Gå til innhold

Favolisheimen


Favole

Anbefalte innlegg

Til vanlig er jeg veldig glad i bringebærsmak, men drikker som dette tror jeg bør være sitrus-ish. Er søtt nok som det er liksom. Fiss! Bare en time igjen nå... Hvorfor tok jeg ikke med iPad slik at jeg kunne sett en serie ellerno :murvegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil påstå det :laugh:

Åh, jeg vil ha lunsj. Eller, frokost. Har ikke vært sulten på morgenen på ganske lenge, men i dag? Typisk sier jeg bare :ler: Vil også hjem for å zzzzzzzzzzzzzzz.... :Gjesp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho så godt å komme hjem til matfatet :ler: Får vel ikke svar på testen før i morgen, men håper og tror at den er innafor.

Det ble en liten belønning etter testen i form av handling til E ;) Det eneste jeg har kjøpt av tøy så langt er en lue og et par votter, så jeg tror vi kan si at det er greit. To bodyer og en heldrakt i ull fra Joha, og en nydelig sparkebukse-sak fra Mole :rodmer: Har hatt lyst på den siden jeg så den i butikken, og når de hadde bare en igjen og 50 % avslag, da ble den med hjem. Med en tynn ullbody under i samme farge tenker jeg at den skal brukes til dåpsfesten når dåpskjolen tas av.

Det som mangler av klær til basisgarderoben nå er et par bukser eller strømpiser i ull str 50, et par ullbodyer str 56, ullbukser/strømpebukser 56, sokker og et par pysjamaser. Utenom det mangler ammepute, sengetøy og laken, tisselaken, et babynest, påfyll av vaskekluter og gulpekluter, tørre kompresser og bleier i størrelse miniatyr :nigo: Om noen vet av fine sparkebukser tar jeg gjerne imot tips. Helst ikke knall rosa eller stappet med blonder, og ikke prisklassen til Lille lam eller Nøstebarn :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på med kake. Det hatt jeg glatt gjort :hoho: 

Men sparkebukse ja. Si det du. Synes det er lite av det i butikker gitt. Kanskje lindex? De har i hvertfall veldig mye fint til jente har jeg merket meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe kake, jeg orker bare ikke lage en :ler: Men drømmer om peanøttkake, åomaigad :daane: Jaja, kalorier spart og alt det der.

Lenge siden jeg har vært innom Lindex, får kanskje ta en tur for å se hva se har inne :Nikke: Var innom KappAhl på mandag eller når det var, syntes nesten det ble litt for sukkersøtt. :sjenert: Liker noe av det nyeste fra Joha da, var noe i rødt fremfor rosa. I like! Selv om jeg har kjøpt noe rosa også. ;) Regner med mamma og svigermor kommer med en del rosa plagg. De har ventet noen år på å få handle inn den fargen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæææ… skal du ikke ha sukkersøtt til prinsessa?? :bond: Jeg får forøvrig litt fnatt av de som kaller ungene for prins eller prinsesse :sjenert: Sorry alle som gjør det.. Men bah.. :P 

Jeg har vært mye på Lindex i det siste. Er en av de få butikkene som har mye fint i relativt nøytrale farger. Men er farlig å handle der, for jeg går alltid ut igjen med noe nytt til mini også :ler: Tror Lindex har blitt favorittbutikken min gitt. Har alltid kjøpt joggebuker til mini der. Helt fra han var bitteliten. For de var litt strammere rundt ankelen, så da sparka han ikke av seg sokkene :lur: 

Du får ta turen og rapportere hva du synes om utvalget ;) Og om vi har lik smak :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får også noia av prins/prinsessegreia :haar: Kjenner jeg blir litt kvalm av det rett og slett...

Jeg har vært veldig glad i Lindex, tror J har 10 av de joggebuksene derfra :laugh: De er skikkelig gode! De har alltid vært flinke til å ta inn en del farger og mønster som passer begge kjønn, men synes det har tapt seg litt det siste året :sukk: Håper det tar seg opp igjen mot våren og sommeren :jepp: cubus har vært sådær, men fasongen forsvinner jo etter en vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka nettbutikken? Det varier jo fra plass til plass. Men dere i nord får kanskje inn ting litt senere enn oss? De har i hvertfall helt sinnsykt mye kult her.

Kjøpte Stinky og Lille My bukse til V og en gul pysj med samme mønster til baby :rodmer: Sååå tøft. Jeg liker også litt farger på guttungen. Nyter det at han gir beng i hva jeg kler han i. Kjøpte en bjørnepysj til han på ebay nettopp da og da gikk han helt bananas. Skulle ha den på ASAP. Og var like før han måtte ha den på seg i bhgen :P 

Jeg liker ikke cubus så godt. Helt feil passform og dårlig utvalg på babyklær til gutt i hvertfall. Ulla derfra er i grunnen det eneste som duger :P 

Har dere nameit butikk der oppe? De har VELDIG mye fint. Men ikke en dritt kjønnsnøytralt :P Så må vente litt med å handle der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sjekket nettbutikken på en stund, men der har de jo alt :lur: Mummiklær må man jo bare like!

Har ikke nameit her nei, men barnas hus fører jo merket og har inne en del :Nikke: Det må vel være det merket som er mest kjønnsdelt av alle. Biler, traktorer og prinsessekroner så langt øyet kan se :bond:

Endret av Favole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi handler for det meste på Lindex og Polarn O Pyret. Jeg er så lei av kjønnsdelingen til NameIt og synes at kvaliteten er dårlig i forhold til prisen, arvetøy fra HM holder seg mye bedre enn fra NameIt f.eks :ler: Men det er godt man liker ulike ting! :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit med hver sin smak :P Vi har lite name it, synes bodyene ofte er ganske smale i passformen. Men har en kjempefin strikket dress derfra i størrelse bitteliten, gleder meg til å bruke den om igjen :rodmer: Handler for det meste Joha, Hust&Claire og Lindex. Vi har litt babytøy fra PoP, skulle ønske vi hadde den butikken her oppe, er ganske fornøyd med det vi har derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Kappahl hadde mye fint i Newbie da T var nyfødt elkers gikk det mye i Polarn, Lindex og div ull. 

Nå gpr han bestandig i ullundertøy fra Devold eller Pierre Robert innendørs, med joggedress fra Lindex utenpå nå som det er skikkelig kaldt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke vært innom her enda, jeg! 

Ser det diskuteres barneklær, det kan jeg alltids bli med på ;) Jeg har handlet mye Newbie på Kappahl, og til baby synes jeg Lindex har mye fint. Så liker jeg å handle litt rundt omkring der jeg måtte finne, på Barnas Hus og lokale barnebutikker.. Og så liker jeg veldig godt å sy og strikke en del av klærne selv, hadde jeg bare hatt tid og energi til å gjøre så mye mer av det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...