MissStiles Skrevet 12. september 2015 #221 Del Skrevet 12. september 2015 Gøy med ny sofa!! Jeg vil også ha ny sofa. Bare ikke si det til min kjære samboer siden det er hans sofa vi har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. september 2015 Forfatter #222 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg er sjalu Bare vent du, en dag står jeg utenfor og bare "HEI SÅ FINT BADEKAR DU HAR, TRAMPE!!!" også legger jeg meg i det. Neida, men jeg skal ha badekar. Det er det viktigste i hele verden. Og så kjekt med ny sofa! Jeg lurer litt på hvilken det er altså. Du må komme to ganger da vettu, så kan du få prøve begge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. september 2015 Forfatter #223 Del Skrevet 12. september 2015 Jeg kan se om jeg finner link til sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. september 2015 Forfatter #224 Del Skrevet 12. september 2015 Fiiiiiin sofa!! http://www.bohus.no/stue/sofaer/sofaer/boston-oppsett-1h1/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. september 2015 Forfatter #225 Del Skrevet 12. september 2015 Hvis man skriver ordet sofa mange ganger så ser det skikkelig teit ut Sofa sofa sofa sofa. Sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltsild Skrevet 12. september 2015 #226 Del Skrevet 12. september 2015 Så fin sofa! Jeg kidnapper den så kan du få den stygge vi har. Den er mannen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 12. september 2015 #227 Del Skrevet 12. september 2015 Å så fin sofa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. september 2015 Forfatter #228 Del Skrevet 12. september 2015 Hva er det med menn og stygge sofaer? Vi har ikke så stygg sofa nå, men jeg liker ikke fargen. Og ikke formen heller egentlig. Men den er jo ikke direkte stygg. Den er også mannens, forresten. Men da jeg og mannen møttes hadde han verdens styggeste sofa. Helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 12. september 2015 #229 Del Skrevet 12. september 2015 Mannen min hadde utrolig nok en fin og god sofa da vi ble kjent Men tror han fikk hjelp av søstera da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 13. september 2015 #230 Del Skrevet 13. september 2015 Fiiine sofaen du har fått deg! Henger meg på at menn ofte har stygge sofaer; min mann hadde en rød skinnsofa med unnskyldningen 'den var gratis' når vi traff hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 13. september 2015 #231 Del Skrevet 13. september 2015 Flott sofa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. september 2015 #232 Del Skrevet 14. september 2015 Fin og stor sofa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. september 2015 #233 Del Skrevet 14. september 2015 Gratulerer med hus og kjempefin sofa! Min mann hadde ganske fin sofa da jeg flyttet inn han altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. september 2015 Forfatter #234 Del Skrevet 14. september 2015 Jaaa, jeg er kjempefornøyd med sofaen Og huset også, såklart Jeg har begynt å legge planer i hodet mitt. Overtakelse 1. oktober, og derfra må det gå ganske fort å få huset her klart til visning. Vi kommer ikke til å flytte før i slutten av oktober eller noe, men vi har utrolig mye greier og er nødt til å få sortert, kastet og flyttet MYE før dette blir lagt ut for salg. Bilen er på verksted i dag, så jeg får ikke startet enda. Må ut og hente esker og kasser først, og da må jeg ha bil. Håper den er ferdig til mannen er ferdig på jobb, så den kan hentes i dag. I morgen er nemlig mannen ferdig seint, så han rekker ikke å hente den da. Tenkte å begynne å pakke ned ting vi ikke kommer til å trenge den neste måneden først. Så når 1. oktober kommer er det bare å begynne å flytte de sakene først, så det blir ryddigere her. Men vi kommer til å bo i esker og kasser i en måneds tid framover... Men det kommer til å bli så braaa med nytt huuus Jeg kløøøør i fingrene etter å begynne! Jeg syns det er gøy å flytte jeg I dag skal jeg treffe to venninner og babyene deres. Den ene to mnd eldre enn lillebror, den andre to uker eldre. Blir moro Og så skal jeg stemme. Må bare finne ut hva jeg skal stemme først. Jeg er ikke politisk aktiv, og tilhører ikke noe spesielt parti, så jeg må plukke enkeltsaker jeg syns er viktige og stemme ut fra de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. september 2015 #235 Del Skrevet 14. september 2015 Bor dere i hus eller leilighet fra før av? Hvor stor er oppgraderingen sånn plassmessig? Jeg drømmer så sykt om hus! Men blir vel med drømmen en del år til. Området vi bor i er ikke realistisk for annet enn et bøttekott, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. september 2015 Forfatter #236 Del Skrevet 14. september 2015 Vi bor i rekkehus. Nå får vi 100 kvm ekstra, fire ekstra soverom, vaskerom og garasje. Stor oppgradering, med andre ord Nå skal vi jo leie ut sokkelen da, så vi skal ikke bruke all plassen selv, men allikevel. Det er jo vårt!!! Gikk forbi der i dag, og jeg gleder meg noe sykt til å begynne prosessen Og så har vi funnet ut hvem leieboerne er, og det er supre folk! Da gjør det ingenting å ha leieboere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. september 2015 Forfatter #237 Del Skrevet 14. september 2015 Storebror har med seg en kompis hjem fra skolen i dag. Den eneste av vennene hans som jeg virkelig ikke liker. Han roter over alt, er frekk og sutrete, og er av bedrevitertypen som kommenterer alt mulig. De fikk penger for å kjøpe is, noe storebror har gjort flere ganger tidligere. Jeg sa ikke at han skulle komme tilbake med pengene som ble til overs, da det er en selvfølge. Vel, denne ungen hadde da tatt de resterende pengene og kjøpt en hel masse tyggis. Storebror liker ikke tyggegummi en gang, og han var tydelig beklemt da han kom hjem. De spiste i sofaen ute, og da tok han alle sofaputene og kastet de utover hele plattingen, før han tok tilfart og kastet seg oppi sofaen med full kraft. Seriøst, her i huset sitter vi i møblene, vi går ikke inn for å ødelegge de. Jeg sa fra, og fikk da til svar at "de ble jo ikke ødelagt" Så nå måtte jeg rydde hele plattingen. Samme ungen har "parkert" et vanngevær oppi mannens sko som sto ute, og nå er skoen dryppende våt. Nå sitter han og sutrer fordi han ikke får spille et av spillene på ipaden som storebror vil ha for seg selv (han spiller ikke nå da, men når han er alene) og jeg hørte storesøster gi klar beskjed om at han ikke fikk hoppe i senga hennes. Nå skal jeg sende han hjem snart, og håper virkelig det er lenge til han kommer tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 14. september 2015 #238 Del Skrevet 14. september 2015 Seriøst altså, noen barn mangler oppdragelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. september 2015 Forfatter #239 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg har vært på foreldremøte i kveld, og der fikk jeg jo se hvor gutten har oppførselen sin fra. Han er ny i klassen, så jeg kjenner ikke foreldrene. Mor satt der, med singlet og puppene bulende ut, ihjelbleika hår og slafsende på en tyggis. Hun blåste bobler mens læreren snakket!!! Hun kom med noen kommentarer også, og det hun sa var ikke så ille, men den nedlatende tonen og himlingen med øynene ga et lite tiltalende inntrykk, for å si det sånn. Jeg sa til storebror at jeg ikke syns noe om guttens oppførsel, og at han heller kan ta med seg noen andre venner hjem neste gang. Og på foreldremøtet presiserte de at det er så viktig å snakke positivt om klassekamerater, selv om man hører negative ting om de rundt middagsbordet hjemme. Det er så viktig for et godt klassemiljø at ungene ikke blir foret med negative inntrykk hjemmefra. Jaja, følte meg en smule truffet der, men de sa ikke noe om at man ikke kunne si ifra til ungen om at man ikke liker klassekameratens oppførsel Seriøst, han satt og blåste høyt i en 17. mai-fløyte etter at jeg hadde vært på rommet og bedt de om å ikke bråke fordi lillebror akkurat var sovnet. Empati much?!! Mora der er gravid også. Lykke til sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. september 2015 #240 Del Skrevet 14. september 2015 Herregud, det der er jo er mareritt! Tenk hvis mitt barn blir sånn?! Håper ikke hun får noen sånne venner heller akkurat, utrolig vanskelig å forholde seg til! Men, sånn som jeg har oppfattet sønnen din ut fra det du skriver her inne ser jeg kanskje ikke for meg at de blir bestevenner så veldig lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå