Gå til innhold

Cajsa og mannens vinterbryllup.

Cajsa

Anbefalte innlegg

Spennende å høre at det går fremover for noen om dagen. Selv føler jeg at vi står litt stille.

Ser frem til oppdateringer fra dansekurs og kjoleprøving :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi oi oi, så mange spennende ting som skjer om dagen :)

Håper kjolen sitter som den skal.

Har du noen anelse om hva utdrikningslaget vil innebære eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG LITT SNØ!!!! :hoppe::hoppe:

Hei på dere, Huldra:) og Heidi76. Utrolig koselig med hilsener da!

Dansekurset i går ble avlyst. :roll: Var noe sykdom i familien til danselæreren. Har avtalt nytt tidspunkt, neste lørdag. (Bare en uke før bryllupet!)

Kjolen var som en drøm! Jeg får alt på neste fredag, da er hun helt feridg med capen også. Åhh, som jeg gleder meg! Blir fantastisk å gå med kjolen en hel dag. Blir moro å se hvordan min kjære reagerer også. Han aner jo ingenting... :wink:

Vet ikke noe om utdrikkingslaget, får bare med meg at veldig mys foregår som jeg ikke får vite om. Hvisking blandt mine nærmeste venninner blandt annet. Det hater jo planleggeren meg... :oops: Regner med at det blir denne helgen. Dere får selvfølgelig referat! Håper de er snille med meg, at det ikke blir altfor mye tull!

:hjerte: God helg til alle! (Rekker nok ikke ønske dere det i morgen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt drukket ut!!

Ble kidnappet hjemme på fredag i halv fem tiden. Fem gode venninner som totalt overrasket meg. Hadde med kald øl og prinsessekrone med påskriften "jeg er på vei til mitt eget utdrikningslag!". Fikk beskjed om å pakke undertøy og toalettsaker. Men fikk ikke vite hvor vi skulle...

De kjørte to biler, og vi kjørte i retning Hønefoss/Bergen. Der hadde tatt med seg bare mine cd'er fra leiligheten min, så bare min favorittmusikk ble spilt i bilen. :wink: Hadde fortsatt ingen idé om hvor vi skulle.

Vi stoppet på Gol, og der stod en bil med to av mine gode venninner, de hadde kjørt fra Lillehammer og dit. For en super overrakelse!

Da vi endelig var fremme i ellevetiden, var vi i Hallingskarvet. Der vi stoppet, stod det fakler ute, og en mann med snøscooter møtte oss. Han la all bagasjen i hengeren på scooteren, og jeg skulle sitte på med han. De andre jentene skulle gå. Kjørte en stund (spennende og skummelt, var skikkelig snøstorm ute!) og stoppet utenfor en hytte, som var opplyst og ferdig oppvarmet og hadde stearinlys tent. Fikk bare beskjed om å sette meg ned med en øl til de andre kom. Herlig!

Da de andre kom, fikk jeg oppdrag å tenne bål ute, og det klarte jeg :sjarmor: Grillet kalkunpølser (de visste jo selvfølgelig at jeg bare liker det..), drakk og skravlet. Etter det skulle det være konkurranse - i singstar på playstation 2. Var vettskremt først, men ordentlig moro etterhvert. La oss ikke før i fem-tiden.

Lørdag morgen ble jeg vekket til ferdig frokost og fikk utdelt kostyme: Rød STOR kjeledress, knall rosa lue, slalåmbriller og moonboots. Og de hadde laget t-skjorte med bilde av meg på til alle, som jeg måtte ha utenpå jeg også. Men det verste var en imitert skinnvest i blått, med selvlysende gult på innsiden og glidelåser. Den hadde discman og høyttalere innebygd! Så jeg gikk som et vandrende stereoanlegg..

Dro til Geilo, der jeg utenfor senteret måtte spille blokkfløyte for forbipasserede for å tjene penger til min første øl. (Måtte jo drites ut litt også mente de)

Så var det inn i bilen igjen, og stoppet ved en kjempestor lavvo. Inne var det masse parafinlamper tent, sitteplasser og jägermaister til alle. Satt og koste oss der, til en mann kom og hentet oss i beltevogn! Bakpå vognen var det henger med PVC-madrasser til å ake på. Ble kjørt opp i beltevognen (koselig faktisk, skinnfeller og greier!) til toppen av en bakke, der vi skulle ake ned. Fytte katta har ikke hatt det gøy på lenge! Følte oss som 5-åringer alle sammen!

Etter mange, mange runder bar det tilbake til hytta - trodde jeg! MEN, vi stoppet på et fjellspa! Alle satt ute i badestamp, med godt drikke, luer og fantastisk utsikt over fjell og snølagt vann. NYDELIG! Jeg måtte ha på meg en badedrakt i bomull, hvit og rødstripet, med korte armer og ben til kneet, så herlig ut må jeg si. Satt der i flere timer, før vi tok badstu og dusjet.

Da vi kom tilbake til hytta, laget to av jentene fantastisk middag, og vi koste oss masse med mat, drikke og hverandres selskap. Ble litt ølspill og utspørringer av kommende brud, og enda mer singstar (var suksess det gitt!) Satt oppe til de sene nattetimer også da.

Kom hjem nå, føler meg bare så lykkelig! Skal gifte meg med verdens mest fantastike gutt om under to uker, og vet så godt at jeg har verdens beste venninner i tillegg! Kan livet bli bedre?? Men det blir tidlig kvelden på meg i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kommentert det på bryllupsforumet men sier det gjerne igjen.

For et fantastisk opplegg! Mange spennende og varierende aktiviteter - skikkelig på tur ut i det blå :)

Om 2 uker er du Fru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager igjen!!!!

Mye som har blitt gjort på disse dagene: Hatt møte med fotograf, hatt ny syngeøvelse, skrevet talen min nesten ferdig.

I kveld skal vi ha møte med presten, blir skikkelig spennende! Føler vi ER der snart! Oi, oi, oi!

Skal ha middag og planlegge med toastmastere i morgen kveld, etter at jeg har vært hos frisør og negledesigner.

Lørdag skal jeg prøve/hente kjolen!!!! Og på dansekurs.

Ellers skal helgen gå med til å lage kirkeprogram, og eller andre småpraktiske ting.

Som dere skjønner er det full rulle! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 5 dager igjen!!!

Utrolig koselig møte med presten! Vielsen blir følgende:

*Inngang - Mendelsohn

* Salme - Det er så yndig å følges ad

*Tekstlesning - gjøres av brødrene våre :hjerter:

*Soloinnslag - Vårsøg

*Tale

*Ekteskapsinngåelse - Kort, men lang ringpåsettelse

*Forbønn

*Salme (mens vi kneler ved alteret) - Blott en dag

*Fadervår

*Soloinnslag - Gje meg handa di, ven

*Salme - Guds godhet sang i sinnet

*Velsignelse

*Utgang - Jan Magne Førdes brudemarsj

Herlig!

Mannen har hentet bunaden sin, råflott!

Vi har trykket kirkeprogram, meny, bordkart+forklaring, sendt annonser til avisene, prøvd kjolen (henter den ikke før torsdag, best å ikke ha den for lenge hjemme)

Men det beste av alt: Var på valsekurs Her Det var helt fantastisk! Hun var kjempflink, og hadde laget skikkelig opplegg rundt brudevals og kakeskjæring. Fikk også med cd med musikk. Anbefales på det sterkeste!

Ting begynner å falle på plass, gleder meg fryktelig masse!!!!

:hoppe: Klem Cajsa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk, nå er det virkelig ikke lenge igjen for deg!

Gleder meg litt på dine vegne jeg, og så gleder jeg meg til å se bilder etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt sommerfugler i magen på dine vegne jeg :hjerter: Ser jo ut til at du har alt under kontroll og kan slappe av og nyte de siste dagene! Kos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cajsa :)

Hvordan står det til med deg, sommerfuglene, nattesøvnen, forventningene osv osv dagen før den store dagen?

Er alt under kontroll???

Vil bare ønske deg kjempemye lykke til i morgen og håper dere får en super dag som innfrir alle forventninger og enda litt til :blomst_opp:

Klem fra Heidi76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Kjære morgendagens brud Cajsa! :dagensrose:

Massemasse lykke til, og gratulerer med den store dagen i morgen, som jeg håper blir fantastisk og minnerik, romantisk,morsom og rørende! Du blir sikkert en utrolig vakker brud, og kjæresten din en strålende brudgom!Nyt dagen!

Gleder meg til referat, og til å (endelig) få se bilder! :bryllup:

(gleder meg til det blir min tur... :-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...