AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2221 Del Skrevet 18. juli 2021 De med downs har et lite attraktivt utseende, sorry de har sikkert fin personlighet osv men klarer bare ikke utseendet.. Anonymkode: a462e...357 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2222 Del Skrevet 18. juli 2021 Damer som bruker bind lukter rotten mens, eller rottent blod. Selvom man ikke sier det kan det ofte luktes på flere meters avstand for de som har god luktesans.. Anonymkode: a462e...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2223 Del Skrevet 18. juli 2021 Innvandringspolitikken er for mild. På tide å stramme den inn betydelig. Anonymkode: 27ea9...fd4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 18. juli 2021 #2224 Del Skrevet 18. juli 2021 DislayName skrev (På 7.5.2021 den 6.27): Rike folk er uempatiske Får inntrykk av Olav Thon ikke er det uempatisk alså 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2225 Del Skrevet 18. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er du lege? Har du utdanning innenfor dette? Utdyp litt er du snill. Fortell hvorfor du mener det? Anonymkode: 964aa...8fa Ikke meg du siterer, men jeg er enig. Jeg tror at for en del av disse me og fibromyalgi pasientene sitter det i hodet. Jo mer jeg leser om det, inkludert endeløse krangletråder her, jo mer sikker blir jeg på dét. Beklager, men. Det betyr ikke at disse pasientene faker eller snylter eller what not. Men jeg tror mange anser seg som mye sykere enn de egentlig er, og kommer inn i en runddans med leger og nav. Ser jo det i tråder her inne og, mange som er uføre av også andre årsaker tror alle arbeidsføre er helt friske og helt uten plager. Går man og mener seg ekstra utsatt for plager som smerter og utmattelser, blir det jo slik til slutt. Hodet blir med på dét. Også blir det endeløse uføredebatter her på KG f.eks, hvor noen synes det er merkelig at enkelte kan gjøre alt lystbetont, men ikke gå på jobb, og så skal det kontres da med at alle arbeidsføre er så heldige som ikke feiler NOEN TING asså, og så er det det samme ganger ørten. Jeg tror absolutt at kroppen kan gi helt uforklarlig massiv utmattelse for noen pasienter. Jeg tror det finnes me og "me". Men når liksom hele familier er slått ut av me, o.l, sorry da tenker jeg at det er "me". Anonymkode: 44ec2...19f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. juli 2021 #2226 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg har fordommer mot de som dømmer psykisk syke, uføretrygdede, innvandrere, muslimer, religiøse, transpersoner og homofile. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 18. juli 2021 #2227 Del Skrevet 18. juli 2021 Ryddet for brukerangrep,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2021 #2228 Del Skrevet 18. juli 2021 Jeg angrer på graviditeten da jeg gikk gravid hatet jeg hvordan kroppen ble og hater vektoppgangen medisinene gir meg at de på DPS kan tvinge meg til og ta medisiner jeg blir feit av . Liker ikke feite folk eller kroppen min nå Anonymkode: f6bb8...277 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 20. juli 2021 #2229 Del Skrevet 20. juli 2021 Jeg har fordommer mot de som jeg ser har fikset på utseendet sitt, sånn som typ fillers, silikon og botox. Jeg har fordommer mot alle som jobber som plastisk kirurger, kosmetisk sykepleiere og influencere. Jeg har fordommer mot de foreldrene som sitter på resturant, også sitter ungen og sitter og ser på ipad mens de spiser. Jeg har fordommer mot de som bytter ut mange, velfungerende norske ord med engelske. Jeg har fordommer mot de som blir krenket på vegne av andre, foreksempel i debatten om black face fra nissene over skog og hei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2021 #2230 Del Skrevet 20. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 18.7.2021 den 9.41): Ikke meg du siterer, men jeg er enig. Jeg tror at for en del av disse me og fibromyalgi pasientene sitter det i hodet. Jo mer jeg leser om det, inkludert endeløse krangletråder her, jo mer sikker blir jeg på dét. Beklager, men. Det betyr ikke at disse pasientene faker eller snylter eller what not. Men jeg tror mange anser seg som mye sykere enn de egentlig er, og kommer inn i en runddans med leger og nav. Ser jo det i tråder her inne og, mange som er uføre av også andre årsaker tror alle arbeidsføre er helt friske og helt uten plager. Går man og mener seg ekstra utsatt for plager som smerter og utmattelser, blir det jo slik til slutt. Hodet blir med på dét. Også blir det endeløse uføredebatter her på KG f.eks, hvor noen synes det er merkelig at enkelte kan gjøre alt lystbetont, men ikke gå på jobb, og så skal det kontres da med at alle arbeidsføre er så heldige som ikke feiler NOEN TING asså, og så er det det samme ganger ørten. Jeg tror absolutt at kroppen kan gi helt uforklarlig massiv utmattelse for noen pasienter. Jeg tror det finnes me og "me". Men når liksom hele familier er slått ut av me, o.l, sorry da tenker jeg at det er "me". Anonymkode: 44ec2...19f Det gjelder helt sikkert noen, men jeg jobber fullt til tross for fibromyalgi. Jeg har vondt i nesten alle muskler i kroppen, har stive ledd og hodepine annenhver dag. Legen min mener at jeg har fibromyalgi. Det er ikke en farlig tilstand, men det påvirker meg mye i hverdagen. Dette har ingenting med psyken å gjøre. Plagene mine er reelle. Da er det vondt å ikke bli trodd Anonymkode: fe672...a0c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 21. juli 2021 #2231 Del Skrevet 21. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 15.2.2020 den 6.00): Altså... tvangssterilisering og prevensjon for afrikanske kvinner er jo IKKE en dårlig ide... Anonymkode: 555dd...c35 Utdanning av kvinner er mer humant, mer effektivt og har bredere effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 21. juli 2021 #2232 Del Skrevet 21. juli 2021 youcancallmejune skrev (På 21.2.2020 den 9.26): Rasisme er i smal betydning oppfatninger, holdninger eller handlinger som deler mennesker inn i påståtte «raser» hvor noen hevdes å være mer verdifulle enn andre. I dag brukes begrepet rasisme også i vid betydning om flere former for etnisk diskriminering som ikke nødvendigvis bygger på forestillingen om «menneskeraser», men som også skjer på basis av andre kjennetegn som nasjonalitet, utseende, kultur eller religion. Å ikke like en folkegruppe er ikke det samme som å mene at de er mindre verdifulle. Å ikke like hvite mennesker er båssetting, men ikke nødvendigvis rasisme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2021 #2233 Del Skrevet 23. juli 2021 Har mange fordommer. Muslimer som er tildekket, ikke lærer seg norsk eller integreres og som lever på staten. Unge uføre og andre uføre som beviselig er spreke nok til å få mange barn staten må betale for. Fattige som også får mange barn og klager på dårlig råd. De som ikke klarer lese statistikk og er livredde for coronadød og vil at alle skal være like redde. Sikkert mer 😅 Anonymkode: 6dd8d...ae4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2234 Del Skrevet 6. september 2021 Foreldre som skryter i mediene av hvor mye de jobber og hvor mange reisedøgn de har. Anonymkode: fb6d2...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2235 Del Skrevet 6. september 2021 Har fordommer mot folk som skriver wikipedia-artikler om seg selv. Wikipedia er ment som et leksikon og ikke til markedsføring. Anonymkode: fb6d2...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 6. september 2021 #2236 Del Skrevet 6. september 2021 At jeg liker dyr bedre enn mennesker.🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Khadira Skrevet 6. september 2021 #2237 Del Skrevet 6. september 2021 Jeg har fordommer mot mennesker som bruker enhver anledning til å si hvilken seksuell legning de har. Altså, hvorfor skal det liksom være interessant for folk flest å vite? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nathea Skrevet 6. september 2021 #2238 Del Skrevet 6. september 2021 Jeg hater meg selv og jeg har en fordom mot meg selv. Jeg hater ensomheten men samtidig unner jeg ingen å være venn med meg. Sånn som jeg er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2239 Del Skrevet 6. september 2021 Jeg mener at mange i min omgangskrets og i Norge generelt drikker for mye alkohol. Og at alkohol blir assosiert med kos/hygge i så stor utstrekning at vi ikke kan kose oss uten alkohol.. Men det er en høyst upopulær mening! Anonymkode: debd0...118 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2021 #2240 Del Skrevet 6. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener at mange i min omgangskrets og i Norge generelt drikker for mye alkohol. Og at alkohol blir assosiert med kos/hygge i så stor utstrekning at vi ikke kan kose oss uten alkohol.. Men det er en høyst upopulær mening! Anonymkode: debd0...118 Enig. Synes også det er for mye alkohol på sosiale arrangementer i arbeidslivet. Hadde det vært opp til meg hadde det vært alkoholforbud på julebord med jobben. Anonymkode: afa80...bd0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå