Gå til innhold

Underholdningsbidrag

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hey hey hey.... hold your horses...

KAN det være at du har oppgitt han som far til ditt yngste barn, men han har glemt å skrive under, slik at NAV ikke tror dere bor sammen?

Det KAN jo være at det har oppstått en feil i denne forbindelsen, eller?

Her på KG trekker man alltid de verste slutningene og alle løsninger er at mannen er utro.....  Jeg ville først sjekket med NAV at de har registrert det yngste barnet riktig, jeg.

Anonymous poster hash: 554b0...ae8

Verst slutning??? Nei, her trakk vi den mest plausible slutning ut fra det TS skriver.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nav krever jo ikke inn bidrag med mindre noen har sendt inn ett krav.

Og TS har nok lite sannsynlig gjort det!

Jeg tror han har fått ett barn på si ja....

Anonymous poster hash: fc753...201
  • Liker 2
Skrevet

KAN det være at du har oppgitt han som far til ditt yngste barn, men han har glemt å skrive under, slik at NAV ikke tror dere bor sammen?

Her på KG trekker man alltid de verste slutningene og alle løsninger er at mannen er utro..... Jeg ville først sjekket med NAV at de har registrert det yngste barnet riktig, jeg.

Hvorfor vil han ikke ringe mens hun er der for å oppklare det da?

Anonymous poster hash: 0d499...546

Skrevet

Her på KG trekker man alltid de verste slutningene og alle løsninger er at mannen er utro.....  Jeg ville først sjekket med NAV at de har registrert det yngste barnet riktig, jeg.

Det er bidragsmottaker som må søke om bidrag. Bidrag er ikke noe nav setter igang selv. (Mange har privat avtale, som ikke går via nav. Som feks. meg.)

Anonymous poster hash: 23347...00a

Skrevet

Hvordan går dette, TS?

Han sier at han har ringt nav i dag. Og dem sier at det gjelder yngste barnet vårt,ettersom han ikke skrev under farskapet med en gang..jeg har aldri søkt om bidrag...men han sier at det ble satt i gang av seg selv...jeg forlangte at han skulle ringe nav fredag når han er hjemme,han ble sint å lurte hvorfor jeg ikke bare kunne tro på det han sa...men etter mye om og men,så skal han ringe....

Han spør hele tiden om hvorfor jeg ikke bare kan tro på det han sier og at han ikke har andre barn...tenkte jeg skulle være litt smart og ikke si noe på fredag,men at han kan ta og ringe nav av egen fri vilje...så får vi det ut av verden...

Skrevet

Nav krever jo ikke inn bidrag med mindre noen har sendt inn ett krav.

Og TS har nok lite sannsynlig gjort det!

Jeg tror han har fått ett barn på si ja....

Anonymous poster hash: fc753...201

heldig mann som bare trenger å betale bidrag en gang. Mnd bidrag er satt til null, så etter dette ene bidraget er han ferdig, nei dette stemmer ikke. 

Anonymous poster hash: b3ec5...25f

• Liker 1
Skrevet

Han sier at han har ringt nav i dag. Og dem sier at det gjelder yngste barnet vårt,ettersom han ikke skrev under farskapet med en gang..jeg har aldri søkt om bidrag...men han sier at det ble satt i gang av seg selv...jeg forlangte at han skulle ringe nav fredag når han er hjemme,han ble sint å lurte hvorfor jeg ikke bare kunne tro på det han sa...men etter mye om og men,så skal han ringe....

Han spør hele tiden om hvorfor jeg ikke bare kan tro på det han sier og at han ikke har andre barn...tenkte jeg skulle være litt smart og ikke si noe på fredag,men at han kan ta og ringe nav av egen fri vilje...så får vi det ut av verden...

Blir ikke satt igang noe sånt med mindre noen setter frem krav om penger. Siden du ikke har gjort det, så er det nok et annet kvinnemenneske som krever ham for penger.

Skrevet

heldig mann som bare trenger å betale bidrag en gang. Mnd bidrag er satt til null, så etter dette ene bidraget er han ferdig, nei dette stemmer ikke.

Anonymous poster hash: b3ec5...25f

Tanken om privat avtale ha ho slått meg,men nå er det jo masse frem og tilbake i hodet mitt da....vil gjerne tro på ham,men samtidig så får jeg ikke brikkene på plass....

Skrevet

Tanken om privat avtale ha ho slått meg,men nå er det jo masse frem og tilbake i hodet mitt da....vil gjerne tro på ham,men samtidig så får jeg ikke brikkene på plass....

Sjekk om han har drevet og tatt ut store beløp i kontanter med jevne mellomrom det seneste året f.eks.

Skrevet

Sjekk om han har drevet og tatt ut store beløp i kontanter med jevne mellomrom det seneste året f.eks.

Har sjekka,å var ikke mer enn 2000kr pr mnd,i 2 mnd....

Skrevet

Har sjekka,å var ikke mer enn 2000kr pr mnd,i 2 mnd....

Ok, kanskje er det så enkelt at de ble enige om privat avtale, akkurat litt for seint og at det kravet som kom ham i hende er fra før de ble enige. 

Skrevet

Ok, kanskje er det så enkelt at de ble enige om privat avtale, akkurat litt for seint og at det kravet som kom ham i hende er fra før de ble enige.

Ja,det er det jeg er litt redd for,men vil ikke tenke på det mere før fredag,da jeg får det endelige svaret rett fra NAV!

Skrevet

Ja,det er det jeg er litt redd for,men vil ikke tenke på det mere før fredag,da jeg får det endelige svaret rett fra NAV!

Holder jeg med deg i.

Skrevet

Skal ha sette telefonen på høyttaler?

Anonymous poster hash: 94ef6...79a

Skrevet

Her på KG trekker man alltid de verste slutningene og alle løsninger er at mannen er utro..... Jeg ville først sjekket med NAV at de har registrert det yngste barnet riktig, jeg.

Dersom det skulle være snakk om deres barn hvor farskap ikke var fastsatt ville både hun og han fått flere brev om dette i forkant. Mor ville blitt innkalt til Nav kontoret for å forklare seg om hvem far kunne være og måtte skrevet under på papirer - tilsvarende innkalling ville far ha fått... Har veldig liten tro på at dette er handler om en misforståelse angående felles barn..

Anonymous poster hash: 365d8...9e0

• Liker 1
Skrevet

Skal ha sette telefonen på høyttaler?

Anonymous poster hash: 94ef6...79a

Ja,fra summetonen begynner og til han legger på....

Skrevet

Ja,fra summetonen begynner og til han legger på....

Du kan jo enkelt sjekke historien hans selv, du er jo mor til barnet han påstår å ha fått krav på. Bare ring nav og si det må ha skjedd en feil, for mannen din har mottatt bidragskrav på deres yngste barn, men dere bor sammen. Enten sier da saksbehandleren at det ikke stemmer, eller at det ikke gjelder deres yngste barn. Du gjør ingenting ulovlig da, du ringer jo bare for å sjekke infoen han sier til deg. 

Anonymous poster hash: 23347...00a

• Liker 15
Skrevet

Du kan jo enkelt sjekke historien hans selv, du er jo mor til barnet han påstår å ha fått krav på. Bare ring nav og si det må ha skjedd en feil, for mannen din har mottatt bidragskrav på deres yngste barn, men dere bor sammen. Enten sier da saksbehandleren at det ikke stemmer, eller at det ikke gjelder deres yngste barn. Du gjør ingenting ulovlig da, du ringer jo bare for å sjekke infoen han sier til deg.  Anonymous poster hash: 23347...00a

Selvfølgelig! Ring og gjør akkurat det hun sier her!

Anonymous poster hash: d4fe6...7f8

Skrevet

Du kan jo enkelt sjekke historien hans selv, du er jo mor til barnet han påstår å ha fått krav på. Bare ring nav og si det må ha skjedd en feil, for mannen din har mottatt bidragskrav på deres yngste barn, men dere bor sammen. Enten sier da saksbehandleren at det ikke stemmer, eller at det ikke gjelder deres yngste barn. Du gjør ingenting ulovlig da, du ringer jo bare for å sjekke infoen han sier til deg.  Anonymous poster hash: 23347...00a

Enig med dette. Eg hadde ringt nav og sagt at 'VI' har fått et krav vi ikke vet hva gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...