Gjest Bananikjøleskap Skrevet 26. oktober 2019 #221 Del Skrevet 26. oktober 2019 (endret) Ja Endret 22. juni 2020 av Bananikjøleskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokka* Skrevet 29. oktober 2019 #222 Del Skrevet 29. oktober 2019 Etter å ha sett reportasjen på Herlige hjem, så lurer jeg på om hun fikk betalt fra diverse firmaer for å nevne firmanavn... Den butikken hun fikk inn for å style soverommet og senga før besøket, fikk i hvert fall dårlig uttelling da det ikke ble vist i det hele tatt🙈 Veldig mye prat om utsikten og de store vinduene med lyset inn, men sannheten er at de utvendige rullgardinene er nede konstant. Kjører forbi nesten daglig og har faktisk ikke sett de oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaskepost Skrevet 30. oktober 2019 #223 Del Skrevet 30. oktober 2019 Greit nok hjem, så lenge man liker det selv er det vel helt OK. Jeg foretrekker et hjem med personlighet og sjel. Personlig synes jeg leiligheten hennes ser ut som en butikk under avvikling, og så hadde jeg valgt å bygge et mindre hus, så slapp jeg å leie ut halve huset i to leiligheter som dem gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 30. oktober 2019 #224 Del Skrevet 30. oktober 2019 7 minutter siden, Flaskepost skrev: Greit nok hjem, så lenge man liker det selv er det vel helt OK. Jeg foretrekker et hjem med personlighet og sjel. Personlig synes jeg leiligheten hennes ser ut som en butikk under avvikling, og så hadde jeg valgt å bygge et mindre hus, så slapp jeg å leie ut halve huset i to leiligheter som dem gjør. Er smart å ha utleie i egen bolig, om en bygger det rett vil en kunne få leietakere til å betale ned huset. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 2. november 2019 #225 Del Skrevet 2. november 2019 Tråden er ryddet for spekulasjon og krenkende innlegg med svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 5. desember 2019 #226 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) . Endret 27. juni 2020 av Skrukketroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaskepost Skrevet 6. desember 2019 #227 Del Skrevet 6. desember 2019 Hollywood frue som må leie bort halve huset.....knis... tror neppe naboene vet hvem hun er. Er det hun selv som har startet denne tråden? 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokka* Skrevet 6. desember 2019 #228 Del Skrevet 6. desember 2019 Et lite snev av hennes virkelige jeg på instastory i kveld, latterliggjøring av underholdningen på hotellet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 7. desember 2019 #229 Del Skrevet 7. desember 2019 8 timer siden, Blåklokka* skrev: Et lite snev av hennes virkelige jeg på instastory i kveld, latterliggjøring av underholdningen på hotellet... Undres om hun har tatt det vekk nå? Det jeg reagerte på var alkoholen hun drakk, med hennes barn i fanget.😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokka* Skrevet 7. desember 2019 #230 Del Skrevet 7. desember 2019 1 time siden, Jegserdeg skrev: Undres om hun har tatt det vekk nå? Det jeg reagerte på var alkoholen hun drakk, med hennes barn i fanget.😫 Jepp, nå var det borte fra story gitt🙈 Ja, håper virkelig det var alkoholfri vin! Men muligens ikke, med tanke på at hun la ut den instastoryen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 16. desember 2019 #231 Del Skrevet 16. desember 2019 På 7.12.2019 den 8.26, Blåklokka* skrev: Jepp, nå var det borte fra story gitt🙈 Ja, håper virkelig det var alkoholfri vin! Men muligens ikke, med tanke på at hun la ut den instastoryen... Hun skimtes igjennom historien idag f.eks, hvor hun "håner" sin mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 2. januar 2020 #232 Del Skrevet 2. januar 2020 (endret) Hva har skjedd nå? Ser hun har stengt profilen sin.. noen som vil fortelle hvordan hun har oppført seg mot tidligere samarbeidspartnere? Endret 2. januar 2020 av Showmustgoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokka* Skrevet 2. januar 2020 #233 Del Skrevet 2. januar 2020 13 timer siden, Showmustgoon skrev: Hva har skjedd nå? Ser hun har stengt profilen sin.. noen som vil fortelle hvordan hun har oppført seg mot tidligere samarbeidspartnere? Har hun stengt den profilen som heter lisevalo for de som ikke er følgere? Hun skrev at den skulle bli ren bedriftsprofil, og laget en ny som kun er for familie og venner. Veldig fornuftig å ikke vise barna på bedriftsprofilen synes jeg, selv om hun da må begynne å kjøpe barneklær selv🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 3. januar 2020 #234 Del Skrevet 3. januar 2020 Begge er stengt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bollapikksvin Skrevet 3. januar 2020 #235 Del Skrevet 3. januar 2020 Ikke overrasket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
01jenta Skrevet 4. januar 2020 #236 Del Skrevet 4. januar 2020 «Huset mitt er ikke utstilling som mange trur» og leker som er fint satt på bord, sofa osv....ikke for å være slem eller noe...men synes det såg ryddig ut selv med litt leker i kjellerstue😅😆 men det er nå meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Showmustgoon Skrevet 4. januar 2020 #237 Del Skrevet 4. januar 2020 Hvorfor? Har det skjedd noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokka* Skrevet 4. januar 2020 #238 Del Skrevet 4. januar 2020 8 minutter siden, Showmustgoon skrev: Hvorfor? Har det skjedd noe? Har vel ikke skjedd noe spesielt som jeg har fått med meg i hvert fall. Hun skrev hun ville bruke mindre tid på sosiale medier, samt ikke vise barna lenger. Begge deler er jo forståelig. Hun skal vel tilbake i jobb snart (?) og da strekker nok tiden ikke til til å være like aktiv på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaskepost Skrevet 4. januar 2020 #239 Del Skrevet 4. januar 2020 28 minutter siden, 01jenta skrev: «Huset mitt er ikke utstilling som mange trur» og leker som er fint satt på bord, sofa osv....ikke for å være slem eller noe...men synes det såg ryddig ut selv med litt leker i kjellerstue😅😆 men det er nå meg.... Det tenkte jeg også på. Så ut som det var hun som hadde plassert dem der på utstilling. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaskepost Skrevet 4. januar 2020 #240 Del Skrevet 4. januar 2020 1 minutt siden, Blåklokka* skrev: Har vel ikke skjedd noe spesielt som jeg har fått med meg i hvert fall. Hun skrev hun ville bruke mindre tid på sosiale medier, samt ikke vise barna lenger. Begge deler er jo forståelig. Hun skal vel tilbake i jobb snart (?) og da strekker nok tiden ikke til til å være like aktiv på Instagram. Sikkert lurt å stenge "bedriftskontoen" da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå