Gjest MrsL Skrevet 1. oktober 2004 #281 Del Skrevet 1. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #282 Del Skrevet 1. oktober 2004 Nå har jeg kravlet meg opp av saccosekken igjen. Mannen avbrøt jobbingen med oppgaven sin for å masere meg når jeg lå der og fikk slappet av i ryggen. Snille mannen min... Han mener forresten at han skal bli ferdig med oppgaven ganske raskt nå, og jeg håper da virkelig det. Da kan vi jo finne på noe sammen i kveld... Lage no god mat, eller noe (men hva skal det være tro? Får la mannen bestemme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #283 Del Skrevet 1. oktober 2004 Inspirert av denne tråden har jeg nå bestemt at vi skal lage nachos til kvelds Og det beste av alt - vi har alt vi trenger i huset, så vi slipper å dra på butikken :-) (har ikke brus da, men vi har like godt av å drikke vann eller noe slikt) Vel, da er det bestemt!!!! Snart er det vel på tide å tenke på middagen også. Siden det ble så sen frokost i dag, så.... Blir jo bare en lett-middag når vi skal kose oss i kveld da. Noen brødskiver, eller noe... Men jeg tror jeg overlater det til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #284 Del Skrevet 1. oktober 2004 Vi endte opp på butikken alikevell vi. Husket jo plutselig at svigerfar nevnte at han og samboeren planlegger å komme en tur i helga, og da kan vi jo ikke stille uforberedt Så vi handlet inn litt mat da - slik at vi kan servere de middag. (Men vi fikk ikke til å bestemme oss for hvilken middag, så vi kjøpte litt av hvert) Så får vi se etterhvert... Nå er det snart Farmen, og jeg leste på VG (?) at Helgi gikk av skaftet i dagens episode, så den MÅ jeg bare få med meg (pleier å se det når jeg er hjemme og husker det. Eller - jeg pleier å høre på det i allefall) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #285 Del Skrevet 2. oktober 2004 God morgen. Chiquita :-) Har du stått opp? Jeg skal snart på bytur. Må finne meg noen klær. Synes jeg fortjener å skjemme meg selv bort litt med nye klær nå. Også skal jeg kanskje stikke innom KBS-senteret og se på en venninne som skal gå mannekeng for stormote :-) Blir spennende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #286 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg er oppe. Stod opp "tidlig" i dag (12.30) Har t.o.m. vært i lille-byen og handlet resten av barselsgaven til min veninne... Og nå har vi "shinet" litt opp i huset (jeg har tatt stua, mens mannen har tatt badet) Vi venter på besøk fra svigerfar, så vi fant ut at vi kunne ta vekk det verste av støvet Du fortjener å sjemme deg selv bort litt, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #287 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nå har svigerfar kommet. Mannen og svigerfar sitter nå og kopierer over bilder fra bryllupet til CD'er som kjente og kjære vil ha... Morro... (lurer på om mannen husker å kopiere til oss også nå da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #288 Del Skrevet 2. oktober 2004 Du fortjener å sjemme deg selv bort litt, ja Takk :-) Det ble to gensere, en dongeribukse, en grå penbukse og ett skjørt (svart med hvite striper) ¨Ganske så fornøyd med dagens innkjøp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #289 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det var da en ganske bra "fangst" Jeg har kun kjøpt to slike i dag jeg (en til min veninne, og en til oss som skal spares til over nyttår) Var innom fotografen i dag også for å hente bildene våre, men de var ikke kommet enda - selv om leveringsdato var i dag Men vi får bare vente litt lengre da... Skal jo "bare" være julegaver de forstørrelsene, så det er jo ikke noe hast - men alikevell (er litt utålmodig jeg, skjønner dere) *Taco til "middag" når svigerfar drar i kveld* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #290 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva var det du hadde kjøpt på det bildet der? Ja, fangsten ble bra den og er fornøyd med alt sammen. Mangler egentlig en topp til det skjørtet, men jeg fant ingenting i dag. Tenkte det skjørtet kunne være juleklær også og det blir jo enkelt det med en litt stæsja topp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #291 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva var det du hadde kjøpt på det bildet der? Ikke babyen i allefall Kjøpte den stjerne-saken. Som lyser "mønstre" opp i taket... Ikke nevn ordet juleklær *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #292 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ikke babyen i allefall Kjøpte den stjerne-saken. Som lyser "mønstre" opp i taket... Det blir sikkert stilig Ikke nevn ordet juleklær *grøss* Hva skal du ha på deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #293 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hva skal du ha på deg da? Hadde tenkt meg en tur på Hov-dokka jeg, for å se om de har et hestedekken, eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #294 Del Skrevet 2. oktober 2004 Eller ett telt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #295 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, noe i den kategorien i allefall *sukk* tro om det er nok med 2-mannstelt, eller om jeg skal skaffe et 3-manns slik at mannen også får plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #296 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal du med mannen anbefaler jeg lavvo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #297 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal du med mannen anbefaler jeg lavvo Har sjekket pris... Har funnet en fin lavvo til ca 8000,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #298 Del Skrevet 2. oktober 2004 Da blir vel vi invitert på romjulsgløgg i lavvoen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #299 Del Skrevet 2. oktober 2004 Skal du også inn??? Tror du ikke det blir trangt nok med meg og mannen???? Men huset vårt er litt større enn lavvoen da, så dit kan du få komme (om jeg ikke fastner i dørkarmen på juleaften da, slik at ingen kommer hverken ut eller inn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. oktober 2004 #300 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, selvfølgelig skal jeg også inn. Tror du jeg slipper mannen min inn alene eller???? Eller kanskje jeg må stå i vinduet å se at dere har det artig i lavvoen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå