Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt blodprøver på gluten og laktose, reagerer ikke på noen av delene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

9 timer siden, Severus skrev:

Jeg har tatt blodprøver på gluten og laktose, reagerer ikke på noen av delene

 

9 timer siden, Severus skrev:

Jeg har tatt blodprøver på gluten og laktose, reagerer ikke på noen av delene

Grrrr, nå kom quoten to ganger og jeg får det ikke vekk. Duste-kåge. Jeg har ikke tatt blodprøver, men jeg kjenner det jo på magen min at den ikke liker hvetemel siden jeg får grisevondt og ser gravid ut på overtid om jeg får det i meg. Så holder meg unna, ja. Jeg tåler heller ikke melkefett, men laktose tåler jeg. Tåler lettmelk, men ikke smør, fløte og sånt. Det et visst vanskelig å se på blodprøver, men jeg får ekstremt vondt av bare spor av fløte, så må holde meg langt unna det også. Spiste en sånn melkebart-bit en gang og magen klikka i vinkel, jeg følte den skulle sprekke med innvoller og alt. :P Leste på pakken etterpå og ganske riktig inneholdt den fløtepulver. Glemte å lese på pakken før jeg kjøpte den. Veeeeldig lurt, not. Så du kan ha intoleranser av noe slag uten at det vises på blodprøver. Håper du finner ut av det ihvertfall. Kjipt å være oppblåst og ha vondt hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært dårlig intil menstruasjonen min fucka seg opp. Det er etter det skjedde at jeg har hatt vondt i magen og halsbrann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg hadde vist veldig lav d vitamin, men jeg glemmer stadig å ta det og tran.

tumblr_my8vai3dkL1sqytlzo1_500.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater GU jeg også, men noen ganger må man bare få ting oppi hufsa som ikke passer der. Det kommer til å føles bra når du er ferdig :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tumblr_o0wwxbNDRx1sks8qho1_540.jpg

Leker "sunn" ikke le av Karius og Baktus skålen min, på Kardemommeby sengtøy.

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Det gjør da ikke noe, ser koselig ut uansett. Fin Kardemomme by sengetøy. :) Og Karius og Baktus skålen er sikkert fin den og. 

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
39 minutter siden, Severus skrev:

Jo det gjør noe, må spise middag i sofaen

Ok. Tenkte du var i senga. Kanskje du kunne ha kjøpt deg en liten billig bord av noe slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...