Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du kalle meg shoppinggal? :P Har ikke nevnt noe om mine shoppingvaner her. 

Kan du gi deg med den der diskusjonen. Denne tråden handler ikke om deg

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du gi deg med den der diskusjonen. Denne tråden handler ikke om deg

Gi meg med hvilken diskusjon? Nå spurte jeg bare hvordan du (?) kunne kalle meg shoppinggal. Og jeg har da vel lov til å komme med mine meninger om ting på lik linje som dere andre her. Men jeg beklager altså. Teit av meg å påpeke at det var mye håning og lite voksen oppførsel av enkelte i denne tråden. Dere skal få lov til å fortsette underholdningen deres uten flere kommentarer fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg beklager altså. Teit av meg å påpeke at det var mye håning og lite voksen oppførsel av enkelte i denne tråden.

Apology accepted, du er tilgitt :)

Dere skal få lov til å fortsette underholdningen deres uten flere kommentarer fra meg :)

Tusen takk, det var storsinnet av deg :)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok litt an på hvor du bor tenker jeg. Her i Østfold er det en del :fnise:

Jeg har lenge hatt lyst å farge håret sølv/grått, men nå vil jeg ikke fordi da tror alle at jeg er en "sånn" :(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge hatt lyst å farge håret sølv/grått, men nå vil jeg ikke fordi da tror alle at jeg er en "sånn" :(

Du får skrive "jeg er ikke en sånn, altså" på skjorta så blander vi deg ikke. Eventuelt kan du kjøp ekte MK veske/Toms, burde være nok til å skille deg ut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får skrive "jeg er ikke en sånn, altså" på skjorta så blander vi deg ikke. Eventuelt kan du kjøp ekte MK veske/Toms, burde være nok til å skille deg ut.

Haha! Det er notert, kanskje du ser meg på gata med skjorta snart da 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De handler og de handler på ebay, billigst mulig og helst fake for de vil ikke bruke mye penger, også har ei der inne regnet ut hva hun har brukt i det siste og har brukt over 13 000kr! Tenk hvor mange ekte Nike-sko hun kunne ha kjøpt for de pengene da, og heller fått en god sko med demping og støtte til beina sine kontra disse dårlige kopiene.

Ser i den tråden om hvor mye de har brukt på gruppen at det er mange som får seg en AHA-opplevelse når de regner sammen.

Edit:

Nesten 13 000 på 2mnd! Det er mye penger på kort tid det!

Endret av skruf
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for en stund siden at mange i denne gruppen kjøper falske vesker, lommebøker, sko og klær fordi de ikke har råd til ekte. Vel, det er noe som heter sparing og gjøre seg fortjent til å kjøpe en ekte versjon. Hadde de spart pengene de bruker på Ebay, til dette formålet, hadde de hatt råd til en ekte versjon av det de ønsket seg.

Mange der inne taper mer enn de sparer ved å handle på ebay. 

Handler selv på Ebay, men bare når det er noe jeg/andre trenger. Det er ikke alt jeg finner i Norge, som jeg lett finner på Ebay. Tenker ikke særlig over prisen der inne heller. Kvalitet koster som regel..

Jeg har ikke bruk for ting som er gøy der og da, og blir liggende i en skuff resten av tiden og tar opp plass. Og når det gjelder sko er jeg veldig nøye med tanke på demping og støtte til foten, så det blir kjøpt i Norge, og betaler gladelig litt ekstra for å få gode sko til MINE bein. 

Skummelt å se hvor mange som fremdeles kjøper disse laderne fra Ebay. "Det skjer ikke hos meg" "Sånt skjer, selv i Norge". Ja, sånt skjer, selv i Norge, men det er lov å tenke litt når det har vært mange tilfeller av nestenbrann/brann av ladere fra Ebay!  :omg: 

Tenk på alle de pengene de har brukt pr mnd/år. De kunne gått til noe mer fornuftig som boligsparing, bil, lappen eller lignende. Men heldigvis er vi alle forskjellige. Noen ønsker å spare og være fornuftige, mens andre er motsatte igjen. 

Hørte noe rykter på nett ang luksusfellen. Var det en Ebay avhengighets shopper i det programmet?  :overrasket:

Anonymous poster hash: 8b68d...102
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge vært medlem av Ebay for fluffies og synes det er en fin gruppe med gode tips og velsignet fri for ufornuftig fjas og oversharing. Helt til i går, da var det ei som etterlyste link til billige fake Toms... Jeg kjente faktisk at jeg ble skuffa. Det føles som om gruppa har blitt forurenset eller smittet av en ekkel sykdom fra den andre gruppa :roll: Blæh.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg med hvilken diskusjon? Nå spurte jeg bare hvordan du (?) kunne kalle meg shoppinggal. Og jeg har da vel lov til å komme med mine meninger om ting på lik linje som dere andre her. Men jeg beklager altså. Teit av meg å påpeke at det var mye håning og lite voksen oppførsel av enkelte i denne tråden. Dere skal få lov til å fortsette underholdningen deres uten flere kommentarer fra meg :)

Jeg har ikke kalt deg shoppinggal. Herlighet. Følg litt med og sjekk id-nummeret på de anonyme brukerne før du slenger rundt deg med beskyldninger.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for en stund siden at mange i denne gruppen kjøper falske vesker, lommebøker, sko og klær fordi de ikke har råd til ekte. Vel, det er noe som heter sparing og gjøre seg fortjent til å kjøpe en ekte versjon. Hadde de spart pengene de bruker på Ebay, til dette formålet, hadde de hatt råd til en ekte versjon av det de ønsket seg.

Mange der inne taper mer enn de sparer ved å handle på ebay. 

Handler selv på Ebay, men bare når det er noe jeg/andre trenger. Det er ikke alt jeg finner i Norge, som jeg lett finner på Ebay. Tenker ikke særlig over prisen der inne heller. Kvalitet koster som regel..

Jeg har ikke bruk for ting som er gøy der og da, og blir liggende i en skuff resten av tiden og tar opp plass. Og når det gjelder sko er jeg veldig nøye med tanke på demping og støtte til foten, så det blir kjøpt i Norge, og betaler gladelig litt ekstra for å få gode sko til MINE bein. 

Skummelt å se hvor mange som fremdeles kjøper disse laderne fra Ebay. "Det skjer ikke hos meg" "Sånt skjer, selv i Norge". Ja, sånt skjer, selv i Norge, men det er lov å tenke litt når det har vært mange tilfeller av nestenbrann/brann av ladere fra Ebay!  :omg: 

Tenk på alle de pengene de har brukt pr mnd/år. De kunne gått til noe mer fornuftig som boligsparing, bil, lappen eller lignende. Men heldigvis er vi alle forskjellige. Noen ønsker å spare og være fornuftige, mens andre er motsatte igjen. 

Hørte noe rykter på nett ang luksusfellen. Var det en Ebay avhengighets shopper i det programmet?  :overrasket:

Anonymous poster hash: 8b68d...102

Dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kalt deg shoppinggal. Herlighet. Følg litt med og sjekk id-nummeret på de anonyme brukerne før du slenger rundt deg med beskyldninger.

Derfor jeg skrev du med spørsmålstegn bak, som du tydeligvis ikke la merke til. Og forresten så visste jeg ikke at man kunne sjekke id-nummer. Takk for opplysningen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://tinypic.com/view.php?pic=2na200j&s=8#.VfGtEBHtmko Ops, feil link! Her: http://oi58.tinypic.com/2na200j.jpg 

Nei, sier du det!? Jaggu bra det finnes smarte folk her som kan opplyse andre om slikt, tenk jeg hadde tatt feil! 

:sarkasme:

Anonymous poster hash: 5d27f...865

Redigert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://tinypic.com/view.php?pic=2na200j&s=8#.VfGtEBHtmko

Nei, sier du det!? Jaggu bra det finnes smarte folk her som kan opplyse andre om slikt, tenk jeg hadde tatt feil! 

:sarkasme:

Jeg hadde blitt imponert om noen fikk tak i sminke fra Nord-Korea. :D

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde blitt imponert om noen fikk tak i sminke fra Nord-Korea. :D

Var det jeg tenkte og, måtte flire litt over at noen følte for å presisere at det var snakk om Sør-Korea  :fnise: Litt sånn "Daa-ah!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må ha den genseren alle prater om der inne nå. Litt usikker på om det er rosa eller grå en skal gå for, men teksten er det jo ikke noe å si på :

"QUEEN OF FUCKING
       EVERYTHING"

Anonymous poster hash: eadc6...263
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleint med folk som legger ut duckfacebilder for å vise frem noe annet enn lipgloss ass.........

Anonymous poster hash: 9d5bb...815
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen forteller at de har bestilt over 40 pakker siden i går. Det er faktisk helt krise. Andre kommenterer under at de har over 60 pakker.

Jepp.

Dømmer dem i stillhet (evt. her).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...