AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #101 Skrevet 26. august 2015 Høres litt rart ut ja,men han innrømmer jo ingenting...står bare at han skylder 1577 og at han skal betale 860 denne mnd.( har delt det opp) Hvorfor har dere delt opp beløpet hvis han tjener så bra som du påstår? En annen ting er jo hvis det har skjedd en feil. Men da deler man ikke opp beløpet. Da bestrider man kravet.Anonymous poster hash: 35593...813
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #102 Skrevet 26. august 2015 Selvfølgelig! Ring og gjør akkurat det hun sier her!Anonymous poster hash: d4fe6...7f8 Enig med dette. Eg hadde ringt nav og sagt at 'VI' har fått et krav vi ikke vet hva gjelder. Er jo også helt naturlig at de da ikke bestrider kravet siden pengene uansett kommer inn igjen til mor, og at hun da lurer på når de kommer inn. Altså en helt legitim telefonsamtale hvis det skulle stemme det mannen sier (som er umulig). Anonymous poster hash: 23347...00a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #103 Skrevet 26. august 2015 Egentlig merkelig hvordan han tror den løgnen skulle fungere.. Akkurat som at TS ikke hadde merket at det ikke kom inn penger på kontoen hennes fra nav. Anonymous poster hash: 23347...00a
celine Skrevet 26. august 2015 #104 Skrevet 26. august 2015 Noe stinker av hele historien her. Tror jeg hadde slitt med å vente helt til fredag (og gitt mannen tid til å forberede ett eller annet som får dette til å virke logisk) 1
TeppedamA Skrevet 26. august 2015 Forfatter #105 Skrevet 26. august 2015 Hvorfor har dere delt opp beløpet hvis han tjener så bra som du påstår? En annen ting er jo hvis det har skjedd en feil. Men da deler man ikke opp beløpet. Da bestrider man kravet.Anonymous poster hash: 35593...813 Jeg har ikke delt opp noe som helst....det er det han som har...
TeppedamA Skrevet 26. august 2015 Forfatter #106 Skrevet 26. august 2015 Egentlig merkelig hvordan han tror den løgnen skulle fungere.. Akkurat som at TS ikke hadde merket at det ikke kom inn penger på kontoen hennes fra nav. Anonymous poster hash: 23347...00a Jeg ringte nav nå,å det var ingenting med våre barn...men kunne ringe nav innkreving for sikkerhets skyld...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #107 Skrevet 26. august 2015 Uff, får helt vondt av deg.. Anonymous poster hash: d4fe6...7f8
TeppedamA Skrevet 26. august 2015 Forfatter #108 Skrevet 26. august 2015 Uff, får helt vondt av deg.. Anonymous poster hash: d4fe6...7f8 Saken er ute av verden og til min store glede gjaldt det minstemann i huset...det var sant det han sa... 6
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #109 Skrevet 26. august 2015 Saken er ute av verden og til min store glede gjaldt det minstemann i huset...det var sant det han sa... Gratulerer. Jeg trodde heller ikke at det var et annet barn han betalte på siden det var en en gangs sum. Og dette beviser at all spekulasjon og skråsikkerhet her inne hvor det for 99% er verste tenkelige scenario med en gang var bare tull. Lykke til videre med samboer og far til barna dine. Anonymous poster hash: b3ec5...25f 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #110 Skrevet 26. august 2015 Så bra!!!! Anonymous poster hash: d4fe6...7f8
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #111 Skrevet 26. august 2015 Saken er ute av verden og til min store glede gjaldt det minstemann i huset...det var sant det han sa... Vil du fortelle hvordan det er mulig? Så vet man det hvis man kommer i lignende situasjon. Kan liksom ikke skjønne hvordan nav skal ta penger for å ikke signere farskapspapirer? Anonymous poster hash: 23347...00a 1
*Frida* Skrevet 26. august 2015 #112 Skrevet 26. august 2015 Saken er ute av verden og til min store glede gjaldt det minstemann i huset...det var sant det han sa... Javel? Did not see that coming... Får du då utbetalt desse pengane, når mannen har betalt?
TeppedamA Skrevet 26. august 2015 Forfatter #113 Skrevet 26. august 2015 Vil du fortelle hvordan det er mulig? Så vet man det hvis man kommer i lignende situasjon. Kan liksom ikke skjønne hvordan nav skal ta penger for å ikke signere farskapspapirer?Anonymous poster hash: 23347...00a Jobber ikke på nav selv,men har pratet med nav innkrevning,leste opp saksnummer og det saken gjaldt minstemann..er ikke noe mere å gruble på for min del vertfall 😊det er vel ikke signeringen de tar betalt for.. Men vi vertfall legge dette bak oss å gå vidre 👍🏻
TeppedamA Skrevet 26. august 2015 Forfatter #114 Skrevet 26. august 2015 Javel? Did not see that coming... Får du då utbetalt desse pengane, når mannen har betalt? Vet ikke hva de pengene går til og det bryr meg ikke,så lenge det ikke var et ekstra barn så er det samma for meg 😊
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #115 Skrevet 26. august 2015 Jobber ikke på nav selv,men har pratet med nav innkrevning,leste opp saksnummer og det saken gjaldt minstemann..er ikke noe mere å gruble på for min del vertfall det er vel ikke signeringen de tar betalt for.. Men vi vertfall legge dette bak oss å gå vidre Men hvordan er det mulig? Det er jo ingenting ved å få barn som koster, som nav skal kreve inn. Hva er det de tar betalt for? Anonymous poster hash: 23347...00a
TeppedamA Skrevet 26. august 2015 Forfatter #116 Skrevet 26. august 2015 Men hvordan er det mulig? Det er jo ingenting ved å få barn som koster, som nav skal kreve inn. Hva er det de tar betalt for?Anonymous poster hash: 23347...00a Vet ikke hvordan det er mulig og vet ikke hva de tar betalt for. Det er det samma også! Så lenge det ikke var flere barn 😊
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #117 Skrevet 26. august 2015 Vet ikke hvordan det er mulig og vet ikke hva de tar betalt for. Det er det samma også! Så lenge det ikke var flere barn Jeg tror dessverre ikke det kan stemme. Det er ingenting som skal koste når man får barn. Jeg vet ikke hva nav har lov å si i forhold til slike spørsmål, det kan tenkes de kun bekrefter ting eller sier noe annet fordi de ikke har lov å fortelle hva den egentlige betalingen er. At du slår deg til ro med dette synes jeg er merkelig. Altså, hvis han skal betale inn 1500 kr til noe som angår deres felles barn, så hadde jeg krevd å vite hva pengene skal til og hvorfor de da ikke kommer inn igjen til deg. Hvis du bare har fortalt dem hva han sa og de bekreftet dette på noe vis ville jeg ikke tatt det som en sannhet. Hvor blir da pengene av? Hvorfor får du de ikke tilbake? Hvorfor er kravet sendt kun til far? Hvorfor har ikke du fått noe informasjon? Anonymous poster hash: 23347...00a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2015 #118 Skrevet 26. august 2015 Jeg tror dessverre ikke det kan stemme. Det er ingenting som skal koste når man får barn. Jeg vet ikke hva nav har lov å si i forhold til slike spørsmål, det kan tenkes de kun bekrefter ting eller sier noe annet fordi de ikke har lov å fortelle hva den egentlige betalingen er. At du slår deg til ro med dette synes jeg er merkelig. Altså, hvis han skal betale inn 1500 kr til noe som angår deres felles barn, så hadde jeg krevd å vite hva pengene skal til og hvorfor de da ikke kommer inn igjen til deg. Hvis du bare har fortalt dem hva han sa og de bekreftet dette på noe vis ville jeg ikke tatt det som en sannhet. Hvor blir da pengene av? Hvorfor får du de ikke tilbake? Hvorfor er kravet sendt kun til far? Hvorfor har ikke du fått noe informasjon? Anonymous poster hash: 23347...00a Hun opplyste jo sangnummeret til NAV, da er det bo enkelt for de å se hva kravet gjelder. Er vel ikke noe poeng å spekulere videre her når ts har fått situasjonen avklart.Anonymous poster hash: 618dd...a7f 1
TeppedamA Skrevet 26. august 2015 Forfatter #119 Skrevet 26. august 2015 Hun opplyste jo sangnummeret til NAV, da er det bo enkelt for de å se hva kravet gjelder. Er vel ikke noe poeng å spekulere videre her når ts har fått situasjonen avklart.Anonymous poster hash: 618dd...a7f Dem finner jo ikke på ting når jeg leste opp saknummeret. 1
Gjest Sly Skrevet 26. august 2015 #120 Skrevet 26. august 2015 Dem finner jo ikke på ting når jeg leste opp saknummeret. Sa de sa bare "De gjelder det yngste barnet"? Uten noe mer forklaring? Det hadde jeg ikke godtatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå