Gå til innhold

Facebookgruppen ebay for jenter/kvinner


Thalassos

Anbefalte innlegg

Så er dere igang med drittslenginen igjen. Om noen fisker etter komplement eller viser stygge plagg, hva gjør vel det? Hold dere unna denne gruppa hvis det irriterer dere så fælt da.  Dette er uthenging av navngitte personer som underholdning for dere.  Men det er gost det er noen som er perfekte da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så er dere igang med drittslenginen igjen. Om noen fisker etter komplement eller viser stygge plagg, hva gjør vel det? Hold dere unna denne gruppa hvis det irriterer dere så fælt da.  Dette er uthenging av navngitte personer som underholdning for dere.  Men det er gost det er noen som er perfekte da.

 

Hvis denne tråden irriterer deg så kraftig så er det jo bare til å drite i den, ikke sant? Akkurat som det bare er for oss å melde oss ut hvis det plager oss sånn alt det folk kjøper og legger ut bilder av.

 

Ingen her har nevnt navn på personer. Og du som er så hellig og bedre enn oss har vel aldri ledd av bilder fra disse Epic Fail-greiene heller da? For de som kjenner disse kan jo kjenne igjen folkene på bildene...

Aldri har du ledd av AFV, eller morsomme autocorrecter kommer aldri opp i samtale med den som sendte mld eller noe slikt?

Du har aldri lurt på hva i alle dager noen skal med noe sånn som blyantspisser beregnet på gulrøtter som bare skreller ute i endene?

Bare folk som er medlemmer kan se, og folk som ser disse innleggene i gruppa de enten ler eller tar det dønn seriøst okke som.

Her smiler vi av at vi oppdager at det faktisk er noe slikt som en gulrotskreller, eller at noen faktisk har behov for lys og såpedispensere som ser ut som peniser og bryster. På grunn av alle de rare situasjonene man kan se for seg.

Tenk å glemme å fjerne penissåpedispenseren før bestemor kommer på besøk, og så står hun der og pumper på den for å få vasket hendene? Ja, det er morsomt, og en veldig god grunn for å ikke kjøpe slikt for min del.

Problemet ditt (deres) med denne tråden er at dere tar alt så forbaska personlig og ikke evner å se at det ikke menes noe personlig mot dere og deres valg. Det er bare det at for oss så blir det litt.. Spesielt.

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det holder i massevis. Det fungerer nemlig ikke slik at en urett gjør en annen mindre gal. At produkter shippes Norge-Kina-Norge for pakking er idioti. Det endrer ikke det faktum at å shoppe ræl fra den andre siden av planeten FORDI man kjeder seg, er totalt unødvendig og også er med på å øke trykket på miljøet. Jeg synes også det er bekymringsverdig at all kritikk mot alt fra fake varer til overforbruk, forkastes med argumenter som kan oppsummeres med "Det finnes andre problemer i verden også, så hvorfor skal jeg endre på noe jeg gjør?" Overforbruk er et problem. Kjøp av fake merkevarer er et problem. Det slutter ikke å være et problem fordi det finnes kreft og krig i verden. Hver og en av oss har ikke makt til å løse problemene i sin helhet. Men vi kan begynne med å ta ansvar for oss selv. Og om alle faktisk gjorde det, så skal du se problemene også hadde blitt mindre.

Men her vil ikke folk ta ansvar for seg selv. De vil heller sitte og klage over andre i en virtuell Verden. Det er ganske gale at folk ikke vet ting som dette med Findus fisken. Få opp øynene folkens også når det gjelder ting man her hjemme tar for gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her vil ikke folk ta ansvar for seg selv. De vil heller sitte og klage over andre i en virtuell Verden. Det er ganske gale at folk ikke vet ting som dette med Findus fisken. Få opp øynene folkens også når det gjelder ting man her hjemme tar for gitt.

 

Ja du var jo rette personen til å snakke om å hetse og slenge dritt.

Hvilket grunnlag har du for å spekulere i om folk her VIL ta ansvar for seg selv eller ikke?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du var jo rette personen til å snakke om å hetse og slenge dritt.

Hvilket grunnlag har du for å spekulere i om folk her VIL ta ansvar for seg selv eller ikke?

Kjære vakre vene, hvor nærtagende går an å bli? Er det drittslenging å være oppgitt over at noen burde være mer opplyst før de slenger med leppa?

I begynnelsen av denne tråden legger folk ut i lange baner om hvor lavt kunnskapsnivået er på alle de 40.000 ebay medlemmene.

Tåpelig å hisse seg opp over at noen da påpeker at kunnskapsnivået kunne vært hevet et hakk hos enkelte her også😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vakre vene, hvor nærtagende går an å bli? Er det drittslenging å være oppgitt over at noen burde være mer opplyst før de slenger med leppa?

I begynnelsen av denne tråden legger folk ut i lange baner om hvor lavt kunnskapsnivået er på alle de 40.000 ebay medlemmene.

Tåpelig å hisse seg opp over at noen da påpeker at kunnskapsnivået kunne vært hevet et hakk hos enkelte her også

 

Det var ikke oppgitthet i den første setningen din. Det var spekulasjon om medlemmer her.

Og nei, jeg bryr meg fint lite om hva du mener om noe som helst, men når du går ut med slike påstander så synes jeg det er på sin plass å påpeke idiotien i det.

Å ta seg nær av ting er å begynne å kjefte med en gang man ser en ny kommentar på en tråd man med all tydelighet ikke har noen underholdning av å være del av. DA er man nærtagende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men her vil ikke folk ta ansvar for seg selv. De vil heller sitte og klage over andre i en virtuell Verden. Det er ganske gale at folk ikke vet ting som dette med Findus fisken. Få opp øynene folkens også når det gjelder ting man her hjemme tar for gitt.

Nok et eksempel på denne håpløse måten å debattere på. Det er ganske opplagt at man forsøker å diskvalifisere all form for kritikk ved å komme med tullete påstander om de som våger å kritisere. Det er nemlig ikke slik at man er pålagt å ha stålkontroll på hvor Findus pakker fisken sin, eller vite alt om alle kritikkverdige forhold, for å kunne kritisere opplagt og ukritisk overforbruk. Man må ikke engang være perfekt selv. Men nå er det en gang slik at dette er et debattforum, så du er hjertelig velkommen til å starte tråder om ting du mener folk bør være bevisst på, slik at vi alle kan ta ennå mer ansvar.

Vampen - som til og med tar seg friheten av å klage på været, selv om det hun ikke vet noe om værforholdene i all andre verdens land.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et eksempel på denne håpløse måten å debattere på. Det er ganske opplagt at man forsøker å diskvalifisere all form for kritikk ved å komme med tullete påstander om de som våger å kritisere. Det er nemlig ikke slik at man er pålagt å ha stålkontroll på hvor Findus pakker fisken sin, eller vite alt om alle kritikkverdige forhold, for å kunne kritisere opplagt og ukritisk overforbruk. Man må ikke engang være perfekt selv. Men nå er det en gang slik at dette er et debattforum, så du er hjertelig velkommen til å starte tråder om ting du mener folk bør være bevisst på, slik at vi alle kan ta ennå mer ansvar.

Vampen - som til og med tar seg friheten av å klage på været, selv om det hun ikke vet noe om værforholdene i all andre verdens land.

Hmm, tåpelig måte å debattere på? Det som er tåpelig er å omtale 40 000 kvinner som at de gjør og mener og tenker det samme. At de alle sammen har lavere intelligens en dere i denne kvinnegruppa...

Da syntes jeg faktisk det er litt morsomt at dere ikke selv er klar over deres eget forbruk når dere sitter og kritiserer alle andre.

Denne tråden morer meg mye, så ikke tenk på det. Her er underholdning så det holder😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tåpelig måte å debattere på? Det som er tåpelig er å omtale 40 000 kvinner som at de gjør og mener og tenker det samme. At de alle sammen har lavere intelligens en dere i denne kvinnegruppa...

Da syntes jeg faktisk det er litt morsomt at dere ikke selv er klar over deres eget forbruk når dere sitter og kritiserer alle andre.

Denne tråden morer meg mye, så ikke tenk på det. Her er underholdning så det holder

Nå må du nesten slutte med denne mobbinga di! for en drittslening du holder på med!

Anonymous poster hash: a58a6...7cc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tåpelig måte å debattere på? Det som er tåpelig er å omtale 40 000 kvinner som at de gjør og mener og tenker det samme. At de alle sammen har lavere intelligens en dere i denne kvinnegruppa...

Da syntes jeg faktisk det er litt morsomt at dere ikke selv er klar over deres eget forbruk når dere sitter og kritiserer alle andre.

Denne tråden morer meg mye, så ikke tenk på det. Her er underholdning så det holder😉

Hvis det er det du har fått ut av tråden så bør du jobbe med leseforståelse....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til tema: Dere som er medlem bør sjekke diskusjonen som foregår under et bilde av disse "rumpebuksene". Hun har for stor rumpe eller for liten bukse (eller så er det bare en ræva (!) kopi), så sømmen går midt på rumpa istedenfor under. NÅDE!!! den som prøver å påpeke at det ikke er sånn den skal sitte. kommentarer blir slettet i fleng, foreløpig har de bare ropt på ADMIN, ADMIN har ikke skrevet noe selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake til tema: Dere som er medlem bør sjekke diskusjonen som foregår under et bilde av disse "rumpebuksene". Hun har for stor rumpe eller for liten bukse (eller så er det bare en ræva (!) kopi), så sømmen går midt på rumpa istedenfor under. NÅDE!!! den som prøver å påpeke at det ikke er sånn den skal sitte. kommentarer blir slettet i fleng, foreløpig har de bare ropt på ADMIN, ADMIN har ikke skrevet noe selv.

frister og legge ut et bilde av et plag som ikke sitter i det hele tatt, som er feil vei, og greier, å bare se om noen sier noe :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

frister og legge ut et bilde av et plag som ikke sitter i det hele tatt, som er feil vei, og greier, å bare se om noen sier noe :P

Gjør det, gjør det, gjennomfør det! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg synes blir litt spesielt, er disse "Amen, sister"-tilstandene over innlegg ala "Gubben er lei av alle de ti tusen pakkene jeg bestiller fra eBay, jeg tør ikke å si hvor mye penger jeg bruker, men sånn er det bare vet dere, jenter, menn altså, hahaha *sett inn krampaktig emoji*."

 

Altså, hadde jeg bodd sammen med noen som hadde rælkjøp fra eBay som hobby, så er det mulig jeg også hadde blitt lei, og muligens lurt litt på hvor vi skulle bodd selv til slutt, forstå meg rett. Men synes likevel det blir litt spesielt, ja. Akkurat som at det er sååå gjenkjennelig for alle at man må skjule for gubben hvor mye penger man bruker på å netthandle ting og tang fra eBay, og at det er en nærmest naturlig del av kjønnsdynamikken i et forhold. Skjønner det er skrevet med glimt i øyet og en humor som tilfeldigvis ikke treffer meg, men får likevel følelsen av at enkelte prøver å rasjonalisere og normalisere overforbruket sitt.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, tåpelig måte å debattere på? Det som er tåpelig er å omtale 40 000 kvinner som at de gjør og mener og tenker det samme. At de alle sammen har lavere intelligens en dere i denne kvinnegruppa...

Da syntes jeg faktisk det er litt morsomt at dere ikke selv er klar over deres eget forbruk når dere sitter og kritiserer alle andre.

Denne tråden morer meg mye, så ikke tenk på det. Her er underholdning så det holder

La meg se om jeg har forstått deg riktig. Det er tåpelig av oss i denne kvinnegruppa å generealisere rundt medlemmene i ebaygruppa, men det er på sin plass at du generaliserer alle 70 000 medlemmene i denne "kvinnegruppa"?

La meg isåfall påpeke et par ting:

1. Dette er et av landets største forum, ikke en gruppe.

2. Du vet vet faktisk ikke noe om "vårt" forbruk, gjør du vel?

3. Ingen her har påstått at alle 40 000 medlemmene i gruppa tenker eller påstår det samme.

4. Det er ikke medlemmene som diskuteres, men utspillene og påstandene som noen av dem kommer med.

Og sånn forresten, jeg har aldri kjøpt fiskepinner fra Findus, kan jeg få lov til å fortsette å være kritisk da?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...