Maleficenta Skrevet 31. juli 2018 #881 Del Skrevet 31. juli 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært gravid og fått beskjed om at ungen hadde downs eller en annen utviklingshemning hadde jeg ikke nølt med å ta abort. Anonymkode: 0b1f5...813 Det der syns jeg er helt innafor å mene 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oddy Skrevet 31. juli 2018 #882 Del Skrevet 31. juli 2018 11 minutter siden, Maleficenta skrev: Det der syns jeg er helt innafor å mene enig 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #883 Del Skrevet 31. juli 2018 - syns ikke vi skal gi assistert befruktning eller hjelpe folk med fertilitetsbehandling Anonymkode: 7e3e7...387 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #884 Del Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, Maleficenta skrev: Er vel det som er poenget med en tråd som omhandler fordommer man ikke tør si høyt... Tror man kunne unngått mange av disse fordommene om de som har skrevet inn her var noe mere opplyst , mere reflektert og hadde evnen til empati. Skulle tro disse uttalelsene her på denne tråden kommer fra folk som overhodet ikke har beveget seg utenfor sin egen komfort-sone eller evner å sette seg inn i andres situasjon. Flaut ! Og skremmende. Rene lynsje-stemning og mobb-tendenser her inne... hjelp ! (Er dette fordomsfullt av meg ?) Anonymkode: c5b91...ca2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #885 Del Skrevet 31. juli 2018 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/e1xz3M/den-drapssiktede-17-aaringen-varetektsfengslet-i-to-uker sånn som skjer når man lar barna sine dasse rundt i joggebukse og Crocs. Anonymkode: 6ee4c...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #886 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg fordømmer de som har barn med forskjellige mødre eller fedre Jeg fordømmer de som har ons Jeg forsømmer de som beholder barn etter ons og barnet vokser opp uten far Jeg fordømmer fanatisk religiøse Anonymkode: f2f60...a6f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 31. juli 2018 #887 Del Skrevet 31. juli 2018 De som skriver anonymt i denne tråden er feige. De som mener at voldtatte damer BØR beholde barnet, er idioter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #888 Del Skrevet 31. juli 2018 Skulle ønske barnevernet tok meg vekk fra min familie Skulle ønske mamma svelget meg istedet for å bli gravid Mennesker er mer som dyr jo mer jeg lærer om de Anonymkode: f212f...b34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #889 Del Skrevet 31. juli 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske mamma svelget meg istedet for å bli gravid 😂😂😂 Anonymkode: 4ad9f...dc3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #890 Del Skrevet 31. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg fordømmer de som har barn med forskjellige mødre eller fedre Jeg fordømmer de som har ons Jeg forsømmer de som beholder barn etter ons og barnet vokser opp uten far Jeg fordømmer fanatisk religiøse Anonymkode: f2f60...a6f Jeg fordømmer sånne som deg. Anonymkode: c73a8...d81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily_88 Skrevet 31. juli 2018 #891 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg har fordommer mot folk som sier de er religiøse ( kristne, muslimer, jøder). Jeg tror faktisk ikke på de, tror de er feige å må ha et religionsnettverk for å klare å ''deale'' med livet. Jeg tror ikke ett sekund på ett menneske som sier han trur gud fins og jesus gikk på vannet,at det finnes en gud og et etterliv. Folk kan da ikke tro på det? Det høres jo så tullete ut! Synes de kaster bort livet. Bli medlem av en flyklubb eller noe sånt istedet og få venner innen det miljøet og hold sammen med de liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #892 Del Skrevet 31. juli 2018 Jeg misliker kvinner som ikke tok godt vare på jomfrudommen. Anonymkode: b461f...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #893 Del Skrevet 31. juli 2018 Det finnes kun to kjønn, resten er special snowflakes.😄 ❄️ Anonymkode: a4009...b9b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2018 #894 Del Skrevet 31. juli 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg misliker kvinner som ikke tok godt vare på jomfrudommen. Anonymkode: b461f...bb0 Det er en jævla myte. Anonymkode: d01e8...edb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #895 Del Skrevet 1. august 2018 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske barnevernet tok meg vekk fra min familie Skulle ønske mamma svelget meg istedet for å bli gravidMennesker er mer som dyr jo mer jeg lærer om de Anonymkode: f212f...b34 Så enig - og vi er jo forsåvidt dyr. Anonymkode: 7e3e7...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peaches Skrevet 1. august 2018 #896 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Misliker folk som lever som parasitter på samfunnet. Vaksiner skulle vært obligatorisk. Samme med blodgiving og organdonasjon. Alle innvandrere fra muslimske land er de verste pårørende på sykehus. Men ofte de snilleste pasientene. Pårørende som har syke foreldre som ikke gjør annet enn å ligge i sengen mens de skiter på seg, og fortsatt er for livsforlengende behandling gjør det utelukkende for sin egen del. Og burde brenne. Religiøse folk tenker ikke selv. Småbarnsforeldre nå til dags har som regel ustyrlige gullunger som aldri blir kjeftet på. Utenlandske tiggere burde bli kjeppjaget fra gatene. Folk som ikke drikker er kjedelige. Folk som tenker på arv er dårlige mennesker. Alle som tror de er unike snøflak, er like kjedelig som alle andre. Bloggere er narsissister. De aller fleste med matallergier har det ikke. Veganere er alltid jævla spesielle. Og ikke på den bra måten... Sjalusi er for folk med lav selvtillit. Nå sier jeg absolutt alle meningene mine høyt, da...🤔 Endret 1. august 2018 av Peaches 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. august 2018 #897 Del Skrevet 1. august 2018 (endret) Jeg tenker litt sånn at hvis en ikke kan få barn så er det kanskje meningen at en ikke skal det. Men det er sånn jeg ikke sier høyt til dem som er ufrivillig barnløse. Endret 1. august 2018 av Forundret.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 1. august 2018 #898 Del Skrevet 1. august 2018 Down's syndrom er egentlig bare et holdningsproblem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #899 Del Skrevet 1. august 2018 Jeg har fordommer mot: -Folk som uttaler seg om ting de ikke har opplevd selv, ergo ikke egentlig har peiling på! Men allikevel er de selvutnevnte eksperter på temaet, og mener selvsagt at de sitter på svaret 🗣🙄 -Folk som ikke liker dyr, eller de som gir dyr menneskelige egenskaper 🙀🤬 -Folk som er religiøse eller troende, spesielt kristne, men også litt muslimer 🤤🤥 -Folk som bryr seg veldig mye om hva andre mener, og spesielt de som i tillegg er mye på Facebook, Instagram, Twitter osv 😏🤳🏼 -Bloggere! 🤑🤮 -Folk uten selvironi eller humor, nærtagende og hårsåre folk 🤨😴 -Folk som skal være så forbasket overdrevent sporty og spreke, samt veldig rastløse folk 😝🤯 Anonymkode: e21c4...0c7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. august 2018 #900 Del Skrevet 1. august 2018 1 time siden, HerrBæsjerumpehull skrev: Down's syndrom er egentlig bare et holdningsproblem. Det er jo ikke det. Dette er jo folk som krever mer oppfølging i livet. De er ikke som andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå