Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

En som spør om engangs urinal for kvinner:hakeslepp:

Visste ikke engang at det fantes jeg. Jeg pleier å stå halvveis på huk. Funker gull og så trener man lårmuskulaturen hver gang slipper å sette av plass i veska til det og ;)

Anonymous poster hash: 4916e...5a7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De der supersvampene så litt interessante ut, noen som vet hva de inneholder, og om de finnes i Norge? De virker supersterke, så jeg hadde brukt 5 lag med hansker sånn i tilfelle

Skrevet (endret)

De der supersvampene så litt interessante ut, noen som vet hva de inneholder, og om de finnes i Norge? De virker supersterke, så jeg hadde brukt 5 lag med hansker sånn i tilfelle

De jeg har kjøpt (som diskuteres helt først i denne tråden) inneholder ikke noe såpe eller lignende. De er bare veldig "tette" om jeg kan si det sånn. De er laget av Melamin om det sier deg noe..

Noe lignende finnes på Nille og Europris, men de er ganske dyre. På enklere liv får du 3 stk til 50 kroner, og de er FANTASTISKE, men kan dessverre ikke brukes så mange ganger, så det blir veldig dyrt i lengden.

Endret av Thalassos
Skrevet

De jeg har kjøpt (som diskuteres helt først i denne tråden) inneholder ikke noe såpe eller lignende. De er bare veldig "tette" om jeg kan si det sånn. De er laget av Melamin om det sier deg noe..

Noe lignende finnes på Nille og Europris, men de er ganske dyre. På enklere liv får du 3 stk til 50 kroner, og de er FANTASTISKE, men kan dessverre ikke brukes så mange ganger, så det blir veldig dyrt i lengden.

Er det noe spesielt du gjør med de? Såpe eller noe? For jeg får det tydeligvis ikke til :( fikk mine i går, gledet meg som en unge til å prøve de, men neeeida, her skulle møkka sitte som støpt :fnise:

Skrevet

Blir det ikke riper? Ser for meg at svampene er harde

Skrevet

Er det noe spesielt du gjør med de? Såpe eller noe? For jeg får det tydeligvis ikke til :( fikk mine i går, gledet meg som en unge til å prøve de, men neeeida, her skulle møkka sitte som støpt :fnise:

Der hvor det ikke har vært matrester f.eks har jeg bare brukt vann og skrubbet, der hvor det ligger mat eller lignende tørker jeg først bort det verste, sprayer kanskje på noe vaskemiddel og skrubber. Jeg har brukt mine mest til å fjerne misfarging, det har de vært skikkelig gode på. Det skal sies at jeg bestilte en pakke med 100 stk, halvparten var helt ubrukelig! Kan det være mulig at du har fått et "drittparti"? 

Ingen riper her i hvert fall! De er kjempemyke, faktisk!

Skrevet

Neida. De er myke, men ganske kompakte, så de virker litt harde. Jeg har ikke fått noen riper enda, hvertfall :sprettoy:

Skrevet

Der hvor det ikke har vært matrester f.eks har jeg bare brukt vann og skrubbet, der hvor det ligger mat eller lignende tørker jeg først bort det verste, sprayer kanskje på noe vaskemiddel og skrubber. Jeg har brukt mine mest til å fjerne misfarging, det har de vært skikkelig gode på. Det skal sies at jeg bestilte en pakke med 100 stk, halvparten var helt ubrukelig! Kan det være mulig at du har fått et "drittparti"?

Ingen riper her i hvert fall! De er kjempemyke, faktisk!

Okei, skal prøve det! Ja, kanskje jeg har fått drittsvamper :P har bare prøvd 5 stk, så får prøve litt til :biggrin:

Skrevet

Hva heter de på butikkene her da? For jeg tror jeg skal prøve de, glasset på komfyren min er helt inngrodd

Gjest Fluttershy
Skrevet

Myke ja. Jeg brukte mine med vann på på dusjen i går og de fjernet faktisk kalken mye enklere en mye annet jeg har prøvd.

Skrevet

Hva heter de på butikkene her da? For jeg tror jeg skal prøve de, glasset på komfyren min er helt inngrodd

Svamp med nano teknologi heter de på enklere liv tror jeg.

Skrevet

Der fant jeg de ja, koster 69,- for 3 stk

Skrevet

så mye avsporing det ble i denne tråden!

Anonymous poster hash: a58a6...7cc
Skrevet

så mye avsporing det ble i denne tråden! Anonymous poster hash: a58a6...7cc

Innsporing! :opplyser:

Er det vanelig å kjøpe seg kvinnelig urinal så man kan stå og tisse?

• Liker 1
Skrevet

hvis man skal til India eller noe kanskje xD eller på noe hyttetur uten noe form for toalett :P

Skrevet

Visste ikke engang at det fantes jeg. Jeg pleier å stå halvveis på huk. Funker gull og så trener man lårmuskulaturen hver gang slipper å sette av plass i veska til det og ;)

Kunne jo vært hendig i enkelte tilfeller, det skvetter jo gjerne urin når man står på huk. Men om jeg hadde fått til å bruke et slikt er en annen sak. :)

Anonymous poster hash: 2998e...a4c

Skrevet

Veldig praktisk vis du er på biltur og ikke rekker og stoppe for å gå på do, så kan man bare bruke en sånn og tisse på flaske :fnise:  :fnise:

Skrevet

Visste ikke engang at det fantes jeg. Jeg pleier å stå halvveis på huk. Funker gull og så trener man lårmuskulaturen hver gang slipper å sette av plass i veska til det og ;)Anonymous poster hash: 4916e...5a7

Å det ønsker jeg meg! Kanskje jeg må melde meg inn igjen :P

Neida, kommer ikke til å melde meg inn, kan bare google det :)

Skrevet

Nå er det en som har postet bilde av den ny treningstightsen, med bar overkropp, ikke BH eller noe annet. Hun holder telefonen selv også, så hun kunne fint siktet 3 cm lengre ned..

hun har nettopp kommentert at hun la merke til dette nå :fnise:

Skrevet

frister og legge ut et bilde av et plag som ikke sitter i det hele tatt, som er feil vei, og greier, å bare se om noen sier noe :P

JAAA! 😂😂

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...