Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #881 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg har tatt blodprøver på gluten og laktose, reagerer ikke på noen av delene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #882 Del Skrevet 13. januar 2016 Hvis jeg hadde studert sykepleie, ville jeg ha brukt denne på skolen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. januar 2016 #883 Del Skrevet 13. januar 2016 Den er søt, Severus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #884 Del Skrevet 13. januar 2016 http://muppet.wikia.com/wiki/Oscar Gretne Oscar bor i en søppelkasse akkurat som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. januar 2016 #885 Del Skrevet 13. januar 2016 Du bor da ikke i en søppelkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #886 Del Skrevet 13. januar 2016 Å joda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 13. januar 2016 #887 Del Skrevet 13. januar 2016 9 timer siden, Severus skrev: Jeg har tatt blodprøver på gluten og laktose, reagerer ikke på noen av delene 9 timer siden, Severus skrev: Jeg har tatt blodprøver på gluten og laktose, reagerer ikke på noen av delene Grrrr, nå kom quoten to ganger og jeg får det ikke vekk. Duste-kåge. Jeg har ikke tatt blodprøver, men jeg kjenner det jo på magen min at den ikke liker hvetemel siden jeg får grisevondt og ser gravid ut på overtid om jeg får det i meg. Så holder meg unna, ja. Jeg tåler heller ikke melkefett, men laktose tåler jeg. Tåler lettmelk, men ikke smør, fløte og sånt. Det et visst vanskelig å se på blodprøver, men jeg får ekstremt vondt av bare spor av fløte, så må holde meg langt unna det også. Spiste en sånn melkebart-bit en gang og magen klikka i vinkel, jeg følte den skulle sprekke med innvoller og alt. Leste på pakken etterpå og ganske riktig inneholdt den fløtepulver. Glemte å lese på pakken før jeg kjøpte den. Veeeeldig lurt, not. Så du kan ha intoleranser av noe slag uten at det vises på blodprøver. Håper du finner ut av det ihvertfall. Kjipt å være oppblåst og ha vondt hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #888 Del Skrevet 13. januar 2016 Har ikke vært dårlig intil menstruasjonen min fucka seg opp. Det er etter det skjedde at jeg har hatt vondt i magen og halsbrann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. januar 2016 #889 Del Skrevet 13. januar 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #890 Del Skrevet 13. januar 2016 Men jeg hadde vist veldig lav d vitamin, men jeg glemmer stadig å ta det og tran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #891 Del Skrevet 13. januar 2016 Tran er så stygt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 13. januar 2016 #892 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg hater GU jeg også, men noen ganger må man bare få ting oppi hufsa som ikke passer der. Det kommer til å føles bra når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #893 Del Skrevet 13. januar 2016 Det er nok verre enn tran, men må man så må man Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #894 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Leker "sunn" ikke le av Karius og Baktus skålen min, på Kardemommeby sengtøy. Endret 13. januar 2016 av Severus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. januar 2016 #895 Del Skrevet 13. januar 2016 Det ser skikkelig godt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #896 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg har ikke spisebord er så moderne lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 13. januar 2016 #897 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Det gjør da ikke noe, ser koselig ut uansett. Fin Kardemomme by sengetøy. Og Karius og Baktus skålen er sikkert fin den og. Endret 13. januar 2016 av Sunflower-Delight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #898 Del Skrevet 13. januar 2016 Jo det gjør noe, må spise middag i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 14. januar 2016 #899 Del Skrevet 14. januar 2016 39 minutter siden, Severus skrev: Jo det gjør noe, må spise middag i sofaen Ok. Tenkte du var i senga. Kanskje du kunne ha kjøpt deg en liten billig bord av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #900 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg har ikke plass. Hele jævla kåken min er 42 kvadrat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå