AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2023 #2361 Del Skrevet 9. oktober 2023 AndreaJohan skrev (På 8.10.2023 den 4.56): Tja. Det mest kontroversielle må være, at jeg syntes afroamerikanere er altfor hårsåre og setter seg alt for ofte i offerrollen. Hvis de vil leve "normalt" i harmoni. Hvorfor skal de alltid sutre og fremstille seg selv som et offer? Det er vanskelig å ikke tenke hudfarge når det konstant skal diskuteres. Jeg er en person som i utgangspunktet ikke ser forskjell på hudfarge, jeg er oppvokst med at vi alle er like. Vel, det er ikke mulig å behandle alle likt. Hadde jeg behandlet en mørk venn som jeg behandler en hvit venn hadde jeg vært rasist og satan sjøl. Det skal alltid komme kommenterer som: "Men om han var hvit hadde han fått medalje!" "Hadde han var svart hadde han blitt skutt 24 ganger!" Disse rasistiske kommentarene skal alltid komme i saker som har ingenting med hudfarge å gjøre. Også er det slave debatten... Afro Amerikanere som kaller seg ofre fordi tip tip tip tip oldemor var slave. Det er ingen annen folkegruppe som sutrer så mye over genetisk historie. Dette er synspunkter jeg holder for meg selv. Jeg er ikke interessert i å diskutere det, og du havner fort i samme bås som skrullene i SIAN om du sier dette høyt. En annen ting som slår meg når det gjelder afro-amerikanske damer som blir arrestert: Hvorfor gjør de alt de kan for å overdøve andre? Noen av dem kjefter både på innpust og utpust. Afro-amerikanske menn gjør ikke dette. Bare damene. Anonymkode: eb2f1...bd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2362 Del Skrevet 10. oktober 2023 De som er gjerrige er også svært ofte griske og grådige. Jeg ser ned på dem , fordi de er selvopptatte egoister som ikke er i stand til å ta hensyn til at det finnes andre mennesker. Jeg synes det er kvalmt at de ofte får skryt for at de er flinke til å spare. Nei, det er ikke nødvendigvis flinke til det,de grafser til seg ting som fattige mennesker har mer bruk for. Anonymkode: 273c9...3c0 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 10. oktober 2023 #2363 Del Skrevet 10. oktober 2023 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: De som er gjerrige er også svært ofte griske og grådige. Jeg ser ned på dem , fordi de er selvopptatte egoister som ikke er i stand til å ta hensyn til at det finnes andre mennesker. Jeg synes det er kvalmt at de ofte får skryt for at de er flinke til å spare. Nei, det er ikke nødvendigvis flinke til det,de grafser til seg ting som fattige mennesker har mer bruk for. Anonymkode: 273c9...3c0 Kunne ikke sagt det bedre selv. Endret 10. oktober 2023 av Fant80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregory Skrevet 10. oktober 2023 #2364 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg synes Norge burde fått en radikal regjering bestående av SV, Rødt og MDG Med Kirsti Bergstø som statsminister. Bare for å se hva som hadde skjedd, For å se om det virkelige ville blitt så ille som nok mange mener det ville blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2365 Del Skrevet 10. oktober 2023 Det har vi vel alle? Jeg synes veldig lite om mennesker som ikke tar ansvar for seg selv, men de trenger hjelp fra fellesskapet og det er så synd i dem. Det kan være enten unge som ikke har disiplin nok til å fullføre skolegangen, læretiden, har angst,etc. Når det er sagt så skjønner jeg jo at enkelte mennesker vil ha ekstremt store utfordringer, slik at fellesskapet må ta vare på dem, og det er helt greit. Men i Norge nå så er det vel over 400 000 som er uføretrygdet? Ikke fortell meg at en såpass stor andel av befolkningen har ekstreme utfordringer. Mange har nok lette utfordringer, som er menneskelig, men veldig mye kan da ordnes,og det er her denne disiplinen kommer inn. Man må presse seg til å ha det litt vondt og ubehagelig, rett og slett fordi man i utgangspunktet har ansvar for sitt eget liv, og å kunne klare seg selv. Anonymkode: 69e22...ea3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #2366 Del Skrevet 10. oktober 2023 Verden ville blitt fredelig om man delte opp Russland i flere små land. Anonymkode: 089e8...8d8 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topsi Skrevet 10. oktober 2023 #2367 Del Skrevet 10. oktober 2023 Gregory skrev (1 time siden): Jeg synes Norge burde fått en radikal regjering bestående av SV, Rødt og MDG Med Kirsti Bergstø som statsminister. Bare for å se hva som hadde skjedd, For å se om det virkelige ville blitt så ille som nok mange mener det ville blitt. Ville hatt en regjering med krf sun verdipolitikk, Rødt sin sosial, arbeids og energipolitikk, venstre sin dyrevernspolitilkk og høyre sin næringspolitikk. Eller jeg kan være diktator 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2368 Del Skrevet 11. oktober 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): De som er gjerrige er også svært ofte griske og grådige. Jeg ser ned på dem , fordi de er selvopptatte egoister som ikke er i stand til å ta hensyn til at det finnes andre mennesker. Jeg synes det er kvalmt at de ofte får skryt for at de er flinke til å spare. Nei, det er ikke nødvendigvis flinke til det,de grafser til seg ting som fattige mennesker har mer bruk for. Anonymkode: 273c9...3c0 Dette Anonymkode: 2f8e1...ca1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inverto Skrevet 11. oktober 2023 #2369 Del Skrevet 11. oktober 2023 Fuck me mann! Dette er jo tråden jeg lagde for lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2370 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg syntes det var meget spesielt da Greta Thunberg som både er "verdens mest kjente klimaktivist" og veganer var med og demonstrerte for at samene skal få rive vindmøllene slik at de kan få drive med kjøttoppdrett. Anonymkode: 64ebd...809 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ufiltrert Skrevet 11. oktober 2023 #2371 Del Skrevet 11. oktober 2023 Alle neurotypiske (altså alle dere andre vanlige sauer) er bare sauer og brødhuer på lik linje med religiøse sauekjøtthuer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #2372 Del Skrevet 11. oktober 2023 13 hours ago, Inverto said: Fuck me mann! Dette er jo tråden jeg lagde for lenge siden! Nei det er det ikke Anonymkode: b6bdc...707 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregory Skrevet 12. oktober 2023 #2373 Del Skrevet 12. oktober 2023 Det er noen mennesker som ikke burde få lov til å bli foreldre. Man burde ha en form for test for å avgjøre hvem som er egnet til å være foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2374 Del Skrevet 13. oktober 2023 Er mange populære personer som jeg føler er falske og kun poserer for å fremstå som bedre mennesker enn de faktisk er. Er letteste saken i verden å snakke om ens gode verdier i intervjuer. Det vanskelige er å etterleve dem når de faktisk koster noe. Anonymkode: 64ebd...809 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2023 #2375 Del Skrevet 13. oktober 2023 Noen kulturer er usiviliserte Anonymkode: 6f068...4ac 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2376 Del Skrevet 14. oktober 2023 Er så lei av krigen i Ukraina, nå er det på tide å bombe ned kirker,turistattraksjoner, viktig infrastruktur osv i Russland, så den vanlige borger kan få opp øynene sine på hvordan landets styresett fungerer for andre land. Anonymkode: b7f35...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2377 Del Skrevet 14. oktober 2023 20 hours ago, AnonymBruker said: Noen kulturer er usiviliserte Anonymkode: 6f068...4ac Enig. Kultur kan selvsagt også være ukultur. Anonymkode: 64ebd...809 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2023 #2378 Del Skrevet 14. oktober 2023 Jeg er utrolig skuffet over samene, som lar seg bruke som trojanske hester for innføring av 'woke' i Norge. Har aldri hatt noe imot dem før, men har fått dem langt opp i halsen de siste årene. Anonymkode: 8f925...5e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #2379 Del Skrevet 15. oktober 2023 At opprettelsen av Israel, og at man tillot de å bli en atommakt, var et av nyere histories største feiltrinn. De massive overgrep og aggresjon Israel gradvis har økt siden 70 tallet ville blitt slått knallhardt ned av det internasjonale samfunn, om det ikke var for at de er jøder og har «jødekortet» for evig tid. Anonymkode: 74c4b...a24 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #2380 Del Skrevet 16. oktober 2023 Dritt lei Pride måned, skal reise bort hele juni neste år for å slippe unna galskapen. Jeg har ingenting imot homofile og alt det men det er overdrevent stappet i trynet på oss. Anonymkode: cc581...b4b 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå