AnonymSjiraff Skrevet 5. mars 2017 #361 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Personer som sier de har fobier mot dukker, klovner, osv. Klarer ikke ta det seriøst og tror de kun sier det for å ha en "morsom" fobi. Har man de kjente "morsomme" fobiene så har man i tillegg løyet på seg en fobi kun fordi den er populær. Endret 5. mars 2017 av AnonymSjiraff 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 5. mars 2017 #362 Del Skrevet 5. mars 2017 2 timer siden, Maleficenta skrev: Hadde du ikke vaska vekk jorda kunne f Du blitt syk... Ja i dagens samfunn hadde vi nok blitt syke, siden vi aldri får i oss skitt lenger. Hadde vi vært vant til å få i oss slike type bakterier fra vi var små, hadde immunforsvaret vårt også vært annerledes og vi hadde ikke blitt syke. Da jeg var liten (barnehagealder) kunne jeg spise plommer rett fra treet med skitne sølefingre... jeg suttet på meitemark som jeg fant i sandkassa, og jeg var mildt sagt ikke like flink til å vaske hendene som jeg er i dag. Men igjen - jeg har gjennom hele oppveksten hatt et knakende godt immunforsvar og var utrolig sjelden syk. De fleste barn får i seg ting vi voksne ser på som ekkelt og uhygienisk, uten at de tar skade av det. Tvert i mot tror jeg det er sunt for immunforsvaret å få i seg litt skitt og bakterier. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 5. mars 2017 #363 Del Skrevet 5. mars 2017 15 minutter siden, Suppetuppe skrev: Ja i dagens samfunn hadde vi nok blitt syke, siden vi aldri får i oss skitt lenger. Hadde vi vært vant til å få i oss slike type bakterier fra vi var små, hadde immunforsvaret vårt også vært annerledes og vi hadde ikke blitt syke. Da jeg var liten (barnehagealder) kunne jeg spise plommer rett fra treet med skitne sølefingre... jeg suttet på meitemark som jeg fant i sandkassa, og jeg var mildt sagt ikke like flink til å vaske hendene som jeg er i dag. Men igjen - jeg har gjennom hele oppveksten hatt et knakende godt immunforsvar og var utrolig sjelden syk. De fleste barn får i seg ting vi voksne ser på som ekkelt og uhygienisk, uten at de tar skade av det. Tvert i mot tror jeg det er sunt for immunforsvaret å få i seg litt skitt og bakterier. Du skal ikke kødde med botulisme 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 5. mars 2017 #364 Del Skrevet 5. mars 2017 1 time siden, AnonymSjiraff skrev: Personer som sier de har fobier mot dukker, klovner, osv. Klarer ikke ta det seriøst og tror de kun sier det for å ha en "morsom" fobi. Har man de kjente "morsomme" fobiene så har man i tillegg løyet på seg en fobi kun fordi den er populær. Har faktisk klovnefobi etter å ha blitt skremt av filmen IT som liten. Er en voksen mann på 30 år som skvetter skyhøyt av å se klovner. Når det var populært å kle seg ut som killer klovner var jeg faktisk litt nervøs for å møte på noen. Og det et IKKE kult! Det er heller ikke kult å være 30 og være redd noe som er ment som underhold for barn. Så for noen er der reelt. Men har og da fordommer mot de som lyver på seg fobier. Har fordommer mot de som påfører kroppen skade, røyker osv. Å ødelegge en frisk kropp og ta så risiko synes jeg er provoserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 5. mars 2017 #365 Del Skrevet 5. mars 2017 52 minutter siden, Maleficenta skrev: Du skal ikke kødde med botulisme Ingen som kødder med noe som helst her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #366 Del Skrevet 6. mars 2017 Etter hva jeg har lest om Ronald Ramm, er jeg glad for at fyren er dau, og morderen fortjener en medalje. Jeg får ikke tårer i øyekroken av at det stadig vekk påpekes han var 71 år, enkemann og bodde alene. Det eneste jeg er opprørt over her, er at katten også ble drept. Den er jo uskyldig, stakkars. Anonymkode: c8553...6ab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #367 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg tenker at alle som stemmer Frp er litt dumme. Anonymkode: 44f5e...655 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #368 Del Skrevet 6. mars 2017 På 1.3.2017 den 22.12, AnonymBruker skrev: Jeg hater ufrivillig barnløse og tangegangen/oppførselen deres. De klarer ikke å få barn selvstendig(ergo de bør ikke formere seg), og likevel klandrer og sjikanerer de oss som klarer å få barn. Null respekt fra meg. Anonymkode: 93a48...187 Er det noen som bør formere seg så er det vel dem? Er for mange som får barn. Hadde vært så mye mindre fattigdom, sykdommer og miljøskade om det var færre mennesker. Anonymkode: 8786f...b24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #369 Del Skrevet 6. mars 2017 På 3/3/2017 den 20.04, Suppetuppe skrev: Jeg kan fortelle deg hvorfor vi ikke får i oss B12 "på naturlig vis" i dagens samfunn. Kort fortalt: B12 finnes i jord, og grønnsakene vi spiser i dag, blir både vasket og ofte skrellet før vi spiser de. De blir også kok, stekt osv. Hadde vi spist grønnsakene rett fra jorda, hadde vi fått i oss B12. Så grunnen til at vi ikke får i oss B12 i dagens samfunn er at grønnsakene vi spiser rett og slett er FOR RENE Litt morro å tenke over. Kjøtt inneholder som regel b12 fordi det blir tilsatt i maten til dyrene. (De aller fleste dyrene som blir brukt til slakt får soya, og går ikke å beiter dagen lang, året rundt. Derfor får ikke de heller i seg tilstrekkelig b12 gjennom kun kost.) Så slik veganere ser det: Du kan enten ta tilskuddet direkte, eller så kan man gi tilskuddet til et dyr, slakte dyret, og deretter spise dyret. B12 produseres av gode bakterier i tynntarmen, og disse bakterienen finnes på rå, økologisk frukt og grønt. Alle ville vekster har disse super-melkesyrebakteriene, og alt som ikke er sprøytet. Vi burde få i oss frukt rett fra treet, bær rett fra buskene, løvetann, grønnkål og spinat rett fra grønnsakshagen, så produserer vil B12 selv. Ingen probiotika som vi kjøper på butikken slår dette. Skal man ta B12 tilskudd, så bør man ta det som adenosylkobalamin. Anonymkode: 4a96d...455 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #370 Del Skrevet 7. mars 2017 Jeg har fordommer mot de med ADHD. Maken til slitsomme og oppmerksomhetskåte personer skal man lete lenge etter. De er dessuten mestere i å bortforklare dårlig oppførsel med å skylde på diagnosen hele tiden. Anonymkode: 56d48...66b 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 8. mars 2017 #371 Del Skrevet 8. mars 2017 Personer som nekter å støtte kvinnekampen fordi de mener at norske feminister ikke bryr seg om minoritetskvinner og kvinner utenfor vesten. Tviler sterkt på at de er noe mer interessert i kvinnekampen til ikke etnisk norske kvinner. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #372 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg takler ikke ekstremt religiøse mennesker. Jeg har en venninne som er kristen, men vi prater ikke om det. Når jeg finner ut at noen jeg liker er religiøs blir jeg skuffet fordi jeg tenker at de er dum. Anonymkode: 950be...d11 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #373 Del Skrevet 8. mars 2017 - Jeg synes feite folk er ekle. Har ei venninne som har blitt så utrolig feit, og hun spiser fast food hver dag på jobb, og så spiser hun kylling og pomfritt hjemme. Disgusting. - Irriterer meg over de som mener at vi skal stå med åpne armer til alle flyktninger. - Skjønner ikke hva vestkanstforeldre driver med når de oppdrar barna sine. Eier ikke folkeskikk. Selv har jeg og mannen min flere millioner i inntekt, men det betyr ikke at barna våre får alt de peker på og har rett til å være ekle drittunger fordet. Anonymkode: d1905...3b6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirams Skrevet 8. mars 2017 #374 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg har fordommer mot mennesker som dømmer andre for ting de ikke har noe med. Så lenge folk ikke skader andre bryr jeg meg ikke, hvorfor skulle jeg det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #375 Del Skrevet 8. mars 2017 Ok. Denne blir anonym, da jeg ikke gidder ha alle plusshorenes kritikk i fremtidige tråder. Jeg mener at ingen egentlig er homofile, at det er noe unaturlig og ufornuftig de velger å være. Dette er ikke en fordom, men noe folk flest egentlig mener, bare at nesten ingen tør å si det offentlig lenger. Muslimer er de eneste som slipper unna med å si sånt i dag, da de liksom har en annen kultur. Anonymkode: 7ea16...a62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #376 Del Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: - Jeg synes feite folk er ekle. Har ei venninne som har blitt så utrolig feit, og hun spiser fast food hver dag på jobb, og så spiser hun kylling og pomfritt hjemme. Disgusting. - Irriterer meg over de som mener at vi skal stå med åpne armer til alle flyktninger. - Skjønner ikke hva vestkanstforeldre driver med når de oppdrar barna sine. Eier ikke folkeskikk. Selv har jeg og mannen min flere millioner i inntekt, men det betyr ikke at barna våre får alt de peker på og har rett til å være ekle drittunger fordet. Anonymkode: d1905...3b6 Veldig enig med deg. Blir kvalm av feite folk. Skulle ønske jeg ikke hadde et sånt problem, men synes feite folk er motbydelige. Anonymkode: 7ea16...a62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #377 Del Skrevet 8. mars 2017 På 4.3.2017 den 9.49, AnonymBruker skrev: Utrolig feigt å komme med slikt og være anonym. Anonymkode: c0ec1...9f1 Du skal ikke kaste Stein i glasshus. Anonymkode: 7ea16...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. mars 2017 #378 Del Skrevet 8. mars 2017 Jeg mener at dekningen av Russland er så useriøs og ensformig at det ikke er mulig til og ta den som blir sagt alvorlig. Jeg mener også at det er mulig og kunne like Russland og russere uten og like politikken til landet. Dette virker som og være nesten landsforræderi ifølge noen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #379 Del Skrevet 8. mars 2017 På 21.7.2015 den 19.25, AnonymBruker skrev: Jeg har fordommer mot hipstere. Jeg kan ikke noe for det, men jeg kan ikke unngå å tro at det er en påtatt stil/ personlighet/ livsstil. Når jeg ser hipster-tendenser så tenker jeg automatisk at de er skikkelig kjedelige, dølle og har hatt en lite kulturell oppvekst. Mange er også nødt til å være ganske dumme! Forstår de ikke at de "annerledes og spennende" fasadene deres er lett å se gjennom. Hallo! Ser dere ikke at dere er heeeeeelt like alle andre hipstere? Min teori er at hipsterfaktene er en kompensasjon for noe! At de ikke har noe eget å komme med. Får disse fordommene hver gang jeg ser et ungt par der mannen har skjegg, retroskjorte og caps fra 90-tallet. Dama bærer på papirposer fra den økologiske kaffisjappa mens far triller det ultimate hipstertilbehøret: en kjønnsnøytral baby i dyr vogn fra Stokke. Jeg vedder på de har en "personlig" stil i hjemmet sitt også. Altså blanding av danske designmøbler og "skatter" fra Fretex. De baker helt sikkert eltefritt brød og lager egen ponzosaus og instagrammer alt, alltid. Argh. Hipstere er det verste jeg vet!!! Det kryr av dem i Stavanger. Æsj. Anonymous poster hash: 2dc0c...f72 Dette er litt flaut å innrømme, men hva er egentlig hipstere? Har hørt uttrykket før, men aldri visst hva det er. Anonymkode: 7ea16...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 8. mars 2017 #380 Del Skrevet 8. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er litt flaut å innrømme, men hva er egentlig hipstere? Har hørt uttrykket før, men aldri visst hva det er. Anonymkode: 7ea16...a62 https://no.wikipedia.org/wiki/Hipster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå