Gå til innhold

Hvor i Europa treffer man ikke flyktninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nordvest Polen er det fine sandstrender ja :) Husker at jeg var sjokkert over hvor lite innvandrere det var i området også. På sommeren bruker det å være fint og varmt der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, finnes det virkelig noen som enda tror på at vi hjelper ved å hjelpe de lykkejegerne som har "flyktet" Lykkejegerne som har mase penger selv. Lykkejegere som tar selfie med sin iPhone så fort de passerer en grense. Lykkejegerne som mener at de får for lite penger av teite europeere. Lykkejegerne som skal ha mat de er vant til, og ikke den maten vi har. :sjokkert: Jeg trodde faktisk det var en utdødd rase.

Jeg trodde faktisk at oppegående mennesker innså at ved å hjelpe folk over grensene, ved å gi de alt de peker på, så får ikke de som virkelig trenger det hjelp. De stakkarne sitter igjen nede i Syria.

Å oppegående mennesker som vil hjelpe mennesker i nød, skjønner dere ikke at flere kan få hjelp når de får hjelpen der de er?

Jeg skjønner godt at ts vil feriere et sted der det ikke kryr av lykkejegere.

Anonymous poster hash: 4ce46...9b5

Du er rett og slett bare dum du. Dette er mennesker med god utdannelse, gode jobber, som har spart penger og kjøpt hus - akkurat som du og jeg. Skulle ikke de flykte når det bryter ut krig i landet?

Den manglende logikken de fleste utviser, får meg til å ønske at Norge blir et fattig land. For sånn som det er nå, så har vi det så godt at vi ikke klarer å forstå hvordan andre har det.

Vi har solgt empatien og medmenneskeligheten for oljen.

Anonymous poster hash: e768d...f8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Hilsen ts. Anonymous poster hash: 3ef67...42b

På Island kommer det ikke flyktninger rekende i fjæra. Ikke i Norge heller , som regel. Azorene bør også være ganske trygt.

Anonymous poster hash: f32fe...e98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg trodde argumentet mitt var selvsagt. 

 

VI MÅ HJELPE DE SOM TRENGER DET. Vi er alle mennesker, og vi er like mye verdt. Det er motbydelig at dere ser på dere selv som verdt så mye mer, at dere ikke vil se på dem på ferie en gang. Disgusting.

Hjelp gjennom tvang er motbydelig. Hvis du vil hjelpe noen så værsegod å hjelp dem! Mennesker er absolutt ikke like mye verdt, vi er alle ulike med ulike gode og dårlige sider.

Folk som deg lever i drømmeland, kom deg ut og se hvordan verden virkelig er.

Anonymous poster hash: bb075...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er rett og slett bare dum du. Dette er mennesker med god utdannelse, gode jobber, som har spart penger og kjøpt hus - akkurat som du og jeg. Skulle ikke de flykte når det bryter ut krig i landet?

Den manglende logikken de fleste utviser, får meg til å ønske at Norge blir et fattig land. For sånn som det er nå, så har vi det så godt at vi ikke klarer å forstå hvordan andre har det.

Vi har solgt empatien og medmenneskeligheten for oljen.Anonymous poster hash: e768d...f8e

Hvis de har en så god utdannelse og bakgrunn, hvorfor ikke bare bo i Tyrkia? Eller i det minste Ungarn, Serbia eller Hellas? Hvorfor tror du det er landene som gir mest i trygd som er destinasjonene til +95% av "flyktningene"?

Anonymous poster hash: bb075...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Den 8 de septiembre de 2015 at 12.26, AnonymBruker skrev:

Vi planlegger både bytur og "sydentur" til neste vår og sommer, og med syriakrisen som pågår, lurer jeg litt på hvor vi kan reise UTEN å treffe flyktninger?

Kall meg en egoist, men jeg ønsker ikke å se flyktninger komme innover stranda hvor jeg soler meg. Tips? 

 


Anonymous poster hash: 3ef67...42b

 

Mallorca...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8. september 2015 at 12.26, AnonymBruker skrev:

Vi planlegger både bytur og "sydentur" til neste vår og sommer, og med syriakrisen som pågår, lurer jeg litt på hvor vi kan reise UTEN å treffe flyktninger?

Kall meg en egoist, men jeg ønsker ikke å se flyktninger komme innover stranda hvor jeg soler meg. Tips? 

 


Anonymous poster hash: 3ef67...42b

 

 

Den 8. oktober 2015 at 22.37, Teeny skrev:

Nordvest Polen er det fine sandstrender ja :) Husker at jeg var sjokkert over hvor lite innvandrere det var i området også. På sommeren bruker det å være fint og varmt der.

Anbefaler også Polen. Har vært der flere ganger og aldri sett flyktninger der. Kan anbefale Sopot. Fine sandstrender, billige, gode hotell, god mat, gode shoppingmuligheter og billig alkohol. Polakkene er gjestfrie og du får MYE for pengene der, kontra andre EU land der alt er dyrt og Euroen er svinedyr. Det blir varmt i Polen om sommeren godt over 25 grader og gjerne overstiger 30grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...