AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #861 Del Skrevet 1. mars 2022 Verste med denne tråden er å se hvor mange eldre menn som ligger med og går etter barn og 16-åringer. Anonymkode: e3d5d...c13 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #862 Del Skrevet 1. mars 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Verste med denne tråden er å se hvor mange eldre menn som ligger med og går etter barn og 16-åringer. Anonymkode: e3d5d...c13 Ja, fy faen. Og folk som puler på sin partners slekt og venner. Anonymkode: 7eda3...b8d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2022 #863 Del Skrevet 1. mars 2022 Får ikke orgasme hvis mannen ikke stønner, deiligste jeg vet. Anonymkode: 41537...27b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #864 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva slags nærhet er det snakk om? Min samboers kusine er hennes beste venn, og det hender rett som det er at jeg og hennes kusine har oral sex, men har aldri penetrert henne. Anonymkode: 40669...9b4 Massasje, han fingrer meg til jeg spruter, vi er nakne sammen. Ingen kyss, ingen penetrering. Anonymkode: fd6ac...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2022 #865 Del Skrevet 2. mars 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, fy faen. Og folk som puler på sin partners slekt og venner. Anonymkode: 7eda3...b8d Mens slekta og vennene som er med på leken er uskyldige? Takes two to tango..... Anonymkode: bf124...343 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 3. mars 2022 #866 Del Skrevet 3. mars 2022 Tråden er ryddet for innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #867 Del Skrevet 3. mars 2022 Sendte nakenbilder av meg selv til folk jeg hadde bare snakket med gjennom gaming som tenåring. Som eldre tenåring: vurderte somalisk omskjæring på meg selv, for jeg trodde jeg var stygg og ingen, noen sinne, ville ligge med meg. Mensen var et hån. Tenkte jeg måtte ligge med en mannlig prostituert for å miste jomfrudommen. Lå med en eldre, gift kollega. Jeg var over 18, og så klart myndig, men likevel, det var som om han manipulerte meg til at vi skulle fortsette. Han var "varm" og "kald" om hverandre, og det var vanskelig å komme unna. Han ville jeg skulle gå, men var samtidig så sjalu. Jeg angrer veldig mye og føler meg brukt. Sistnevnte innrømmelse innbyr til lynsjing på samliv og kjærlighetsrelasjoner. Håper på litt mindre fordømmelse her. Anonymkode: 1817f...30a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2022 #868 Del Skrevet 3. mars 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Sendte nakenbilder av meg selv til folk jeg hadde bare snakket med gjennom gaming som tenåring. Som eldre tenåring: vurderte somalisk omskjæring på meg selv, for jeg trodde jeg var stygg og ingen, noen sinne, ville ligge med meg. Mensen var et hån. Tenkte jeg måtte ligge med en mannlig prostituert for å miste jomfrudommen. Lå med en eldre, gift kollega. Jeg var over 18, og så klart myndig, men likevel, det var som om han manipulerte meg til at vi skulle fortsette. Han var "varm" og "kald" om hverandre, og det var vanskelig å komme unna. Han ville jeg skulle gå, men var samtidig så sjalu. Jeg angrer veldig mye og føler meg brukt. Sistnevnte innrømmelse innbyr til lynsjing på samliv og kjærlighetsrelasjoner. Håper på litt mindre fordømmelse her. Anonymkode: 1817f...30a Jeg dømmer deg ikke fordi at jeg har vært utro,har hatt telefon sex 🙈 k34 Anonymkode: e1423...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. mars 2022 #869 Del Skrevet 6. mars 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #870 Del Skrevet 30. mai Er veldig tiltrukket av fetteren min. Har flere ganger got dirty og tenkt på han, for å si det sånn Tenker mye på han ellers. Dritt at vi er fetter og kusine, for tror vi kunne ha vært et potensielt bra par. Lyst til at fantasiene mine skal bli virkelighet.. men innser jo det kan skape komplikasjoner. Og ønsker ikke det. Anonymkode: 9391b...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #871 Del Skrevet 30. mai Jeg har en hemmelighet som jeg tar med meg i grava kjenner jeg. 11 år gammel ble jeg slikket av min eldre bror. Han fikk meg også til å suge han. Skjønte etter to ganger at det var galt. Sa ifra til han at jeg ikke ville mer under påskudd at det gjorde vondt (det var jo ikke det, men heller ikke godt). Etter det lot han meg være. Til tross for dette så har vi alltid hatt et godt søskenforhold, og han har vært veldig opptatt av å beskytte meg. Vi er gode venner den dag idag. Anonymkode: 6e372...13f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #872 Del Skrevet 30. mai Jeg holdt på med faren til venninna mi når jeg var 19, og bodde med henne. Hun syns det var litt rart at han begynte å kjøpe inn gaver til meg også, men hun tenkte at han bare så på meg som en bonus datter... Var veldig nær hennes familie, og var ofte med på familie middager, feiringer og diverse. Hver gang snek vi oss unna, det føltes forbudt, men samtidig så godt. Hun er fortsatt venninnen min i dag, men vet ikke om det. Anonymkode: 556ff...4cc 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #873 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg holdt på med faren til venninna mi når jeg var 19, og bodde med henne. Hun syns det var litt rart at han begynte å kjøpe inn gaver til meg også, men hun tenkte at han bare så på meg som en bonus datter... Var veldig nær hennes familie, og var ofte med på familie middager, feiringer og diverse. Hver gang snek vi oss unna, det føltes forbudt, men samtidig så godt. Hun er fortsatt venninnen min i dag, men vet ikke om det. Anonymkode: 556ff...4cc Dette hadde jeg også likt 😍 Er for gammel nå 😅🙊 Anonymkode: 0fbe6...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #874 Del Skrevet 30. mai Jeg liker ting som dette. Anonymkode: 81a5a...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #875 Del Skrevet 30. mai Dette mente jeg selvfølgelig. Anonymkode: 81a5a...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 30. mai #876 Del Skrevet 30. mai Jeg er tildels lei menneskeheten. Vurderer å søke nattevaktsjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #877 Del Skrevet 30. mai Da jeg var 14 stjal jeg en tusenlapp fra skrivebordsskuffen til bestemor. Angrer den dag idag, 25 år etter. Og hun som var så gavmild og raus. Anonymkode: cb3ea...755 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #878 Del Skrevet 31. mai Etter at jeg ble enke har jeg målrettet gått etter gamle flammer som er godt etablert, og bekjente og venninners menn for sex og nærhet. Det er trygt og vil aldri komme ut da disse mennene vil holde tett for å bevare forholdene sine. Jeg bor på et relativt lite sted, og treffer av og til kvinnene til disse mennene. Det grusomme er at jeg har ingen problemer med å se dem i øynene… jeg kunne ikke tenke meg en ny mann, da han jeg levde med i alle år var både voldelig og en svært middelmådig pappa. Så jeg låner litt av andre… Anonymkode: ff5bb...052 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #879 Del Skrevet 31. mai Jeg runket kjæresten min på trappa til domkirka. Han hadde hull i bukselommen så jeg stakk hånda inn der. På plassen foran kirken var det mange torvselgere og masse folk som passerte. Kan ikke tro at ingen av de torvaelgerne fikk noe med seg. Anonymkode: ff5bb...052 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai #880 Del Skrevet 31. mai Da jeg jobbet som aupair i Italia som 18-åring, innledet jeg et seksuelt forhold til far i huset. Det er så ekkelt og feil og jeg grøsser av å tenke på det nå. En gang noen år etter var han på businesstur til Norge. Da bad han meg møte han på hotellet han var på. Han fikk meg ned på kne foran senga og der sugde jeg han. Jeg fikk en gave av han, dro hjem og det var siste gang jeg hadde noe med han å gjøre. Anonymkode: ff5bb...052 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå