Gjest Blåbæret. Skrevet 16. august 2015 #221 Del Skrevet 16. august 2015 Og til de damene som legger ut at de har kjøpt en butplug og strapon til typen. Tenker de ikke på at venner av han kan være der inne? Ikke mye antenner der. Er jo bare til å trykke på personen så ser du hvem det er liksom. Ja helt sykt. Tenk å utlevere kjæresten sin sånn. Skal ikke legge sjul på at når en jente har skrevet noe om kjæresten, så har jeg klikket meg inn på han og tenkt "Jaha, så du liker det sånn ja..." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. august 2015 #222 Del Skrevet 16. august 2015 Lurer på om de har spurt typene sine før de legger ut alle mulige bilder av de også, noen bilder er jo så rare at jeg egentlig tviler, men.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. august 2015 #223 Del Skrevet 16. august 2015 Lykke til!!! :D Anonymous poster hash: bd7ca...269 Denne gangen skal jeg ikke klage på noen ting. Denne gangen blir jeg slik at jeg får med meg alt dramaet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 16. august 2015 #224 Del Skrevet 16. august 2015 Lurer på om de har spurt typene sine før de legger ut alle mulige bilder av de også, noen bilder er jo så rare at jeg egentlig tviler, men.. Ja, mange legger jo ut bilder av typen med ansiktsmaske, i kjole, med sminke, øyenvipper og alt mulig. Også får de evig med likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #225 Del Skrevet 16. august 2015 Denne gangen skal jeg ikke klage på noen ting. Denne gangen blir jeg slik at jeg får med meg alt dramaet Ok, sånn ja Anonymous poster hash: bd7ca...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. august 2015 #226 Del Skrevet 16. august 2015 La akkurat merke til tråden om hvor mange pakker folk venter! Hjelpes....! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 16. august 2015 #227 Del Skrevet 16. august 2015 La akkurat merke til tråden om hvor mange pakker folk venter! Hjelpes....! Ja leste for en stund siden at en dame ventet rundt 80 pakker. Sinnsykt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cel Skrevet 16. august 2015 #228 Del Skrevet 16. august 2015 La akkurat merke til tråden om hvor mange pakker folk venter! Hjelpes....! Oi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 16. august 2015 #229 Del Skrevet 16. august 2015 Ja leste for en stund siden at en dame ventet rundt 80 pakker. Sinnsykt. Postmannen må være lei av de ass 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. august 2015 #230 Del Skrevet 16. august 2015 Ja leste for en stund siden at en dame ventet rundt 80 pakker. Sinnsykt. ja og nå var det ei som ventet 97 pakker... Hvor tar de pengene fra? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 16. august 2015 #231 Del Skrevet 16. august 2015 Ja leste for en stund siden at en dame ventet rundt 80 pakker. Sinnsykt. Var vel ei som svarte i den tråden at hun venter 97 pakker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 16. august 2015 #232 Del Skrevet 16. august 2015 ja og nå var det ei som ventet 97 pakker... Hvor tar de pengene fra? Lurer jeg og på. De fleste tenker nok at det er så billig også ender det med at de bestiller masse tull de egentlig aldri hadde kjøpt ellers. Også blir det til slutt veldig dyrt. 97 pakker er ikke akkurat billig, småting eller ei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 16. august 2015 #233 Del Skrevet 16. august 2015 Var vel ei som svarte i den tråden at hun venter 97 pakker! Å helledussen. 97 pakker!! Tipper det er ting hun egentlig ikke har bruk for i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 16. august 2015 #234 Del Skrevet 16. august 2015 Lurer jeg og på. De fleste tenker nok at det er så billig også ender det med at de bestiller masse tull de egentlig aldri hadde kjøpt ellers. Også blir det til slutt veldig dyrt. 97 pakker er ikke akkurat billig, småting eller ei. Jeg tror du har helt rett. Det man ender opp med er mye ræl som blir dyrt om man legger sammen summene. Jeg liker ebay-grupper, de gjorde at jeg mer eller mindre sluttet å shoppe på ebay. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2015 #235 Del Skrevet 16. august 2015 Dagens drama er jo et kroneksempel på hvorfor folk burde tenke over hva de deler inne på den gruppa. Jada, reglene sier at deling andre plasser ikke er lov. Men ting blir jo delt utafor lell Hva var dagens drama? Var ute i virkelighetens verden en stund :'(Anonymous poster hash: 80af4...d6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 16. august 2015 #236 Del Skrevet 16. august 2015 Å helledussen. 97 pakker!! Tipper det er ting hun egentlig ikke har bruk for i det hele tatt. Ser for meg den norske utgaven av Hoarders med hysteriske damer som fyller huset fullt av Ebay-skrot og nekter å kvitte seg med det. Familiemedlemmene vasser seg gjennom analplugger, suck it sprayer, neglelakk, hairextensions og fake vesker og prøver å få dem til å innse alvoret. Alt mens kameraet går og seerne spiser popkorn i åndeløs spenning. The drama! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 16. august 2015 #237 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg satt å grovregnet en gang på ei som la ut screenshot av handlelisten sin. Hun hadde brukt godt og vel 3500,- på ræl som hun ventet på. Jeg lurer på hvor de tar alle pengene fra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Selfridge Skrevet 16. august 2015 #238 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg tror du har helt rett. Det man ender opp med er mye ræl som blir dyrt om man legger sammen summene. Jeg liker ebay-grupper, de gjorde at jeg mer eller mindre sluttet å shoppe på ebay. Da er vi to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåbæret. Skrevet 16. august 2015 #239 Del Skrevet 16. august 2015 Ser for meg den norske utgaven av Hoarders med hysteriske damer som fyller huset fullt av Ebay-skrot og nekter å kvitte seg med det. Familiemedlemmene vasser seg gjennom analplugger, suck it sprayer, neglelakk, hairextensions og fake vesker og prøver å få dem til å innse alvoret. Alt mens kameraet går og seerne spiser popkorn i åndeløs spenning. The drama! Hahaha, ser det for meg. :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 16. august 2015 #240 Del Skrevet 16. august 2015 Da er vi to! Jeg tror fort det kan gå to veier, enten får man avsmak eller så havner man helt ut på kjøret og kjøper nesten alt som legges ut. Og vips så sitter man der med 23 vesker som alle er HELT like originalen og 50 par sko som går i oppløsning etter tre dagers bruk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg