Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight

Joda, vet at det er en forskjell mellom disse. Derfor jeg sa at de "ligner litt". ;) Hvis jeg sier at en person ligner litt på en bestemt filmstjerne så betyr det ikke at vedkommende er helt lik i utseende. Det betyr kun at personen kanskje ligner litt på grunn av ansiktet, eller kanskje litt på grunn av nesen, øynene, eller en annen del av enten kropp eller stil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men sveler inneholder natron og surmelk om de skal være skikkelig gode 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å lukke vinduet, å det er 5- ute. Synes Jasper kunne ha kommet å varma meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest hele dagboken din, Severus. Jeg liker deg, du virker både koselig og kul og jeg skulle gitt mye for å ha det fine smilet ditt! Trist at du har så lave tanker om deg selv, det har du ingen grunn til! Sliter med selvbildet selv også, så vet godt hvor vondt det er. :klem: Du er både søt, koselig, kul og kreativ! Digget pepperkakesatankirken din forresten, den var sykt kul! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kasta pepperkakesatankirken ut av vinduet i 5.etasje, siden jeg ikke kan brenne den midt i byen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at det sto noen under vinduet til å ta i mot "alt det gode kommer ovenfra"-pepperkaka di.

:spise:  Jeg hadde gjerne sagt jatakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, limpistollim faktisk. :) Akkurat det smaker sikkert ikke så godt. Jeg trodde du hadde brukt knekk eller hva det heter. Sånn sukkerguffe som størkner når det tørker og funker som lim. Mamma brukte det husker jeg. Men jeg er en kløne på kjøkkenet, så skal ikke prøve, hehe. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har det vært tavle brann, så her er strømmen borte. Dro til mamma for å slippe å fryse ihjel uten strøm, men nå blir edamern min ødelagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...