Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir nok ikke noe aktivitet, siden ingen av dere orker å prate med meg. Alle liker jo jacklost bedre, men dere får bare holde på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
4 minutter siden, Severus skrev:

Blir nok ikke noe aktivitet, siden ingen av dere orker å prate med meg. Alle liker jo jacklost bedre, men dere får bare holde på.

Synes du virker hyggelig du og. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, Severus skrev:

Blir nok ikke noe aktivitet, siden ingen av dere orker å prate med meg. Alle liker jo jacklost bedre, men dere får bare holde på.

Se gjennom alt du har skrevet i dagboka så ser du nok hvorfor folk heller velger å være i andres dagbøker enn denne..

Sier noen noe pent til/om deg så svarer du bare kort tilbake. Du klager og sutrer på hver minste ting (buhuu, ingen vil prate med meg, jeg er bare stygg og kjedelig, dere liker andre bedre enn meg) og prater om denne fotballspilleren hele tiden. Hvorfor skal folk gidde å svare på det. Isteden svarer du folk frekt. 

Endret av 123Sol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kratt skrev:

Se gjennom alt du har skrevet i dagboka så ser du nok hvorfor folk heller velger å være i andres dagbøker enn denne..

Sier noen noe pent til/om deg så svarer du bare kort tilbake. Du klager og sutrer på hver minste ting (buhuu, ingen vil prate med meg, jeg er bare stygg og kjedelig, dere liker andre bedre enn meg) og prater om denne fotballspilleren hele tiden. Hvorfor skal folk gidde å svare på det. Isteden svarer du folk frekt. 

OK så da driter du å lese om det er så jævlig for deg å lese. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal si til folk, jeg er sosialt isolert den eneste sosiale kontakten jeg har er på Rema 1000. Fordi jeg har ikke energi til å klare å gå ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer knapt å være morsom. Klarer ikke en gang å ha en samtale med foreldrene mine lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker med deg i dagboka di jeg da selv om jeg ikke er her hele tiden. Jeg liker deg ihvertfall og syns du er både hyggelig og morsom og jeg vet at mange liker deg. :) se dagboka mi du, ikke akkurat mange som gidder å lese den. Kun en person som har giddet å lese den og svare. Da snakker man om å være upopulær. :P Nå er den ganske ny da, men likevel, jeg har jo vært her en liten stund. 

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når snakket jeg om Jasper Cillessen i denne dagboka sist? Det er flere måneder siden, å i min dagbok kan jeg prate om akkurat hvem jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
1 minutt siden, Severus skrev:

Når snakket jeg om Jasper Cillessen i denne dagboka sist? Det er flere måneder siden, å i min dagbok kan jeg prate om akkurat hvem jeg vil.

Er enig med deg. Din dagbok, dine valg av tema. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Vel, jeg har ikke tenkt så mye på det. Men så var jeg vel ikke så mye innpå denne dagboken til å merke det om du pratet altfor mye om Jasper Cillesen. Men det er da din dagbok, så du bestemmer jo hva du vil snakke om. De som ikke liker det de leser kan da alltids slutte med å følge med, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, din dagbok og du skriver akkurat hva du vil. Er vel det som er hensikten med disse dagbøkene, en egen skravletråd om alt og ingenting. Jeg liker ihvertfall dagboken din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...