Gjest Skrevet 24. august 2015 #41 Skrevet 24. august 2015 Ja,han pendler... Han har ikke snøring på hva som blir betalt eller ikke,for jeg som styrer økonomien...han bryr seg nok ikke om den ikke blir betalt,for han har en del gjeld fra før... Ai-ai-ai! Dette høres mindre og mindre bra ut! 1
TeppedamA Skrevet 24. august 2015 Forfatter #42 Skrevet 24. august 2015 Ai-ai-ai! Dette høres mindre og mindre bra ut! Gjelda visste jeg om da....
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #43 Skrevet 24. august 2015 Sa du at han pendler? Minner om en annen historie som var her nylig, der mannen pendlet. Men det var "bare" utroskap, ikke graviditet. Hva om du ikke betaler den? Nekter, til han forteller hva beløpet gjelder. Og gjem unna brikken til nettbanken! Det minste er jo at han er oppriktig med deg og forteller hva det dreier seg om. Det var en sak herfra hvor det viste seg at en fyr hadde familie både i Namsos og Steinkjer pga pendling, ikke bare kjerring begge steder, men også flere unger....
TeppedamA Skrevet 24. august 2015 Forfatter #44 Skrevet 24. august 2015 Det står hvor mange barn han har på selvangivelsen hans. Så finn en eldre en du og sjekk for deg selv... Må vel finne en fra nåtiden da....fjordårets eller noe....
Gjest Skrevet 24. august 2015 #45 Skrevet 24. august 2015 Gjelda visste jeg om da.... Jo. Men det sier dessverre noe om ansvarsfraskrivelse og at man tenker lite på morgendagen og lever i nuet. Mulig han var overasket fordi han oppga pendleradressen på alt som angikk ungen, men nav brukte den som sto i folkeregisteret. 3
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #46 Skrevet 24. august 2015 Jeg får vondt i magen av denne tråden.
Gjest Skrevet 24. august 2015 #47 Skrevet 24. august 2015 Det var en sak herfra hvor det viste seg at en fyr hadde familie både i Namsos og Steinkjer pga pendling, ikke bare kjerring begge steder, men også flere unger.... Dessverre ikke første jeg hører om!
Gjest Skrevet 24. august 2015 #48 Skrevet 24. august 2015 Jeg får vondt i magen av denne tråden. Jeg liker det heller ikke. Men en jobb som medfører reising ser ut til å øke risikoen betraktlig. Håper TS finner ut av det og får de svarene hun trenger.
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #49 Skrevet 24. august 2015 Dessverre ikke første jeg hører om! Hva er det med menn????
Gjest Sly Skrevet 24. august 2015 #50 Skrevet 24. august 2015 Hvis han bare skal betale en engangssum så høres det ut som det er noe gammel bidragsgjeld han har opparbeidet seg og som han skal gjøre opp.
TeppedamA Skrevet 24. august 2015 Forfatter #51 Skrevet 24. august 2015 Hvis han bare skal betale en engangssum så høres det ut som det er noe gammel bidragsgjeld han har opparbeidet seg og som han skal gjøre opp. Om det er nytt eller gammalt spiller ingen rolle,det som spiller noen rolle er om han har et barn jeg ikke vet om... 2
Gjest Sly Skrevet 24. august 2015 #52 Skrevet 24. august 2015 Om det er nytt eller gammalt spiller ingen rolle,det som spiller noen rolle er om han har et barn jeg ikke vet om... Det har han tydeligvis.
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #53 Skrevet 24. august 2015 Om det er nytt eller gammalt spiller ingen rolle,det som spiller noen rolle er om han har et barn jeg ikke vet om... Håper det hele er en misforståelse.
Gjest Skrevet 24. august 2015 #54 Skrevet 24. august 2015 Jeg var en gang på Folkeregisteret, husker ikke hvorfor, og hentet ut en slags attest. På den sto det fødsels (og personnummer?) på alle mine nærmeste slektninger inkludert ungene. Jeg ville tauet han med dit og bedt om en utskrift. Om han nekter, så vet du hvorfor! Det virker nokså åpenbart at det er en unge med i spillet her. Hvis det ikke var det, så burde han selv være interessert i å få til en oppklaring.
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #55 Skrevet 24. august 2015 Det virker nokså åpenbart at det er en unge med i spillet her. Hvis det ikke var det, så burde han selv være interessert i å få til en oppklaring. Ja, virker helt hull i hode og være uinteressert i hvorfor man blir krevd for penger...
Gjest Uhumskheter Skrevet 24. august 2015 #56 Skrevet 24. august 2015 Ja, virker helt hull i hode og være uinteressert i hvorfor man blir krevd for penger... Spesielt når det er fra nav med tittelen underholdningsbidrag, om man ikke har barn!
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #57 Skrevet 24. august 2015 Spesielt når det er fra nav med tittelen underholdningsbidrag, om man ikke har barn! Hvis det var meg så hadde jeg dratt rett nedover og spurt dem om hva det her er for noe.
Gjest Skrevet 24. august 2015 #58 Skrevet 24. august 2015 Hvis det var meg så hadde jeg dratt rett nedover og spurt dem om hva det her er for noe. Siden du er av hunkjønn, så antar jeg at du hadde lagt merke til graviditeten. Så jeg forstår at du ville vært sjokkert for kravet 1
Gjest O.G. Skrevet 24. august 2015 #59 Skrevet 24. august 2015 Siden du er av hunkjønn, så antar jeg at du hadde lagt merke til graviditeten. Så jeg forstår at du ville vært sjokkert for kravet Ja.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2015 #60 Skrevet 24. august 2015 Etter som kravet er såpass lavt, kan det tyde på at barnet ikke er så gammelt? Hvis barnet var flere år, ville vel bidragsgjelden vært større, hvis han ikke har betalt noe tidligere? Jeg vet ikke altså, men det høres jo ganske logisk ut. Anonymous poster hash: 4400e...a85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå