta henne på snap i dag. Det er jo det samme om igjen. Lurte på når en koselig sofa, tvkrok og bildene skulle få komme opp på veggene, men med tanke på at den store julestjerna fortsatt står på gulvet uten å bli hengt opp, så gidder jeg ikke mer. Lykke til til henne og den jungelen av grønne planter. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 14. desember 2017 #172 Del Skrevet 14. desember 2017 42 minutter siden, Viking-girl skrev: Privatsak faktisk! La ut en lang reklamevideo av garderoben når den ble montert og var ferdig satt opp. Null merking. Jeg sletta henne på snap i dag. Det er jo det samme om igjen. Lurte på når en koselig sofa, tvkrok og bildene skulle få komme opp på veggene, men med tanke på at den store julestjerna fortsatt står på gulvet uten å bli hengt opp, så gidder jeg ikke mer. Lykke til til henne og den jungelen av grønne planter. Har aldri sett så mye planter i ett hus, overkill🙈 Og alltid de samme snapp’ene, null inspo. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 14. desember 2017 #173 Del Skrevet 14. desember 2017 20K instagramfølgere og under 100 likes på mange av bildene. Og enten har hun mange sponsorer og "samarbeid" som hun ikke merker korrekt - eller så later hun som om hun har mange sponsorer og samarbeidsbedrifter. Jeg får i grunnen inntrykk av at "noen" har lyst til å framstå som en langt større "influencer" enn de egentlig er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 14. desember 2017 #174 Del Skrevet 14. desember 2017 2 timer siden, Loffeliten skrev: 20K instagramfølgere og under 100 likes på mange av bildene. Og enten har hun mange sponsorer og "samarbeid" som hun ikke merker korrekt - eller så later hun som om hun har mange sponsorer og samarbeidsbedrifter. Jeg får i grunnen inntrykk av at "noen" har lyst til å framstå som en langt større "influencer" enn de egentlig er. Enkelt å kjøpe seg følgere, å hun er en av dem. Å få mange følgere på instagram krever mye jobb, det tror jeg ikke hun gidder. Raskere å kjøpe seg noen følgere, enklere å få sponset ting da 😉 Dessverre sjekker ikke bedriftene hvos mange likes du får... sier som Olivia Angelina ( blogger) Å kjøpe seg følgere er SÅ no go å så enkelt å gjennomskue! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line_m Skrevet 18. desember 2017 #175 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) I dag blir det anbefalt på snapchat botox fra man er 25 år for å forebygge rynker. Er ikke det litt vell tidlig?🙄🙄 Endret 18. desember 2017 av Line_m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatilmakrell Skrevet 21. desember 2017 #176 Del Skrevet 21. desember 2017 Jeg fulgte også L.V på snap, syntes det var interessant å følge prosessen rundt husbyggingen. Men- jeg reagerte også på den Botox-snappen og har sluttet å følge henne nå. Jeg forstår at det handler om reklame for hudpleie-klinikken hun blir sponset av, men jeg skjønner ikke at man kaster all moral og etikk på båten bare for å tjene penger. Ingen trenger botox, og i alle fall ikke 25-åringer. Og å skylde på at man tar det pga. spenningshodepinne er rett og slett bare komisk. Jeg er 43, og har aldri vurdert å sprøyte gift inn i ansiktet mitt i et forsøk på å se yngre ut enn det jeg er. Har jeg hodepine, tar jeg en Ibux. Andre får gjøre som de vil, men både bloggere og Lise Valø MÅ slutte å reklamere ukritisk for alt mulig dritt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Horselady Skrevet 21. desember 2017 #177 Del Skrevet 21. desember 2017 Hun mistet mange stjerne hos meg etter reklamen for botox. Alt for skjønnhet og penger! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 5. januar 2018 #178 Del Skrevet 5. januar 2018 Hvorfor bruker ikke Møbler & Miljø og Herlighet noen av bildene hennes på insta? Hun tagger de opp og ned i mente og skryter de opp i skyene, mens de nevner henne ikke med et ord.. ser også at hun kommenterer på Ai Concrete sin insta med oppmuntrende emojis og Ai Concrete gjør det samme på hennes Insta. Litt komisk siden hun runner begge kontoene 🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dovrefaller Skrevet 20. januar 2018 #179 Del Skrevet 20. januar 2018 Vurderer sterkt å sende tips om Lise til forbrukertilsynet. Ingenting er merket, men innimellom kommer det et lite «samarbeid med xxx» - noe jeg har skjønt av de hundrevis av snappene om akkurat det samme tidligere. Jeg elsker stilen, huset er råflott, hun virker som en bra dame, men hennes massive sponsing uten merking gjør at leverandørene og butikkene dette gjelder ikke tjener på meg. Hadde det ikke vært skjult reklame, men ærlighet og merking etter loven hadde jeg gladlig benyttet meg av disse butikkene. Det hadde vært hakket mer inspirerende, for du er på god vei. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 21. januar 2018 #180 Del Skrevet 21. januar 2018 Har Eirin allerede kvittet seg med spisebordet fra Lises firma? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå