Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Severus skrev:

Blir ikke stressa av folk, er bare for deprimert til å orke noe. Dørstokkmila, å så har jeg en frykt av at ingen vil like meg.

Jeg kjenner til den, sliter med depresjoner selv og jeg er også redd for å ikke bli likt. Så vet hvordan det er. :klemmer: Men jeg er sikker på at mange liker deg. Jeg liker deg ihvertfall selv om jeg ikke kjenner deg. Du er både hyggelig, søt, morsom, klok og smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Harry Potter er barndommen min <3 Synes alltid han var så skummel, men kjekk!

Så gikk det opp for meg da han prøvde å redde Harry Potter under kosteskaftbaseball (hva enn det måtte hete) at han var jo snill alikevel<3.  Hadde trodd han bare var i slutten av 30årene i hp filmene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Roseh skrev:

Harry Potter er barndommen min <3 Synes alltid han var så skummel, men kjekk!

Så gikk det opp for meg da han prøvde å redde Harry Potter under kosteskaftbaseball (hva enn det måtte hete) at han var jo snill alikevel<3.  Hadde trodd han bare var i slutten av 30årene i hp filmene. 

Quidditch :opplyser: 

veldig trist han er borte, Alan Rickman er/var en av favorittskuespillerne mine :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe som irriterer meg er at jeg får ikke være kritisk til de spillerne jeg vil. Bare fordi fan jentene som bare liker noen pga utseende blir sure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
13 minutter siden, Severus skrev:

Noe som irriterer meg er at jeg får ikke være kritisk til de spillerne jeg vil. Bare fordi fan jentene som bare liker noen pga utseende blir sure.

Hvordan kritisk da? Har du et eksempel på hva du kunne ha funnet på å si men som du mener de blir sure av? Er ikke galt å være litt kritisk i blant, ikke alle liker det samme. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

Hvordan kritisk da? Har du et eksempel på hva du kunne ha funnet på å si men som du mener de blir sure av? Er ikke galt å være litt kritisk i blant, ikke alle liker det samme. :) 

Fordi jeg ikke priser alt opp i himmelen, men ser på realiteten i ting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen realitet som er for alle, så den du ser er din realitet. Alt passer ikke for alle. Sånn er det bare. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
4 minutter siden, Severus skrev:

Fordi jeg ikke priser alt opp i himmelen, men ser på realiteten i ting. 

Du har da lov til å si din mening. Blir de sure så er jo det deres problem og ikke din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djises jeg lever ikke i en realitet, jeg er ikke et godt menneske en gang. Jeg snakker om å innse ting. Sånn som at Jasper Cillessen ikke er den beste målvakten som har levd ever. Han er ikke noe dårlig, men det finnes mange bedre. De som sier han er den beste ever, de gjør det pga utseendet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg prøver å si er at jeg hater folk som sier jeg er et dårlig menneske, for å ikke lovprise alt og alle hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Jeg skjønner da hva du mener, derfor jeg også svarte slik jeg gjorde over der. Det er fint å kunne reflektere over realiteten, dette gjør ikke deg til noe dårlig menneske. Mens mange kan lett se på ting i et overfladisk lys så velger du å dømme etter hva du mener er fornuftig. Eller det er slik jeg tolker det du skriver om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort som man er litt kritisk så får man skitt kasta etter seg. Lovsang herren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight

Synes du skal fortsette med å være deg sjølv. Folk bør like deg for den du er, de som ikke gjør det er ikke så viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å være seg selv? Skal jeg like noen mindre selv om jeg kan stille meg kritisk til ting lol hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...