Gå til innhold

Hvor i Europa treffer man ikke flyktninger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det blir nok vanskelig å finne et garantert "flyktningefritt" sted i Europa. Du får ta turen til Dubai, Abu Dhabi eller Quatar. Kommer nok ikke en eneste flyktning sigende på de strendene, for de har ikke tenkt å hjelpe i det hele tatt

Endret av Snurri
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Vi planlegger både bytur og "sydentur" til neste vår og sommer, og med syriakrisen som pågår, lurer jeg litt på hvor vi kan reise UTEN å treffe flyktninger?

Kall meg en egoist, men jeg ønsker ikke å se flyktninger komme innover stranda hvor jeg soler meg. Tips? 

Anonymous poster hash: 3ef67...42b

 

 

På Island....?

Anonymous poster hash: 0aa88...4db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Ville du brukt masse penger på en ferietur der du tråkker rundt i andres elendighet?

 

Det er jo stortsett det turister gjør.  :fnise:  Men det er fullt forståelig å ikke ville feriere steder der flyktninger vandrer rundt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reis til Island. Det stinker rottent egg over hele øya, men det går sikkert bra. 

 

trekker det tilbake. Så linken over. Hva med Grønland? Der lukter det vel selspekk. 

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Relativt fattige land uten generøse trygdeordninger er et sikkert reisemål.

 

Portugal f.eks. 



Anonymous poster hash: b5615...a00
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir nok ikke værende der lenge;)

Det forutsetter at de takler det utrolig kalde været der, og om de synes det er nok penger å hente på øya.

Utover dette, så er islendingene opptatte av å bevare sin kulturelle arv, i motsetning til Norge.

Tja, de tillot jo at det ble bygget moske der... Trist utvikling :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, de tillot jo at det ble bygget moske der... Trist utvikling :(

Har ikke sett en eneste muslim da jeg var på Island for to år siden :)

Men her vi nå bor, er det muslimer i hvert et hjørne..

Ingen tvil om at Norge er og forblir den største honningkrukka.

Anonymous poster hash: 5ecf2...136

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

 

Vi planlegger både bytur og "sydentur" til neste vår og sommer, og med syriakrisen som pågår, lurer jeg litt på hvor vi kan reise UTEN å treffe flyktninger?

Kall meg en egoist, men jeg ønsker ikke å se flyktninger komme innover stranda hvor jeg soler meg. Tips? 

Anonymous poster hash: 3ef67...42b

 

Hvis vi kunne forutsi hvor i Europa du ikke vil risikere å treffe flyktninger neste vår og sommer, ville alt vært mye enklere å planlegge. Jeg foreslår at du henvender deg her:

 

http://www.bundeskanzlerin.de/Webs/BKin/EN/Service/Contact/contact_node.html;jsessionid=E5104E66186485B100C98109D839E778.s1t1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både nord-Frankrike og nord-Tyskland har flotte strender om sommeren og kan også lett kombineres med byferie.

Anonymous poster hash: 4dde6...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dra til feks Bamble eller Hvaler, de har ordførere fra FrP

Har da vitterlig vist seg at det ikke hjelper mye....
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av byferie så kan kanskje Dublin eller Edinburgh være noe.

Når det gjelder sydentur så har jeg ikke hørt om flyktninger på Madeira.

Da denne øya ligger i Atlanterhavet så er det vel liten sjanse for å treffe på de der.

Men også Kanariøyene ligger i Atlanterhavet og selv om det kommer båtflyktninger fra Afrika med jevne mellomrom så er de ikke berørt på samme måte som i middelhavet og jeg har ikke hørt om at det er kommet noen dit i det siste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...