Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
20 minutter siden, Grastusta skrev:

Hashtag detfårdaværegrenser. 

Hashtag AMEN.

Hørte vi varm sjokolade med krem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra på stor avdeling! :klem:

Føles veldig som høsten er her allerede (passer bra at jeg elsker sofa, pledd og te - og gjerne en bok attåt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han storkoser seg på storbarn! Føler vi har fått tilbake den glade barnehagegutten vår, en av de ansatte på stor hadde sagt det til mannen i dag at hun hadde sett før ferien at J hadde virka litt nedfor og ikke helt seg selv, men nå var han mer som hun kjente ham fra når hun var på småbarn for ett år siden. Godt å se at han er mer fornøyd!

Lang dag, er så trøtt. Jeg og E har vært på hjemplassen min i dag for en begravelse. En fin dag og en fin avslutning. Og godt å få se en del av slekta jeg ikke har så veldig mye kontakt med til vanlig. 

Kjenner det blir tidlig kveld her :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er mye mer positiv til barnehagen enn før sommeren i hvert fall, spent på uka som kommer!

Helga kom og gikk i et forrykende tempo, hverdag igjen imårra! Plan for morgendagen: husmorFavolis! Ukeshandle, bake, vaske. Oh. The. Joy! Og baking, om noen kan komme med ei god oppskrift på brød blir hele husholdninga meget fornøyd. Begynner smått å bli lei disse 123posene :laugh:

Og ja.... Også må jeg tisse på en jævla pinne tror jeg. Er sånn første trimester trøtt og sur, og fikk total angst når akkurat DET slo meg i ettermiddag når jeg nesten sovna av i sofaen hjemme hos svigermor. Føkkføkkidyføkk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like før jeg tilbyr livesending mens testen ligger på vasken og tørker inn :ler: 

Men den kan bare ikke være positiv. Jeg nekter. Da saksøker jeg produsenten av prevensjonen jeg bruker. Og stemmer for at mannen snipper! :grine: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Verdande

Jeg er helt usaklig trøtt for tiden, tanken har ikke slått meg en gang. Herregud :hakeslepp: Måtte testen gi deg resultatet du håper på?

Vi bruker oppskriften på... Rugmelposen? Med variasjoner. Det blir godt! Kan også sende deg min farmors gamle oppskrift, den er jeg veldig glad i! Minn meg på det i morgen!

Endret av Verdande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bare må være negativ. Jeg tør ikke tenke noe annet engang. Blir nesten kvalm av tanken på at den kan være det motsatte. Jeg vil ha en til. Om tre år. :P 

Bestemødre har de beste oppskriftene, tar gjerne imot! :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg hatt energi til å danse en gledesdans skulle jeg gjort det. Inntil videre jubler jeg skriftlig :strix::bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta
6 timer siden, Favole skrev:

Hadde jeg hatt energi til å danse en gledesdans skulle jeg gjort det. Inntil videre jubler jeg skriftlig :strix::bolledeig: 

Så lite som han fyren din har vært innom i det siste, ville det jo ha vært et slags mirakel... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...