Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, FruN skrev:

Snakk om pysj.. Den rosa elefant-pysjen lillemor fikk av deg er en av mora favoritter :jepp: Den er kul! :jepp: 

Haha tøft, synes den var råkul selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunflower-Delight
1 time siden, Severus skrev:

Er ikke det nok med at de har et sted som egentlig var en øy, men nå er på fastlandet å det heter Urk?

Nå er vel ikke jeg en som tenker så mye på det der. Har ikke noe problem med at det ble til Flevoland. :) Men øya Urk er det som ble til Flevoland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

Nå er vel ikke jeg en som tenker så mye på det der. Har ikke noe problem med at det ble til Flevoland. :) Men øya Urk er det som ble til Flevoland?

Flevoland er større enn Urk, men de begynte med å stenge igjen for Nordsjøen. Siden laget de en kunstig innsjø,diker,landmasser og poldere. 

Zuiderzeewerken-NL.png

Her er hvor de bygget igjen for Nordsjøen, det var egentlig ei bukt her. Urk kan sees på Noordoostpolder, så dere får inntrykk av at det faktisk var ei føckings øy.

Endret av Severus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight
2 timer siden, Severus skrev:

Hvorfor vet jeg så mye ubrukelig


Synes da ikke at geografi og annet landsrelaterte saker er uinteressant. Men for all del, om du synes det er uinteressant så kan du godt mene det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
1 minutt siden, Severus skrev:

Men nå har jeg heller aldri vært i Nederland 

Det trengs ikke. Du kan godt lære slikt informasjon sjølv om du ikke har vært der. Men kanskje du vil en gang besøke dine venner i Brabant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt drømte jeg om samer og reinsyr, skikkelig nasjonal romantisk. 

tumblr_o22e66M9lf1sks8qho1_1280.jpg

 

tumblr_o22e66M9lf1sks8qho2_1280.jpg

Disse skapningene står i parken her, men min fine drøm ble ødelagt av han her som dukket opp i samekofte.

tumblr_o216irL6bm1sks8qho1_500.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ble'n jasper trist, han vil også være søt. Men ja, det er jo samenes nasjonaldag på lørdag, å derfor har de sameuke i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12651171_10153322090456570_4376400656834

Har laget lapper av squash med urter,hvitløk og sjalottløk. Serveres med en yoghurt dip med mynte,koriander og persille

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...