AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #321 Skrevet 27. august 2015 En som spør om engangs urinal for kvinner:hakeslepp: Visste ikke engang at det fantes jeg. Jeg pleier å stå halvveis på huk. Funker gull og så trener man lårmuskulaturen hver gang slipper å sette av plass i veska til det og Anonymous poster hash: 4916e...5a7 1
MalloryK Skrevet 27. august 2015 #322 Skrevet 27. august 2015 De der supersvampene så litt interessante ut, noen som vet hva de inneholder, og om de finnes i Norge? De virker supersterke, så jeg hadde brukt 5 lag med hansker sånn i tilfelle
Thalassos Skrevet 27. august 2015 Forfatter #323 Skrevet 27. august 2015 (endret) De der supersvampene så litt interessante ut, noen som vet hva de inneholder, og om de finnes i Norge? De virker supersterke, så jeg hadde brukt 5 lag med hansker sånn i tilfelle De jeg har kjøpt (som diskuteres helt først i denne tråden) inneholder ikke noe såpe eller lignende. De er bare veldig "tette" om jeg kan si det sånn. De er laget av Melamin om det sier deg noe.. Noe lignende finnes på Nille og Europris, men de er ganske dyre. På enklere liv får du 3 stk til 50 kroner, og de er FANTASTISKE, men kan dessverre ikke brukes så mange ganger, så det blir veldig dyrt i lengden. Endret 27. august 2015 av Thalassos
Fotballflue Skrevet 27. august 2015 #324 Skrevet 27. august 2015 De jeg har kjøpt (som diskuteres helt først i denne tråden) inneholder ikke noe såpe eller lignende. De er bare veldig "tette" om jeg kan si det sånn. De er laget av Melamin om det sier deg noe.. Noe lignende finnes på Nille og Europris, men de er ganske dyre. På enklere liv får du 3 stk til 50 kroner, og de er FANTASTISKE, men kan dessverre ikke brukes så mange ganger, så det blir veldig dyrt i lengden. Er det noe spesielt du gjør med de? Såpe eller noe? For jeg får det tydeligvis ikke til fikk mine i går, gledet meg som en unge til å prøve de, men neeeida, her skulle møkka sitte som støpt
MalloryK Skrevet 27. august 2015 #325 Skrevet 27. august 2015 Blir det ikke riper? Ser for meg at svampene er harde
Thalassos Skrevet 27. august 2015 Forfatter #326 Skrevet 27. august 2015 Er det noe spesielt du gjør med de? Såpe eller noe? For jeg får det tydeligvis ikke til fikk mine i går, gledet meg som en unge til å prøve de, men neeeida, her skulle møkka sitte som støpt Der hvor det ikke har vært matrester f.eks har jeg bare brukt vann og skrubbet, der hvor det ligger mat eller lignende tørker jeg først bort det verste, sprayer kanskje på noe vaskemiddel og skrubber. Jeg har brukt mine mest til å fjerne misfarging, det har de vært skikkelig gode på. Det skal sies at jeg bestilte en pakke med 100 stk, halvparten var helt ubrukelig! Kan det være mulig at du har fått et "drittparti"? Blir det ikke riper? Ser for meg at svampene er harde Ingen riper her i hvert fall! De er kjempemyke, faktisk!
Fotballflue Skrevet 27. august 2015 #327 Skrevet 27. august 2015 Blir det ikke riper? Ser for meg at svampene er harde Neida. De er myke, men ganske kompakte, så de virker litt harde. Jeg har ikke fått noen riper enda, hvertfall
Fotballflue Skrevet 27. august 2015 #328 Skrevet 27. august 2015 Der hvor det ikke har vært matrester f.eks har jeg bare brukt vann og skrubbet, der hvor det ligger mat eller lignende tørker jeg først bort det verste, sprayer kanskje på noe vaskemiddel og skrubber. Jeg har brukt mine mest til å fjerne misfarging, det har de vært skikkelig gode på. Det skal sies at jeg bestilte en pakke med 100 stk, halvparten var helt ubrukelig! Kan det være mulig at du har fått et "drittparti"? Ingen riper her i hvert fall! De er kjempemyke, faktisk! Okei, skal prøve det! Ja, kanskje jeg har fått drittsvamper har bare prøvd 5 stk, så får prøve litt til
MalloryK Skrevet 27. august 2015 #329 Skrevet 27. august 2015 Hva heter de på butikkene her da? For jeg tror jeg skal prøve de, glasset på komfyren min er helt inngrodd
Gjest Fluttershy Skrevet 27. august 2015 #330 Skrevet 27. august 2015 Myke ja. Jeg brukte mine med vann på på dusjen i går og de fjernet faktisk kalken mye enklere en mye annet jeg har prøvd.
Severus Skrevet 27. august 2015 #331 Skrevet 27. august 2015 Hva heter de på butikkene her da? For jeg tror jeg skal prøve de, glasset på komfyren min er helt inngrodd Svamp med nano teknologi heter de på enklere liv tror jeg.
MalloryK Skrevet 27. august 2015 #332 Skrevet 27. august 2015 Der fant jeg de ja, koster 69,- for 3 stk
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #333 Skrevet 27. august 2015 så mye avsporing det ble i denne tråden! Anonymous poster hash: a58a6...7cc
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #334 Skrevet 27. august 2015 så mye avsporing det ble i denne tråden! Anonymous poster hash: a58a6...7cc Innsporing! Er det vanelig å kjøpe seg kvinnelig urinal så man kan stå og tisse?Anonymous poster hash: 4916e...5a7 1
#Sunrise Skrevet 27. august 2015 #335 Skrevet 27. august 2015 Innsporing! Er det vanelig å kjøpe seg kvinnelig urinal så man kan stå og tisse?Anonymous poster hash: 4916e...5a7 hvis man skal til India eller noe kanskje xD eller på noe hyttetur uten noe form for toalett
AnonymBruker Skrevet 27. august 2015 #336 Skrevet 27. august 2015 En som spør om engangs urinal for kvinner:hakeslepp: Visste ikke engang at det fantes jeg. Jeg pleier å stå halvveis på huk. Funker gull og så trener man lårmuskulaturen hver gang slipper å sette av plass i veska til det og Anonymous poster hash: 4916e...5a7 Kunne jo vært hendig i enkelte tilfeller, det skvetter jo gjerne urin når man står på huk. Men om jeg hadde fått til å bruke et slikt er en annen sak. Anonymous poster hash: 2998e...a4c
#Sunrise Skrevet 27. august 2015 #337 Skrevet 27. august 2015 Innsporing! Er det vanelig å kjøpe seg kvinnelig urinal så man kan stå og tisse?Anonymous poster hash: 4916e...5a7 Veldig praktisk vis du er på biltur og ikke rekker og stoppe for å gå på do, så kan man bare bruke en sånn og tisse på flaske
Gjest Evans Skrevet 27. august 2015 #338 Skrevet 27. august 2015 En som spør om engangs urinal for kvinner:hakeslepp: Visste ikke engang at det fantes jeg. Jeg pleier å stå halvveis på huk. Funker gull og så trener man lårmuskulaturen hver gang slipper å sette av plass i veska til det og Anonymous poster hash: 4916e...5a7 Å det ønsker jeg meg! Kanskje jeg må melde meg inn igjen Neida, kommer ikke til å melde meg inn, kan bare google det
#Sunrise Skrevet 27. august 2015 #339 Skrevet 27. august 2015 Nå er det en som har postet bilde av den ny treningstightsen, med bar overkropp, ikke BH eller noe annet. Hun holder telefonen selv også, så hun kunne fint siktet 3 cm lengre ned.. hun har nettopp kommentert at hun la merke til dette nå
Kraula Skrevet 27. august 2015 #340 Skrevet 27. august 2015 frister og legge ut et bilde av et plag som ikke sitter i det hele tatt, som er feil vei, og greier, å bare se om noen sier noe JAAA! 😂😂
Fremhevede innlegg