Gjest Verdande Skrevet 25. juli 2016 #1541 Skrevet 25. juli 2016 All medfølelse herfra, fra en mamma i rimelig lik situasjon Utrolig hvor deilig stillhet er....
Favole Skrevet 25. juli 2016 Forfatter #1542 Skrevet 25. juli 2016 Stillhet er nyyyyyydelig. Hjerte x 10000000000. Klemmer i vei tilbake, klem til alle som er alene med unger, har unger som griner og roper og årh... De er jo verdens fineste. Og jeg skjønner jo hvorfor de er urolige. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg må være så hinsides dårlig til å takle det. Samvittigheta er svart før det har begynt omtrent. Mannen ringte midt i katastrofen her og spurte om vi (jeg) skulle lage noe mat når han kom hjem. Det var nesten morsomt,
Gjest Verdande Skrevet 25. juli 2016 #1543 Skrevet 25. juli 2016 Fredsprisen til deg for ikke å ha dumpet ham og ungene der og da De er verdens fineste, absolutt. Jeg bare fatter og begriper ikke hvordan man kan være så glad i noen som egentlig terroriserer en i perioder sånn som babyer og barn gjør Skulle gjerne hatt en kur mot den nattsvarte samvittigheten.... Mantraet mitt har blitt "i morgen er en ny mulighet til å ha en god dag"
Gjest Fjott Skrevet 25. juli 2016 #1544 Skrevet 25. juli 2016 Timinga til mannen din asså.................. Jeg takler såvidt en, så jeg beundrer alle som ikke bare blir til en vannpytt av grining og roping med flere kids. Det blir treretters da, eller? Etterfulgt av blowjob i stayups?
Favole Skrevet 25. juli 2016 Forfatter #1545 Skrevet 25. juli 2016 Vi skipper maten og går rett til desserten. Hver en millimeter av mannens kropp skal forgudes herfra og til evigheten. Stayups, gjennomsiktige 10 cm hæler og luggbart hår er klart. Enhver kroppsåpning stilles selvfølgelig til disposisjon for hans glede, I aim to please DET ER NEMLIG VIKTIG Å PLEIE FORHOLDET I SMÅBARNSPERIODEN!!!
Favole Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #1547 Skrevet 26. juli 2016 Så deilig å ikke få sove før rundt 03 antiludorelatert, bare for å ha det klart Håper resten av dagen blir bedre enn denne særdeles mugne morgenen. Men stort verre kan det faktisk ikke bli, så opptur blir det uansett hva som skjer
Gjest Verdande Skrevet 26. juli 2016 #1548 Skrevet 26. juli 2016 Nyt denne tiden, da, kjære deg, den kommer aldri tilbake #denfølelsen når lyspunktet er at nå blir det i hvert fall ikke verre?
Gjest Grastusta Skrevet 26. juli 2016 #1549 Skrevet 26. juli 2016 Fy søren, jeg håper du og mannen sitter om femten år og ler så dere griner når dere tenker tilbake på denne perioden. Det er i hvert fall planen her i gården!
Favole Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #1550 Skrevet 26. juli 2016 Grining er iallfall krysset av lista allerede. Nå gjenstår det bare å le Å gå fra at han alltid er her til at han nesten bare er hjemme for å sove. Jeg. Blir. Sprø. Jeg og ungene trenger en til forelder her og det hadde vært litt kjekt å føle at man har en kjæreste og ikke en tredje unge. #surkjærring
Gjest Fjott Skrevet 26. juli 2016 #1551 Skrevet 26. juli 2016 Men er det sånn pålagt overtid, liksom? Eller tar han ekstravakter av egen fri vilje? Høres jo ikke helt optimalt ut akkurat fårråsidetsånn. Nyt tiden, den kommer aldri tilbake @Verdande - jeg SPYYYYYYYYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grining på morraen er alltid en god start. Kan du spør svigermor eller noen om litt avlastning i helger og rett og slett bare ta deg fri alene litt? Sette kidsa til far og svigermor i noen timer?
Gjest Verdande Skrevet 26. juli 2016 #1552 Skrevet 26. juli 2016 Et øyeblikk siden, Fjott skrev: Men er det sånn pålagt overtid, liksom? Eller tar han ekstravakter av egen fri vilje? Høres jo ikke helt optimalt ut akkurat fårråsidetsånn. Nyt tiden, den kommer aldri tilbake @Verdande - jeg SPYYYYYYYYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grining på morraen er alltid en god start. Kan du spør svigermor eller noen om litt avlastning i helger og rett og slett bare ta deg fri alene litt? Sette kidsa til far og svigermor i noen timer? Sorry, jeg har bare fått høre det selv så innmari mange ganger, så jeg må bare spre det litt Signerer det siste her. En pause fra alt litt høres lurt ut! Ingen som takker deg for å møte veggen heller!
Favole Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #1553 Skrevet 26. juli 2016 1 minutt siden, Fjott skrev: Men er det sånn pålagt overtid, liksom? Eller tar han ekstravakter av egen fri vilje? Høres jo ikke helt optimalt ut akkurat fårråsidetsånn. Nyt tiden, den kommer aldri tilbake @Verdande - jeg SPYYYYYYYYR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Grining på morraen er alltid en god start. Kan du spør svigermor eller noen om litt avlastning i helger og rett og slett bare ta deg fri alene litt? Sette kidsa til far og svigermor i noen timer? Har vært mye overtid og arbeidstida er generelt helt idiot. Han har tatt ei ekstravakt, hadde han tatt mange sånne hadde jeg klikka totalt. Og når ungene er i seng stikker han som regel ut med kompiser for hva enn. Dårlig med avlastningsmuligheter for tiden. Helseissues og sånn. Mannen kan fint ta med seg eldste ut noen timer, men aaaaldri om han tar begge Men til helga SKAL jeg på kino alene. Jeg skal se bad moms som sikkert er skikkelig dårlig, men jeg skal ut alene. Helt alene. Blir vel etter ungene er lagt, men det driter jeg i. Og @Verdande, har du ikke hørt det? Mødre trenger ikke pauser. Møte veggen? Mødre er den jævla veggen som holder den latterlige konstruksjonen oppe Barf.
Gjest Verdande Skrevet 26. juli 2016 #1554 Skrevet 26. juli 2016 sant det, sånn var det jo. Hvile kan man gjøre i grava, var det ikke så? Usj, så kjipt! Kinoturen har du virkelig fortjent!
Gjest Fjott Skrevet 26. juli 2016 #1555 Skrevet 26. juli 2016 Jeg ser det med arbeidstiden. Men det med kompiser er ikke greit i det hele tatt, faktisk. Har du vurdert å dra ham med på samtale med en tredjepart? Sånn bare bestille time og drite i om han vil eller ikke? Jeg skjønner arbeidstider er vanskelig å gjøre noe med, men det andre er langt utenfor greit når ikke du får samme friheter. Han stikker nok ut for å slippe konflikt og fordi han synes det er lettere å få bare kjeft(og ingen konsekvenser) enn å ta ansvar hjemme også. Alle andre foreldre går jo fra jobb til hjem og så såvidt får seg en pause noen (oppstykkede) timer på natta, så jeg skjønner ikke helt hvor han får det fra at han er et unntak. Dra på kino ikveld, og la ham legge begge to. Det skjer ved at du går ut døra
Favole Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #1556 Skrevet 26. juli 2016 Vi ender nok opp til samtale. Har bedt ham om å fikse barnevakt en kveld og ei natt slik at vi kan få snakka ordentlig hjemme først, og orker ikke at J skal måtte overhøre noe, og krysse fingrene for at E ikke får traumer. Meeeen det er jo ikke noe å snakke om, det er jo bare for meg å... Ditt og datt. Jeg skylder på at han er vant med å se mora jobbe seg ihjel med å ha tre unger alene, flere jobber ++ og likevel ha full kontroll på alt. Aner ikke hvor han får frikortet sitt fra. Men er rimelig lei av å finne på unnskyldninger for hvorfor pappa ikke er med, og å måtte tvinge fyren ut av senga på fridager. Og hinsides lei av å alltid bli fremstilt som den konstant sure drittkjærringa, og å alltid bli pålagt dårlig samvittighet når jeg er så dum at jeg nevner ansvar osv. Jeg gjentar: Barf.
Gjest Grastusta Skrevet 26. juli 2016 #1557 Skrevet 26. juli 2016 "Det er jo bare for DEG å..."?! WTF? Her er det vel HAN som har det største handlingsrommet når det gjelder å forbedre den samlede livskvaliteten til Familien A/S. Men hun der svigermora di. Hun høres jo generelt ut som ei veldig bra dame - finnes det noen muligheter for å få støtte derfra på at situasjonen ikke er ok? Eller er hun en av de som bare eeelsket å sjonglere alt det der?
Gjest Fjott Skrevet 26. juli 2016 #1558 Skrevet 26. juli 2016 Fyren trenger et gigantisk spark i ræva, det er hva han trenger. Asså, jeg er litt typen til å bare bestille en time og ta praten derfra. Det blir jo ikke alltid løst av å snakke sammen bare to uansett når det er sånne greier - og det kan fort bli mer surr enn fornuftig av å snakke sammen alene. Hastetime spørru meg. Jeg tror han er en av typene som ikke skjønner at kona er på vei til å dra sin kos før de står der mutters alene.
Favole Skrevet 26. juli 2016 Forfatter #1559 Skrevet 26. juli 2016 Jeg blir bare så matt av hele greia, det har vært samme krangelen så sjukt lenge. Ja, vi må bli vant til en ny hverdag med to unger og at han er tilbake i jobb, men fatter ikke hvorfor hans behov betyr så sjukt mye mer. Jaja. Det blir ikke løst i dag uansett! Svigermor er nok av typen som gjør det man må gjøre for å få det til å gå rundt, selv om det er et slit. Har man valgt å få barn så må man ta hele jobben med det eller pelle seg vekk. Jeg skulle ønske mannen visste mer om bruddet mellom henne og faren. Det er ingen som drar fra partneren sin med tre unger hvor den minste er under året uten jækla gode grunner. Og mannen er veldig, veldig lik sin far på mange områder. Noe hyggeligere.. Har kjøpt inn en haug truser til ungen og han synes de er dødskule, så nå vil han kun gå i truse. Ett og et halvt uhell i ettermiddag, jeg tar den. Ett fordi mannen var for treig og et halvt fordi ungen sprang på do og satte seg for å tisse, men glemte å ta ned trusa Så får vi håpe det går høvelig smooth i barnehagen imårra. Skal sende med alle buksene og shorts han har
Leopanter Skrevet 26. juli 2016 #1560 Skrevet 26. juli 2016 En ting er sikkert, jobber dere ikke med dette, kommer dere ikke til å vare. Du brenner deg helt ut, og dere er jo ikke lykkelige sammen sånn som det er nå. Det er ikke sånn forhold skal fungere! Dere skal løfte hverandre opp, ikke slite hverandre ut, og det er i alle fall ikke bare én av partene som skal holde familien i gang. Lov meg at du ikke finner deg i dette. Gjør noe med det, på den ene eller den andre måten. Både for deg selv og for ungene. (Og dette har jeg lov og god grunn til å si, siden jeg er skilsmissebarn og glad for det. Ikke misforstå, jeg roper ikke "dump ham!!!" her, men jeg sier at dere må gjøre det som er best for familien og for deg. Ingen barn har godt av at foreldrene er ulykkelige, det skinner så utrolig godt igjennom). Over til det hyggelige: Kan se ut som bleieslutt kan funke, da!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå