Chiquita Skrevet 26. september 2004 Forfatter #201 Del Skrevet 26. september 2004 Det ble en pizza på oss. Enkelt og godt Nå er "middagen" spist, og Robinson ferdig på kassa. Så da har mannen startet med å rydde plass til det nye rommet i kjelleren. Han er nesten ferdig. Så har jeg vært med på å avgjøre størrelsen på rommet (må passe på at jeg får et ord med i laget, vet dere) Men vi var jo (igjen) helt enige, så da er det jo ikke noe problem. (det eneste vi ikke er enige om, er visst kjøkkenservise) Så nå venter jeg bare på at mannen skal komme opp fra kjelleren. Skal ikke snekkeres noe der nede i kveld alikevell, har jeg bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. september 2004 #202 Del Skrevet 26. september 2004 Nei, merkelig så vanskelig det skal være med noen tallerkner Nattinatt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. september 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 26. september 2004 God natt.... Jeg vil også legge meg snart. Jeg skal jo "tidlig" opp i morgen for å ta en tur innom legen (må jo få de bekreftelsene mine) Men det var det der med å få med meg mannen da :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #204 Del Skrevet 27. september 2004 Titt titt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #205 Del Skrevet 27. september 2004 Hei hei... *mannen jobber overtid igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #206 Del Skrevet 27. september 2004 Nå igjen??? Vel, i dga er det jeg som jobber som besatt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #207 Del Skrevet 27. september 2004 Jepp, nå igjen... Plager meg litt at jeg ikke får vite det i god tid da. Fikk en SMS når jeg stod på kjøkkenet og skulle til å lage mar - kl 14.55. Men slik er det bare.... Han skal bare jobbe en time overtid i dag da, sa han. Men vi får se. Det bare MÅ bli masse avspassering av dette etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #208 Del Skrevet 27. september 2004 Ja, sånn sett er han heldig at han får avspasere det senere. Det kan ikke jeg om det blir slik det menes fra øverste hold :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #209 Del Skrevet 27. september 2004 Nei, det får du jo ikke. Leit. Men om du kontakter utdanningsforbundet så får du jo høre... JEg søker litt inne hos utdanningsforbundet nå, for å se om jeg finne hva de mener om dette *prøver å hjelpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #210 Del Skrevet 27. september 2004 Tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #211 Del Skrevet 27. september 2004 Benytter ventetiden til å tenke videre på dette med servise... :klø: Vi trenger jo virkelig ikke 12 av både flat-tallerkener og dyp-tallerkener nå med det første Så hva da om vi tar 8 flat-tallerkener (315,-), og 8 dyp-tallerkener(329,-)? I tillegg til 6 kaffekopper med skål (335,-) og fat (209,-) i tillegg. Dette er jo en god begynnelse. Og tilsammen blir det *regner* 6312,- Det er jo ikke SÅ ille da - når vi har gavekort til ca 6200,- Jeg bare gir opp alt snart, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #212 Del Skrevet 27. september 2004 Mannen er fremdeles ikke hjemme. Vel - egetntlig så vet jeg at hans tidsbegreper ikke stemmer, så jeg hadde egentlig ikke regnet med at han skulle være hjemme kl 4 heller Men nå tror jeg at jeg skal lage maten alikevell; poteter, grønsaker og hvite bønner i tomatsaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 27. september 2004 #213 Del Skrevet 27. september 2004 Om man köper barnkläder i gåva till en nyfödd skulle jag hellre satsa på allt för stora kläder. Malvin var ju 57 cm när han föddes och de minsta kläderna hade han knappt. Det var dock skönt att ha fått kläder som vi kunde plocka fram efter ett halvår, ibland hinner man inte använda allt man får. Annars är den speldosesaken en bra gåva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #214 Del Skrevet 27. september 2004 Dere trenger jo ikke kjøpe hele serviset med en gang. Noe må jo slekt og venner ha å kjøpe i julegave de kommende år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #215 Del Skrevet 27. september 2004 Dere trenger jo ikke kjøpe hele serviset med en gang. Ja, nemlig. Men vi kommer jo godt igang med de 8+8 fatene, og kaffe-settet til 6 da Kommer jo så langt at vi faktisk kan bruke fatene/settet, og det er jo det viktigste (sjelden vi har flere enn 6 kaffegjester) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #216 Del Skrevet 27. september 2004 Nettopp :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #217 Del Skrevet 27. september 2004 Jeg sitter her og kjeder meg. Mannen har besøk, og de sitter nå bak ryggen min og ser film. Høres ut som noe sci-fi-greier, og det gidder ikke jeg å se. Hadde det vært en komedie så skulle jeg ha sett den sammen med dem, men.... Nå har jeg funnet ut at jeg skal skifte fastlege - etter et lite hyggelig besøk hos legen min i dag. http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...1490233#1490233 Så i morgen ringer jeg fastlegekontoret med en gang jeg står opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #218 Del Skrevet 27. september 2004 :o Leste innlegget i graviddagboka di og fy søren sier jeg bare..... Er det mulig. Ja, det skal jo være noen i hvert yrke som ikke er kompetent til å være det de er. Skift lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. september 2004 Forfatter #219 Del Skrevet 27. september 2004 Men i morgen blir jeg kvitt denne legen Det var jo denne legen som ikke ville sende meg til utredning fordi jeg var for ung til å få barn også. Så jeg har han godt "oppie halsen", kan du tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2004 #220 Del Skrevet 27. september 2004 Ja, skjønner jeg godt. Skjønner ikke hvorfor han skal legge seg bort i hvor gammel du er eller ikke, så lenge du er over den seksuelle lavalder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå