Gå til innhold

Mrs. Random Nick sin hverdag


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Kjedelig når slikt skjer :/ Kanskje de blir bedre å gå med om du har en ekstra såle i skoene?

Regnet/vannet/isen/snøen etc. vil vel uansett klare å komme seg inn slik at jeg blir våt på sokken og foten?

 

Har nå sjekket det andre vinterskoparet mitt, og det hadde selvsagt også hull i seg. Fatter ikke hvorfor jeg ikke har kastet dem enda. Støvletter neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg et lite råd som er for nødstilfeller: ha en plastpose utenpå sokken, så blir du ikke våt i alle fall. En lang nok gjennomsiktig brødplastpose har du kanskje i hus? Eller helst to? :fnise: 

Lykke til hos legen. Håper det går helt finfint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer inn og feirer sammen med deg, for jeg har akkurat kommet hjem med min maskin som har vært på rep. Den er smøremyk nå...og jeg håper det holder seg så siste resten av dette året går smertefritt.  Gratulerer, G! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Ny dag. Full rulle. Godt man har KG å slappe av med mellom slagene. :kghjerte: 

 

Nå er det husarbeid og jobbing + skrive på julekort som gjelder.

                                       3_13_5.gif  shower.gif 0075.gifBusy-busy-office-work-smiley-emoticon-00

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Jeg tror at jeg nøyer meg med å sitte stille her og se den perfekte husmoderen utøve sitt virke. :tommelopp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick
Den 16.12.2015 at 9.59, Hoppetaujenta skrev:

Wow... Jeg tror at jeg nøyer meg med å sitte stille her og se den perfekte husmoderen utøve sitt virke. :tommelopp: 

Var bare to julekort jeg skrev da. ;) Til noen nære slektnnger slik at de fikk det (med fotografbilde av poden) som julegave. Orker ikke å stresse med superstore presanger til alle. Så mens vi fikk et digitalt julebrev fra den ene bestefaren min og hans fru fikk de et håndskrevet brev fra meg (noen plasser her i verden må man jo få skryte :sjenert:). 

 

--- 

Endret av Glansbildeskrinet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var bare to julekort jeg skrev da. ;) Til noen nære slektnnger slik at de fikk det (med fotografbilde av poden) som julegave. Orker ikke å stresse med superstore presanger til alle. Så mens vi fikk et digitalt julebrev fra den ene bestefaren min og hans fru fikk de et håndskrevet brev fra meg (noen plasser her i verden må man jo få skryte :sjenert:). 

 

Det går mye i full rulle med juleforberedelser her i huset nå føler jeg, men i morgen kveld får jeg og mannen heldigvis gå ut på date da vi har ordnet med barnevakt til ungen. :strix: Så det skal bli litt godt. 

 

I morgen skal vi få et raskt besøk mellom skoleavslutning og barnevakt, så jeg burde vaske mer føler jeg. Spørs bare om jeg finner energi til det akkurat nå i kveld. Føler at det er et stort ork med det evige husarbeidet. :daane: 

Ha en superfin date :)

MØKKADAG!!!!!!!!!!!!!!!   :angry::icon_frown::grine::grine::bond::bond:

 

 

(Og er det ikke mulig å endre på skriftstørrelsen her lengre nå???) 

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...