Gå til innhold

Turn to page 394-Severus diary, obviously


Severus

Anbefalte innlegg

Kan hende Cubus kanskje kommer med My Little Pony pysjer senere i år, siden de har Care Bears nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Een kusje hier, een kusje daar. Op je wang, op je oor, in je nek, in je haar. Hè wacht eens even! Ik ben nog niet klaar. Ik vind je zo lief, op je neus ook een paar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Vlaams og nederlandsk er veldig lik. Noen få forskjeller, men de forstår hverandre godt. Samson en Gert er også belgisk, men blir sett på av mange nederlendere og. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

Hvorfor det?

Ikke spør meg, det sier vennene mine i Brabant. Alle skal gjøre narr av Flevoland, det er morsommere enn å gjøre narr av Friesland og frisisk. Å det latterlige hjerteflagget deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunflower-Delight
Et øyeblikk siden, Severus skrev:

Ikke spør meg, det sier vennene mine i Brabant. Alle skal gjøre narr av Flevoland, det er morsommere enn å gjøre narr av Friesland og frisisk. Å det latterlige hjerteflagget deres.

Javel. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sunflower-Delight skrev:

Javel. :sukk:

Er ikke det nok med at de har et sted som egentlig var en øy, men nå er på fastlandet å det heter Urk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om pysj.. Den rosa elefant-pysjen lillemor fikk av deg er en av moras favoritter :jepp: Den er kul! :jepp: 

Endret av FruN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...