Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Thalassos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg støtter ab over her. Slutt med avsporingen og kranglingen. Vi vil ikke ha denne tråden stengt også

Anonymous poster hash: 6fee3...54f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia blandt andre kjøper kakao fra barnearbeidere.

Det er palmeolje i kvikklunsj og uendelig mange andre produkter du nok fortærer og bruker. Dine husholdningsartikler, sminke og dine medikamenter er testet på uskyldige dyr.

Så vennligst stig ned fra din høye hest. H&M har innrømmet at de ikke vet om beltene de selger er lager av okse eller hundehud.

Verden er korrupt fra innerst til ytterst, en falsk MK veske gjør nok ikke mye fra eller til. Tror du det, er det sørgelig å måtte stikke hull på din trygge, lille norske boble, hvor alt er fryd og gammen.

Anonymous poster hash: 07d78...5c5

Hold opp med det der. Kg har mange underforum og der har du mulighet til å lage din egen tråd. 

Diskusjonen her inne dreier seg om kjøp på Epla

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke AB lov å fortelle om fake merkevarer ol. selv om de ikke stammer fra ebay. Jeg vil påstå å si at det følger tema for denne tråden (med mindre denne tråden ene og alene handler om å henge ut ebay damene?)

Anonymous poster hash: 37be3...6e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår heller ikke hva problemet er. Mange her virker jo meget spesielle. Tenk å sitte og rapportere mennesker de ikke kjenner, til tollvesen og andre instanser for ting som er helt og holdent lovlig. Det grenser til stalking spør du meg. Som å snike rundt i virtuelle busker og lage problemer for spesielt utvalgte Ebay shoppereDet er litt psykt, er det ikke?

Tja, dere er nå en del som sniker rundt i denne virtuelle buska også ;) Det er liksom ikke nok å kaste folk ut av gruppa, man må stalke dem tilbake hit for å krangle.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha jeg er utestengt fra gruppa.....

Det var ei som la ut bilde av en falsk mk-veske og skrev "hvorfor betale 2600 når du kan betale 260"

Jeg la ut en link der det sto litt om å kjøpe falske merkevarer, både i form av barnearbeid, narko industrien, uholdbare arbeidsforhold osv...... Og vi diskuterte litt flere stykker av oss, ingen ufin tone....

Ei kalte meg en jævla snobb fordi jeg hadde ekte mk vesker, og jeg svarte ja og ha,da må du bare syntes det.

Så kom admin inn i tråden og mente jeg var ufin som kritiserte vesken ts hadde kjøpt, jeg forklarte at jeg ikke hadde kritisert, men opplyst om hva som skjer der de lager uekte merkevarer, og ts skrev og at hun overhode ikke følte seg kritisert...... Og vips ble jeg kasta ut for usakelig oppførsel...... Høhøhø!!

Men ikke store tapet for meg, ikke kjøper jeg fake klær, latex roser, toms sko eller sminke.... Er jo kun det samme det går i der inne!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat samme logikk som dere kritiserer ADMIN for å ha, jo! :ler: "Her er det ikke lov til å være kritisk til det vi driver på med, pell dere ut".

De må gjerne være så kritiske de vil og de er hjertelig velkommen til å diskutere/krangle her inne, men om de vil diskutere hvem som er verst og har oppført seg dårligst, er det bedre å opprette en ny tråd i stedet for å ta det i denne tråden. Her inne blir de nemlig ikke kastet ut bare fordi noen er uenig med dem, sånn som man blir inne på Ebaygruppa, men reglene her sier at man ikke skal spore av tråder.

Inne på Ebaygruppa nytter det ikke å opprette en ny tråd (nytt innlegg) for å si sin mening om noe, for da blir man kastet rett ut uten advarsel. Så nei, det er forskjellig logikk på flere måter.

Endret av Ardwinna
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold opp med det der. Kg har mange underforum og der har du mulighet til å lage din egen tråd. 

Diskusjonen her inne dreier seg om kjøp på Epla

Denne tråden handler om å baksnkke og rakke ned på de som er på en spesiell gruppe på FB, så om intensjonen med tråden var å diskutere kjøp på Ebay er det mange som avsporer her.

Syens faktisk det er ganske hårreisende at dere ikke tar til dere noe av den kritkken som kommer her, dere bare forsøker å riste og vekk som en brysom mygg. Skremmende å se så mange med så dårlige holdninger og lite evne til å se det.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vennligst stig ned fra din høye hest. H&M har innrømmet at de ikke vet om beltene de selger er lager av okse eller hundehud.

Har du mer kilder/ informasjon om bruk av katt- og hundeskinn i produkter som blir solgt i Norge?

Jeg så noen nevnte at sko kan være laget av hundeskinn.

Anonymous poster hash: 8f9d5...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mer kilder/ informasjon om bruk av katt- og hundeskinn i produkter som blir solgt i Norge?

Jeg så noen nevnte at sko kan være laget av hundeskinn.

Vi får gå uten sko da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns for øvrig at det er underholdende at de personene som klager over å bli kicka fra FB gruppen ved å si fra om etiske betenkligheter, ønsker å kaste ut AB som tar opp deres egne etiske dårlige valg utenfor ebay.

Ja vi skal få lov å kritisere teitingene på FB, men ingen skal komme her og klage over oss :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gå uten sko da...

Fins mange sko som ikke er laget av skinn. Dersom du vil være helt sikker, så fins det faktisk noen butikker som selger "veganske" sko. Dette er ansvarsfraskrivelse

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins mange sko som ikke er laget av skinn. Dersom du vil være helt sikker, så fins det faktisk noen butikker som selger "veganske" sko. Dette er ansvarsfraskrivelse

Kom opp med en liste da. Ikka alle bor i Oslo

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å sette ting litt i perspektiv:

Ebaydamene kan komme inn hit, opprette bruker (til og med ny bruker om de blir kastet ut) og opprette tråder om det de vil. Alle får også en advarsel før de blir kastet ut.

Kun et få utvalg får lov til å være medlem på Ebaygruppa og skriver man noe galt så blir man både kastet ut og blokkert. Helt uten advarsel. Man får ingen mulighet til å forsvare seg eller omså be om unnskyldning og bli tatt inn i gruppa igjen.

Jeg synes ikke noe om å dele bilder fra gruppa her inne, f.eks. dersom noen legger ut et bilde av seg selv eller stua si, og gjøre narr av det. Men å sitere anonymt skjønner jeg ikke problemet med. Det er på lik linje med å sitere folk som sier rare ting i avisa eller skriver kritikkverdige ting i en blogg. Kommentering av offentlige ytringer er både vanlig og greit, og så kan folk forsvare seg selv om de føler seg misforstått eller krenket. Dersom noen mener de er feilaktig behandlet eller har blitt feilsitert/misforstått, så står de fritt til å komme inn hit og forsvare seg. Det er opp til ADMIN om de ønsker å beholde diskusjonene på gruppa der folk kan skrive under fullt navn, eller om de vil kaste ut folk så de blir nødt til å ta det her som anonym.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente selvfølgelig "ikke"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns for øvrig at det er underholdende at de personene som klager over å bli kicka fra FB gruppen ved å si fra om etiske betenkligheter, ønsker å kaste ut AB som tar opp deres egne etiske dårlige valg utenfor ebay.

Ja vi skal få lov å kritisere teitingene på FB, men ingen skal komme her og klage over oss :P

Er du tungforstått eller? Dere kan diskutere så mye dere vil her inne, bare opprett en egen tråd om det. Dere blir heller ikke kastet ut uansett om dere kritiserer oss teitinger. Dere har alle verdens muligheter her inne. Folk har ingen muligheter til verken å diskutere noe inne på gruppa eller bli medlem igjen.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det mange, mange år siden jeg kjøpte sko sist, men samboer kjøpte sko fra http://www.vegetarian-shoes.co.uk/og han er godt fornøyd. Han har bare de ene skoparet og bruker det til alt. Han sier også at de har holdt seg lengre enn andre sko han har hatt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tungforstått eller? Dere kan diskutere så mye dere vil her inne, bare opprett en egen tråd om det. Dere blir heller ikke kastet ut uansett om dere kritiserer oss teitinger. Dere har alle verdens muligheter her inne. Folk har ingen muligheter til verken å diskutere noe inne på gruppa eller bli medlem igjen.

Ja. Og dere kan lage en egen fb gruppe om dere vil. Dere blir ikke utestengt fra fb.

Dere vil ha denne tråden til å bare diskutere raringene på fb-ebay tråden.

De på fb-ebay gruppa vil bare bruke den til å vise produktene

Det er samme greia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må gjerne være så kritiske de vil og de er hjertelig velkommen til å diskutere/krangle her inne, men om de vil diskutere hvem som er verst og har oppført seg dårligst, er det bedre å opprette en ny tråd i stedet for å ta det i denne tråden. Her inne blir de nemlig ikke kastet ut bare fordi noen er uenig med dem, sånn som man blir inne på Ebaygruppa, men reglene her sier at man ikke skal spore av tråder.

Inne på Ebaygruppa nytter det ikke å opprette en ny tråd (nytt innlegg) for å si sin mening om noe, for da blir man kastet rett ut uten advarsel. Så nei, det er forskjellig logikk på flere måter.

Hjertelig velkommen? AB jeg svarte prøver jo så godt hun bare kan å jage alle som er kritiske bort herfra, og bruker akkurat samme argumentasjon som ADMIN. Nå er (heldigvis) ikke AB admin på KG, så vi blir ikke kastet ut, men meningen er akkurat den samme som til ADMIN - her skal man kun diskutere det vi synes er koselig å diskutere! Med en gang noen stiller et kritisk spørsmål er det beskjeden "pell deg vekk!". AB fungerer akkurat på samme måte som ADMIN, men uten makta til å kaste oss ut. Det er veldig ironisk i akkurat denne tråden.

"Hvorfor ser du flisen i din brors øye, men bjelken i ditt eget øye legger du ikke merke til?"

Dere skal bare fortsette med latterliggjøringen av enkeltpersoner, altså, men ikke forvent at ingen reagerer på den barnslige oppførselen, og ikke tro at dere bare kan jage bort dem som er uenige. Dette er ikke Ebay-gruppa, det fungerer ikke sånn her, selv om enkelte så gjerne skulle ønske det. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er denne gruppen stengt for nye medlemmer? Har blitt tipset om å sjekke denne gruppen for informasjon om dermarullere, men den er dessverre stengt for nye medlemmer :( Noen som vet hvorfor?

Anonymous poster hash: a7fb0...075
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...