Gå til innhold

Har politiet i Norge virkelig lov til dette?


Gjest Hofmann

Anbefalte innlegg

De gjør ikke jobben sin om de stopper mennesker helt tilfeldig, og spør og graver.

Det er nettopp det de gjør, jobben sin. Derfor mener jeg vi lever i en politistat. Statens menn i uniform som spør og graver i mitt privatliv. Minner om østblokkland før i tiden. Jeg vil ha frihet, jeg vil ikke ha noe politi som gransker meg. Ser de jeg gjør kriminalitet, ja da er det greit. Ser de ikke det jeg gjør, hold dem unna.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nettopp det de gjør, jobben sin. Derfor mener jeg vi lever i en politistat. Statens menn i uniform som spør og graver i mitt privatliv. Minner om østblokkland før i tiden. Jeg vil ha frihet, jeg vil ikke ha noe politi som gransker meg. Ser de jeg gjør kriminalitet, ja da er det greit. Ser de ikke det jeg gjør, hold dem unna.

Du forstår tydeligvis ikke hverken hvorfor vi har et politi, hvordan de jobber og hva de forsøker å oppnå. Og du forstår tydeligvis heller ikke at politiet har et lovverk og et regelverk å forholde seg til, som er demokratisk vedtatt, og at du har anledning til å jobbe for endring av dette.

Når du tar førerkort, aksepterer du også at du kan bli underlagt kontroller. Aksepterer du ikke det, kan du levere inn førerkortet ditt.

Du har så mye frihet at du ikke klarer å gjenkjenne den en gang.....

Det er en hån mot de som faktisk lever i reelle politistater hva du poster her. Det virker som om du har problemer med virkeloghetsforståelsen din.

Anonymous poster hash: 8d04b...800

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forstår tydeligvis ikke hverken hvorfor vi har et politi, hvordan de jobber og hva de forsøker å oppnå. Og du forstår tydeligvis heller ikke at politiet har et lovverk og et regelverk å forholde seg til, som er demokratisk vedtatt, og at du har anledning til å jobbe for endring av dette.

Når du tar førerkort, aksepterer du også at du kan bli underlagt kontroller. Aksepterer du ikke det, kan du levere inn førerkortet ditt.

Anonymous poster hash: 8d04b...800

Det er nettopp det jeg forstår så alt for godt, hvordan statens menn i uniform jobber.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det jeg forstår så alt for godt, hvordan statens menn i uniform jobber.

Intet endringspotensiale - jeg gidder ikke å prøve å diskutere med deg en gang. Du er hinsides fornuft og rasjonalitet.

Anonymous poster hash: 8d04b...800

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet endringspotensiale - jeg gidder ikke å prøve å diskutere med deg en gang. Du er hinsides fornuft og rasjonalitet.

Anonymous poster hash: 8d04b...800

Se på hvordan du svarer folk. Har du hørt om uenighet før? Eller vil du ha et samfunn der alle dilter etter hverandre og nikker i takt? Jeg aksepter at du og fler ønsker at politiet tar seg til rette. Jeg ønsker ikke det og har redegjort for hvordan jeg mener politiet skal jobbe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på hvordan du svarer folk. Har du hørt om uenighet før? Eller vil du ha et samfunn der alle dilter etter hverandre og nikker i takt? Jeg aksepter at du og fler ønsker at politiet tar seg til rette. Jeg ønsker ikke det og har redegjort for hvordan jeg mener politiet skal jobbe.

Galt utgangspunkt. Ingen ønsker at politiet skal ta seg til rette. Det kan vi påvirke via stemmeseddelen og media.

Om du tror at dine motdebattanter mener dette er det ikke noe rart i folk kikker rart på deg.

Anonymous poster hash: c6f11...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler sterkt på at de fleste setter pris på en prat med den lokale politimannen. Kanskje hvis det er en hyggelig prat, men ikke hvis man føler at politiet har deg i kikkerten. Det er bare ubehagelig.

Jeg er selv lovlydig, og det er nok TS også, men dette er fortsatt ikke noe ålreit å oppleve.

Spør naboen din da?

Se i bybildet når politiet snakket med vanlige folk. Kanskje du vil se at det går an å snakke sammen som vanlige folk. Slik som vi alle er skrudd sammen til å være.

Mulig du kun har sett politifolk om det har skjedd noe kriminelt, men se fleste har et positivt syn på ordensmakten.

Neste gang du møter en politimann, prøv å snakk med vedkommende med utgangspunktet "du er sikkert grei, deg vil jeg bli kjent med". Så lover jeg deg at du vil få en positiv opplevelse.

Anonymous poster hash: c6f11...4f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart, på Island har de ikke politikontroller, likevel går det greit der. Tenke seg...

Anonymous poster hash: 22132...059

Har en del islandske venner. Vær forsiktig med å ønske deg islandsk politi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Har en del islandske venner. Vær forsiktig med å ønske deg islandsk politi.

Hvordan er de? De Islandske politifolkene asså? Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp det de gjør, jobben sin. Derfor mener jeg vi lever i en politistat. Statens menn i uniform som spør og graver i mitt privatliv. Minner om østblokkland før i tiden. Jeg vil ha frihet, jeg vil ikke ha noe politi som gransker meg. Ser de jeg gjør kriminalitet, ja da er det greit. Ser de ikke det jeg gjør, hold dem unna.

 

Jeg vet ikke hvor mange ganger du har blitt forklart at din påstand om at vi lever i en politistat ignorerer definisjonen på en politistat.

 

Du vet altså at påstanden om at vi lever i en politistat er feil.

 

Du gjentar altså noe du vet er feil.

 

Dette kalles løgn. Gjentatt løgn.

 

Hva tror du at du oppnår ved å lyve gjentatte ganger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig video :) Om bare politiet i Norge gjorde slikt

Jeg har fått både klem og godteri av politiet i Norge :)

Anonymous poster hash: c6f11...4f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet endringspotensiale - jeg gidder ikke å prøve å diskutere med deg en gang. Du er hinsides fornuft og rasjonalitet.

Anonymous poster hash: 8d04b...800

 

Problemet er at det dessverre finnes en del narkomane, og disse ser du dukker opp i flere tråder her på KG, også her i denne tråden. Den typen personer ser bokstavelig talt rødt hver gang de leser ordet "politi". Så når politiet stopper den gjengen der, enten det er i rutinekontroll, eller på grunn av en konkret mistanke, så settes himmel og jord i bevegelse for å skjelle ut politietaten på alle tenkelige måter.

 

Det nytter omtrent ikke å snakke fornuft med den type individer. Alt handler om dop, og de hater alt og alle som står i veien for dopet deres.

 

Anonymous poster hash: 4e24a...b19

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Problemet er at det dessverre finnes en del narkomane, og disse ser du dukker opp i flere tråder her på KG, også her i denne tråden. Den typen personer ser bokstavelig talt rødt hver gang de leser ordet "politi". Så når politiet stopper den gjengen der, enten det er i rutinekontroll, eller på grunn av en konkret mistanke, så settes himmel og jord i bevegelse for å skjelle ut politietaten på alle tenkelige måter.

 

Det nytter omtrent ikke å snakke fornuft med den type individer. Alt handler om dop, og de hater alt og alle som står i veien for dopet deres.

 

Anonymous poster hash: 4e24a...b19

 

 

Har du sett i spåkulen din igjen Michael Winger? :ler:

Anonymous poster hash: 83dbf...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du sett i spåkulen din igjen Michael Winger? :ler:

Anonymous poster hash: 83dbf...e18

 

Trenger ikke noen spåkule for å se at det er en del slask som har funnet veien til KG. Dessverre. 

 

Anonymous poster hash: 4e24a...b19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vet ikke hvor mange ganger du har blitt forklart at din påstand om at vi lever i en politistat ignorerer definisjonen på en politistat.

 

Du vet altså at påstanden om at vi lever i en politistat er feil.

 

Du gjentar altså noe du vet er feil.

 

Dette kalles løgn. Gjentatt løgn.

 

Hva tror du at du oppnår ved å lyve gjentatte ganger?

Selv om du er en slave av samfunnet, så er det ikke alle som er det. Enkelte av oss tenker ennå selv.

Jeg definerer det som en politistat, hva andre definerer det som, er svært lite interessant for meg. Så du tar feil, etter mitt syn. Så hold deg til flokken til og nikk i takt videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du er en slave av samfunnet, så er det ikke alle som er det. Enkelte av oss tenker ennå selv.

Jeg definerer det som en politistat, hva andre definerer det som, er svært lite interessant for meg. Så du tar feil, etter mitt syn. Så hold deg til flokken til og nikk i takt videre.

 

Bra at ikke alle nikker i takt, dersom det er fornuftige tanker og logikk bak dette.

Du har ikke vist noe av dette, ei heller at du kan tenke

1. Lenger frem enn neste uke

2. På andre enn deg selv.

Anonymous poster hash: c6f11...4f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bra at ikke alle nikker i takt, dersom det er fornuftige tanker og logikk bak dette.

Du har ikke vist noe av dette, ei heller at du kan tenke

1. Lenger frem enn neste uke

2. På andre enn deg selv.

Anonymous poster hash: c6f11...4f7

 

Det eneste dere som ønsker en politistat gjør. Er angrep på person. Ikke for at det gjør noe. Den gleden skal ikke jeg ta i fra dere. Jeg vet hva jeg står for og er trygg på det. Så kan dere hyle og skrike så mye dere orker. Lykke til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når man snakker om sola...

 



Anonymous poster hash: 4e24a...b19
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...