Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

 

venter selv 20 pakker nå, ikke noe jeg ikke trenger, ingen fake merker, siden jeg hater merker, fake or not, venter alt fra veggord, som har like god kvalitet som de dyre i Norge :D venter også en del klær, som jeg også trenger, osv. må si det mest sløsingen jeg kanskje ikke hadde kommet til å kjøpt så mye av i Norge, er 36 parr perleøredobber for 20kr :D som jeg trengte til et brylup.ville jo bare betalt ca 100kr for ett parr stykk.  men enig i at det å handle for å handle er teit.  men å rakke ned på dem er vel ikke nødvendig, deres problem om dem har lite å gjøre å velger å handle ting de ikke treng xD 

Kom ikke å si dere aldri handler noe dere ikke har behov for, kanskje ikke på ebay, men dyrere andre steder :D

Anonymous poster hash: 1a601...e92

 

 

Haha! Nei, jeg kan ikke påstå at jeg aldri handler ting jeg ikke trenger. Fylla-Kraula er den verste, hun handler ting på nett som edru-Kraula kanskje trenger. Ved to anledninger har jeg fått ting som jeg VIRKELIG ikke trenger.

 

Den første var en leppeforstørrer -- ikke en plumper men et plastikk-device som bare var Kylie Jenner-lip challenge gone pro. WTF. Ligger fortsatt i pakken. Den andre var en litt stygg kaffekopp som ser ut som et kameraobjektiv. Vi har allerede alt for mange kaffekopper, så det var viiirkelig ikke nødig med en til. 

 

Meeeen vet du hva jeg gjorde da? Jeg byttet til et mye vanskeligere passord, sånn at fylle-Kraula ikke klarer å kjøpe ting på ebay lenger. :D Nytt og mer selektivt regime, woho!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

venter selv 20 pakker nå, ikke noe jeg ikke trenger, ingen fake merker, siden jeg hater merker, fake or not, venter alt fra veggord, som har like god kvalitet som de dyre i Norge :D venter også en del klær, som jeg også trenger, osv. må si det mest sløsingen jeg kanskje ikke hadde kommet til å kjøpt så mye av i Norge, er 36 parr perleøredobber for 20kr :D som jeg trengte til et brylup.ville jo bare betalt ca 100kr for ett parr stykk.  men enig i at det å handle for å handle er teit.  men å rakke ned på dem er vel ikke nødvendig, deres problem om dem har lite å gjøre å velger å handle ting de ikke treng xD 

Kom ikke å si dere aldri handler noe dere ikke har behov for, kanskje ikke på ebay, men dyrere andre steder :D

Anonymous poster hash: 1a601...e92

 

 

Selvsagt! Jeg handler masse fjas jeg egentlig ikke trenger, både på Ebay og andre steder. Det er likevel artig å tøyse og le av folks fjollete handlevaner. Ja takk, begge deler sier nå jeg!

Kan du komme og si at du aldri ler av andre menneskers rare innfall på nett eller i virkeligheten?

 

Shop i vei og la andre le i vei. All is good.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nei, jeg kan ikke påstå at jeg aldri handler ting jeg ikke trenger. Fylla-Kraula er den verste, hun handler ting på nett som edru-Kraula kanskje trenger. Ved to anledninger har jeg fått ting som jeg VIRKELIG ikke trenger.

 

Den første var en leppeforstørrer -- ikke en plumper men et plastikk-device som bare var Kylie Jenner-lip challenge gone pro. WTF. Ligger fortsatt i pakken. Den andre var en litt stygg kaffekopp som ser ut som et kameraobjektiv. Vi har allerede alt for mange kaffekopper, så det var viiirkelig ikke nødig med en til. 

 

Meeeen vet du hva jeg gjorde da? Jeg byttet til et mye vanskeligere passord, sånn at fylle-Kraula ikke klarer å kjøpe ting på ebay lenger. :D Nytt og mer selektivt regime, woho!

Den var ikke dum :P å bytte passord så man ikke får kjøpt i fylla xD det mest unnødvendige jeg har bestilt er nok alle dekslene til telefonen min xD 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva du kom inn i denne tråden for, men jeg synes det er fint å dele noen tanker (som vil medføre til utstengelse fra facebookgruppen), og se at det ikke bare er jeg som reagerer på det.

 

Veit ikke hvor du får mobbing fra, så whatever floats your boat og for all del ikke les de tidligere innleggene dine. :)

 

Gjentar meg fra sist: det er da ikke å rakke ned på noen ved å poengtere at noe er pussig/morsomt/kanskje litt merkelig. Her er det ikke nevnt navn eller lagt ut bilde. I en "lukket" gruppe med over 38k medlemmer, ja, det er ikke akkurat privat vil man si. Om det hadde vært en gruppe på 100 mennesker, kunne det stilt seg annerledes. :P

 

Et annet poeng er at det er så mange innlegg, og det går rasende fort i gruppen nedover veggen, så det er ikke sikkert at man finner det igjen, om man skal begynne å lete etter hva folk synes er morsomt. 

 

Her en dag var det noen som ble kjeftet på for å poengtere at sminken de hadde kjøpt seg inneholdt mye farlige stoffer, og ble så kastet ut/blokket. Synd at det ikke er mulig å si fra om helsefarlige greier, og det bare handler om å få mest mulig greier for minst mulig penger. 

 

Ellers -- 

Er det innafor å poengtere at enkelte ting som folk kjøper er skikkelig stygge? Handler da ikke om selve personen som har kjøpt, og legger ikke ut bilde av vedkommende, bare tingen som er...skikkelig stygg. :)

Det var dere her som skrev at jeg mente dere mobba. jeg har aldri skrevet det. Jeg syns bare det er idiotisk å opprette en tråd for å kritisere hva andre mennesker holder på med på ei gruppe. Har man ikke noe fint å si om andre så kan man vel la være.

JA jeg ser mye teit i den gruppa. JA jeg ser mye som absolutt ikke er bra, av både sminke og fake shit. Men jeg bare scroller videre og driter i det, hva godt kommer det ut av at jeg baksnakker dem på et annet forum, liksom? Usikker på hva du mener med de tidligere innleggene mine, har knapt postet noen innlegg i denne tråden, så mulig du forveksler meg med noen andre...?

Anonymous poster hash: 07128...400

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Nei, jeg kan ikke påstå at jeg aldri handler ting jeg ikke trenger. Fylla-Kraula er den verste, hun handler ting på nett som edru-Kraula kanskje trenger. Ved to anledninger har jeg fått ting som jeg VIRKELIG ikke trenger.

 

Den første var en leppeforstørrer -- ikke en plumper men et plastikk-device som bare var Kylie Jenner-lip challenge gone pro. WTF. Ligger fortsatt i pakken. Den andre var en litt stygg kaffekopp som ser ut som et kameraobjektiv. Vi har allerede alt for mange kaffekopper, så det var viiirkelig ikke nødig med en til. 

 

Meeeen vet du hva jeg gjorde da? Jeg byttet til et mye vanskeligere passord, sånn at fylle-Kraula ikke klarer å kjøpe ting på ebay lenger. :D Nytt og mer selektivt regime, woho!

Hahaha, fylle-Kraula høres kul ut.:ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, fylle-Kraula høres kul ut. :ler:

 

Kom på en ting til som fylle-Kraula kjøpte! Ble litt paff når det kom, men det var.... 100-pakning med blomsterfrø! Kan og nevne at planter i casa del Kraula ikke overlever en full syklus. Heller ei kaktuser. Men fylle-Kraula mener tydeligvis at dette er noe vi må gjøre om på. :P 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha! Nei, jeg kan ikke påstå at jeg aldri handler ting jeg ikke trenger. Fylla-Kraula er den verste, hun handler ting på nett som edru-Kraula kanskje trenger. Ved to anledninger har jeg fått ting som jeg VIRKELIG ikke trenger.

 

Den første var en leppeforstørrer -- ikke en plumper men et plastikk-device som bare var Kylie Jenner-lip challenge gone pro. WTF. Ligger fortsatt i pakken. Den andre var en litt stygg kaffekopp som ser ut som et kameraobjektiv. Vi har allerede alt for mange kaffekopper, så det var viiirkelig ikke nødig med en til. 

 

Meeeen vet du hva jeg gjorde da? Jeg byttet til et mye vanskeligere passord, sånn at fylle-Kraula ikke klarer å kjøpe ting på ebay lenger. :D Nytt og mer selektivt regime, woho!

Tjihi. Du er ikke alene om å fylle-shoppe. Jeg gjør det samme. Det er jo litt gøy når man ikke husker hva man har shoppet. Da blir det julekveld hver gang det dukker opp noe fra Ebay i postkassen.

 

Jeg fylleshopper for det meste fargebøker for voksne og fargeblyanter.

 

Kanskje du og jeg skulle startet opp en egen fb-gruppe? Jenter/kvinner som fylleshopper på Ebay  :fnise:

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tjihi. Du er ikke alene om å fylle-shoppe. Jeg gjør det samme. Det er jo litt gøy når man ikke husker hva man har shoppet. Da blir det julekveld hver gang det dukker opp noe fra Ebay i postkassen.

 

Jeg fylleshopper for det meste fargebøker for voksne og fargeblyanter.

 

Kanskje du og jeg skulle startet opp en egen fb-gruppe? Jenter/kvinner som fylleshopper på Ebay  :fnise:

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

 

 

Hahah! Jaa, det hadde vært noe. :D Jeg har en mistanke om at det er flere av oss. :D

 

Jeg har faktisk sett på fargebøkene (edru da!) og lurt på om jeg skal kjøpe en, har hørt at det er bra mot stress, synes du det funker eller? 

 

Jeg får jo mail når noe blir bestilt, men disse sletter fylle-Kraula med vilje slik at jeg ikke husker det når den tid kommer. Har begynt å sjekke "min kjøpe-historie"-greia, og kan nå se at det ikke skal komme flere store overraskelser. Måtte begynne med det etter "leppeforstørreren" kom. Bruksanvisningen og alt var på et uforståelig språk, så det endte med at jeg måtte logge på ebay for å finne ut hva det var. Det var forsåvidt også slik jeg fant ut at jeg hadde kjøpt kamera-kopp.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til som fylle-Kraula kjøpte! Ble litt paff når det kom, men det var.... 100-pakning med blomsterfrø! Kan og nevne at planter i casa del Kraula ikke overlever en full syklus. Heller ei kaktuser. Men fylle-Kraula mener tydeligvis at dette er noe vi må gjøre om på. :P

kjøper du 100stykk, så må vel 1 overleve? :fnise:  :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det poenget med å shoppe for å shoppe fordi man kjeder seg, er et godt og interessant poeng. Det er regelrett skremmende at man har kommet til et punkt av overforbruk at å bruke småpenger på duppeditter fra den andre siden av planeten er en kur mot kjedsomhet. Om mange gjør det, hvordan tror du belastningen på miljøet blir? Alle disse pakkene fraktes jo ikke med hestetransport over steppene akkurat. I tillegg kommer produksjon i et land som ikke akkurat er kjent for å tenke miljø.

Det er en holdning og en mentalitet som jeg synes er både bekymringsverdig og skremmende. Og der tror jeg disse ebay-gruppene har en del av skylda. Det ser ut til å bli sånn at folk ender opp med å kjøpe mer, fordi det blir en sosial fellesskapsgreie. Å påpeke det er ikke å rakke ned på noen.

Her er du inne på noe prinsipielt viktig. Forbrukersamfunnet har nådd nye høyder med hele verden som shoppingsenter. Og det er nok mange som blir påvirket og fristet til å handle en masse ræl de ikke visste de hadde bruk for når man følger disse gruppene. Men jeg har ikke sett mange slike betraktninger her i denne tråden. Å påpeke disse prinsippene ser jeg ikke noe problem med, men når dere trekker frem enkelpersoner og latterliggjør deres utsagn og koser dere med hvor "dumme" disse personene er da er et ikke lenger det prinsipielle som opptar dere, dessverre.

Anonymous poster hash: f48e6...3cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Jaa, det hadde vært noe. :D Jeg har en mistanke om at det er flere av oss. :D

 

Jeg har faktisk sett på fargebøkene (edru da!) og lurt på om jeg skal kjøpe en, har hørt at det er bra mot stress, synes du det funker eller? 

 

Jeg får jo mail når noe blir bestilt, men disse sletter fylle-Kraula med vilje slik at jeg ikke husker det når den tid kommer. Har begynt å sjekke "min kjøpe-historie"-greia, og kan nå se at det ikke skal komme flere store overraskelser. Måtte begynne med det etter "leppeforstørreren" kom. Bruksanvisningen og alt var på et uforståelig språk, så det endte med at jeg måtte logge på ebay for å finne ut hva det var. Det var forsåvidt også slik jeg fant ut at jeg hadde kjøpt kamera-kopp.. 

Jeg synes det er avslappende. Problemet med fargelegging, er at du blir så hektet at du lar husarbeid være husarbeid og mann være mann. Det er nok farlig for ekteskapet, men jeg har ikke hørt om skilsmisser pga fargelegging så langt hvertfall  :laugh:

Anonymous poster hash: 6fee3...54f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah! Jaa, det hadde vært noe. :D Jeg har en mistanke om at det er flere av oss. :D

 

Jeg har faktisk sett på fargebøkene (edru da!) og lurt på om jeg skal kjøpe en, har hørt at det er bra mot stress, synes du det funker eller? 

 

Jeg får jo mail når noe blir bestilt, men disse sletter fylle-Kraula med vilje slik at jeg ikke husker det når den tid kommer. Har begynt å sjekke "min kjøpe-historie"-greia, og kan nå se at det ikke skal komme flere store overraskelser. Måtte begynne med det etter "leppeforstørreren" kom. Bruksanvisningen og alt var på et uforståelig språk, så det endte med at jeg måtte logge på ebay for å finne ut hva det var. Det var forsåvidt også slik jeg fant ut at jeg hadde kjøpt kamera-kopp.. 

Den leppeforstørrer-greia kan du jo bruke som shotglass eller eggeglass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mine venninner ler så vanvittig mye av all dritten som blir postet i denne gruppa. Her om dagen så jeg en person med fake Toms (Det stod TCMS bak på de  :fnise: ), fake MK-veske og en stopp hvor det stod "Ballinciaga". Jeg lo!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å poste reglene var ok, så her er de for de som måtte lure på hvilke regler som gjelder i vår kjære eBaygruppe!

OBS Regler redigert 28.07.2015 OBS

Det er ofte de samme spørsmålene som går igjen

ROSER, MK, TOMS, FIBER MASCARA, TANNBLEKING, UV LAMPE, DERMAROLLER, FAKE NIKE OSV. (ALLE LINKER LIGGER I FILER)

Innlegg om ebay ting som selges til overpris på andre sider er IKKE LOV.

Bilder som deles her inne skal IKKE deles utenfor gruppen. De som gjør det vil bli sletta og blokka fra gruppa umiddelbart!

* Stygge eller krenkende kommentarer vil bli SLETTET.

* Alle kommentarer som håner fake merkevarer vil bli SLETTET.

* Er det samme person som kommer med stygge kommentarer eller generelt dårlig oppførsel vil du bli SLETTET uten advarsel.

*Annonser til egne salg/sider er IKKE tillat både annonse og medlem vil bli SLETTET uten advarsel.

Vi prøver begrense følger og linker kommentarer er det noen som har bedt om link trenger ikke 40 til gjøre det samme. Ønsker du følge et innlegg se bilder i kommentarfeltet.

Nei takk til annen reklame enn

EBAY, ALIEXPRESS, WISH, ETSY, SHENSIDE, IOFFER, STORENVY, MAMA, GEEK, SCREAMPRICE, AMAZON OG LIGHT IN THE BOX.

Det er lov og anbefale andre FACEBOOK EBAY grupper/sider.

Vi samarbeider med EBAY HOBBY, EBAY DUPPEDITTER, EBAY for jenter / kvinner - SALG SIDE, ALT MULIG (DET SOSIALE HJØRNET) og KJØP, SALG, GI BORT JENTER / KVINNER.

Det er IKKE lov med salg på denne siden, dette tar vi på våre salg sider.

Gutter har INGEN ADGANG på EBAY for jenter / kvinner - SALG SIDE eller EBAY for jenter / kvinner, det finnes en egen side for de.

Ser du et innlegg som ikke passer i gruppen rapporter det eller tagg admin: Sensurert så tar vi oss av det så fort vi er til stede.

Link til FILER:https://www.facebook.com/groups/1429845223948034/files/

Link til ALBUM:https://www.facebook.com/groups/1429845223948034/photos/

Håper alle vil hjelpe til å legge sine EBAY kjøp med link i filer så blir det lettere å finne igjen / anbefale til de som lurer.

På forhånd takk | ADMIN.

Hvorfor i alle dager skal det ikke være lov å linke til sider hvor ebay produkter selges til en overpris?

Det må jo være gull for de som vil kjøpe ting billigst mulig og vite hvilke sider de skal styre unna, og om sider som selger billig ræl til en dyr pris.

Merkelig regel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skal det ikke være lov å linke til sider hvor ebay produkter selges til en overpris?

Det må jo være gull for de som vil kjøpe ting billigst mulig og vite hvilke sider de skal styre unna, og om sider som selger billig ræl til en dyr pris.

Merkelig regel..

Hele gruppa er merkelig  :ler:  :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke helt hvorfor ikke de som vil følge innlegg, som skriver "følger", får beskjed om at det ikke er lov. :P Altså... hvorfor ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyser sjalusi på lang vei, kanskje fordi dere selv ikke er med i gruppen lengre med så mange medlemmer. Hva med å opprette sin egen ebay gruppe for tips å råd om ebay kjøp? Også kan dere lage deres egne regler å se hvor lett det er. Det er nemmlig ikke lett å være admin å prøve å gjøre alle til lags. Å da må det visse regler til for å unngå krangler i fleng på gruppen. Å i den aktuele gruppen er det flere enn en admin som har satt reglene som de ønsker å ha i sin gruppe. Ikke så rart det vel? :)



Anonymous poster hash: 37be3...6e0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...