AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #1 Skrevet 8. september 2015 Vi planlegger både bytur og "sydentur" til neste vår og sommer, og med syriakrisen som pågår, lurer jeg litt på hvor vi kan reise UTEN å treffe flyktninger? Kall meg en egoist, men jeg ønsker ikke å se flyktninger komme innover stranda hvor jeg soler meg. Tips? Anonymous poster hash: 3ef67...42b 12
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #2 Skrevet 8. september 2015 Hei! Det er mange flotte strender sør i Polen:-) Med palmer o.l. Sjekk også ut noen andre øst-europeiske land. Fantastiske strender. Her vil du ikke møte noen. Anonymous poster hash: da0fb...130 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #3 Skrevet 8. september 2015 (endret) Tror de fleste av oss kommer til å søke etter ferier som ikke er overfylt av flyktninger. Bestiller bare før prisene dithen blir skyhøye. Anonymous poster hash: 3ef67...42b Endret 8. september 2015 av ninuska_ 11
spinelli Skrevet 8. september 2015 #4 Skrevet 8. september 2015 (endret) "Regner med at du bruker all ferien din på å reise dit flyktningene er for å hjelpe, fordi hvis du ikke gjør det kan du nok gå under betegnelsen "hykler"" .. Velger du virkelig å si DETTE som et argument i mot meg? Tenk så flott om alle hadde gjort det da? Isteden for å være redde for at du må se på flyktningene på ferie? Latterlig. Få prioriteringene på plass folkens. Endret 8. september 2015 av ninuska_ 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #5 Skrevet 8. september 2015 (endret) "Regner med at du bruker all ferien din på å reise dit flyktningene er for å hjelpe, fordi hvis du ikke gjør det kan du nok gå under betegnelsen "hykler"" .. Velger du virkelig å si DETTE som et argument i mot meg? Tenk så flott om alle hadde gjort det da? Isteden for å være redde for at du må se på flyktningene på ferie? Latterlig. Få prioriteringene på plass folkens. Har jeg feil prioritering dersom jeg velger å ha en fredelig ferie hvor jeg kan koble ut, uten å måtte tenke på andre?? Nei, synes jeg. Det kan jeg/vi gjøre resten av året. Anonymous poster hash: 3ef67...42b Endret 8. september 2015 av ninuska_ 11
spinelli Skrevet 8. september 2015 #6 Skrevet 8. september 2015 Ok, jeg trodde argumentet mitt var selvsagt. VI MÅ HJELPE DE SOM TRENGER DET. Vi er alle mennesker, og vi er like mye verdt. Det er motbydelig at dere ser på dere selv som verdt så mye mer, at dere ikke vil se på dem på ferie en gang. Disgusting. 5
spinelli Skrevet 8. september 2015 #8 Skrevet 8. september 2015 Har jeg feil prioritering dersom jeg velger å ha en fredelig ferie hvor jeg kan koble ut, uten å måtte tenke på andre?? Nei, synes jeg. Det kan jeg/vi gjøre resten av året. Anonymous poster hash: 3ef67...42b Ja, da har du feil prioriteringer her i livet. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #9 Skrevet 8. september 2015 Jeg skjønner deg godt, TS. Anonymous poster hash: f46f4...5fc 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #10 Skrevet 8. september 2015 Jeg skjønner deg godt, TS. Anonymous poster hash: f46f4...5fc Takk Tror det er ganske mange av oss, og sånn sett er ikke mitt spørsmål særlig unikt! Portugal skal forøvrig sjekkes ut. Det samme med Polen. Anonymous poster hash: 3ef67...42b 5
Østlandet Skrevet 8. september 2015 #11 Skrevet 8. september 2015 Hei! Det er mange flotte strender sør i Polen:-) Med palmer o.l. Sjekk også ut noen andre øst-europeiske land. Fantastiske strender. Her vil du ikke møte noen.Anonymous poster hash: da0fb...130 Hvor sør i Polen er det mange fine strender med palmer og lignende? 3
Gullik Skrevet 8. september 2015 #12 Skrevet 8. september 2015 Mallorca, Kanariøyene, Portugal, Det Spanske fastlandet og den franske Rivieraen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #13 Skrevet 8. september 2015 Hvor sør i Polen er det mange fine strender med palmer og lignende? http://www.vg.no/forbruker/reise/reisereportasjer/den-polske-riviera/a/2631538/ Anonymous poster hash: 4be43...205
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #14 Skrevet 8. september 2015 Kanariøyene, Kommer flyktninger til Kanariøyene støtt og stadig. Anonymous poster hash: d3655...347 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #15 Skrevet 8. september 2015 Ukraina, Odessa, hvis du virkelig vil nyte strandliv og samtidig få mye igjen for valutaen. Bare et problem: du må aldri aldri aldri finne på å si at du har noe mot fascister, si at du synes Putindu er en god leder for Russland, eller på annen måte tråkke i baret politisk. For selv om det virker som greie folk du sier det til så går jungeltelegrafen og de som får for seg å rundstjele deg synes det er til pass for deg siden du "støtter Putin", eller på andre måter finner moralske holdepunkt for at "det er greit å ta fra deg". Si heller at du ikke bryr deg stort om politikk. Anonymous poster hash: b875f...37d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #16 Skrevet 8. september 2015 Portugal? Det var det jeg også skulle si. Relativt fattig og ligger ikke mellom Midtøsten og Nord-Europa, så det er ingen som reiser dit. Anonymous poster hash: aaa24...152 1
Østlandet Skrevet 8. september 2015 #17 Skrevet 8. september 2015 http://www.vg.no/forbruker/reise/reisereportasjer/den-polske-riviera/a/2631538/ Anonymous poster hash: 4be43...205 He he.... Nå er vel dette så langt unna..... sør i Polen, det er mulig¨å komme. På nordkysten (som dette vitterlig er) var jeg jo klar over det var strender... 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #18 Skrevet 8. september 2015 He he.... Nå er vel dette så langt unna..... sør i Polen, det er mulig¨å komme. På nordkysten (som dette vitterlig er) var jeg jo klar over det var strender... Hei, beklager. Var jeg som skrev posten om Polen, mener selvfølgelig Nord. Gikk surr i meg. Sopot o.l. Anonymous poster hash: da0fb...130
AnonymBruker Skrevet 8. september 2015 #19 Skrevet 8. september 2015 Enten Øst Europa, Estonia/Latvia/Litauen, eller Island. Anonymous poster hash: bb075...f7e 1
Oppgitt78 Skrevet 8. september 2015 #20 Skrevet 8. september 2015 Det er da lov å ønske seg en ferie fri for flyktninger/katastrofer/død?? Jeg ville iallfall ikke brukt tusenvis av kroner for å vasse i lik på stranda.. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå