Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag

Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Det er det "alle" vil at vi skal tro; at vi ser fæle ut uten sminke, men vi gjør ikke det. Det er min mening.  :)

Kunstnerisk og fin avatar forresten! :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel... Mange klarer seg nok fint uten sminke, selv om de helst vil ha det på :) Jeg for min del kan ikke fordra å bruke sminke.... Mens andre føler seg naken uten sminke så føler jeg meg litt for "påkledd". Jeg klarer det ikke, dessuten koster det penger også :P Uansett så er det jo det indre som teller  :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste der tenker nok de som bruker sminke også. "Det er det indre av mascaraen som teller".... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Vel... Mange klarer seg nok fint uten sminke, selv om de helst vil ha det på :) Jeg for min del kan ikke fordra å bruke sminke.... Mens andre føler seg naken uten sminke så føler jeg meg litt for "påkledd". Jeg klarer det ikke, dessuten koster det penger også :P Uansett så er det jo det indre som teller  :tommelopp:

Det siste der tenker nok de som bruker sminke også. "Det er det indre av mascaraen som teller".... ;)

Jeg tror nok det hovedsaklig skyldes det/de første årene vi hadde en baby i hus. Da var det jo mange våkenetter og lite søvn. Sakte men sikkert kom det blå ringer under øynene til syne. Nå har ungen blitt stor (synes jeg), men blåfargen er der fremdeles... Så derfor må jeg ha concealer.. 

Mascara føler jeg bare at jeg må ha. Jeg har gått en til to ganger i matbutikken uten mascara i løpet av de siste par årene, og da føler jeg meg ikke spesielt komfortabel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

I natt fikk jeg sove ganske tungt og godt når jeg endelig sov. Det var herlig. Våknet egentlig før vekkerklokka ringte, men da er det godt å bare utnytte den tida man har til å slumre litt ekstra. I dag er det mannen som skal levere ungen, så da blir det også en roligere start på dagen for min del. Det føles godt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det blir sol der du er i dag. Nå på høsten hjelper lys på alt, syns jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Holder på med julepresanger nå. Bildekalendere til de gamle i familien. :) Mamma ønsker seg alltid det til jul. 

Noen andre her som har begynt med julepresangene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var det to måneder til julaften. Jeg har ikke kjøpt noen julegaver, men tanken har streifa meg om å begynne med det. Pleier som regel å kjøpe de første i begynnelsen av november, men jeg har ikke så mange å kjøpe til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

#LifeIsAShitAndThenuDie

:trist:  :grine:  :bond:  :excl:  :sur:  :frown:  :pirat:  :murvegg:

Tja... Det finnes mange utfordringer. Hva hadde vel livet vært uten det...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Mitt første innlegg med den nye layouten til KG. Kan ikke si at jeg liker slike forandringer, men når man ikke har stort valg må man jo bare prøve å bli kjent med det. Nå er det husarbeid. Skal vaske to gulv i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...