Gå til innhold

Cajsa og mannens vinterbryllup.


Cajsa

Anbefalte innlegg

Hei hei Tabby! :hoppe:

Får ikke prøve igjen før om en drøy uke... Gleder meg sånn!! Da er det siste gang jeg prøver mønster, så skal hun lage toual (tror det skrivers sånn :wink: )

Først da ser jeg jo virkelig hvordan kjolen blir. Det er så vanvittig spennende!

Hva gjør dere med blomster og pynting? Noen gode ideer?

Grattis igjen med jobb!!!! :sjarmor:

Klemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå får jeg ikke svart så godt... Hockey på radioen... :wink: Må følge med... Men blomster har jeg ikke tenkt så masse på. Sambo har bestilt dem. Jeg sa bare i fra at vi skal ha min bukett, datteren min sin bukett og 6 brystbuketter, 4 store og 2 små. Etter hva jeg har fått med meg så blir det mye i hvitt med grønt rundt og innslag av blått.

I pynten har jeg lyst til å ta opp litt vinterpreg, så det blir litt granbar og hvit lyng tenker jeg bl a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag formiddag og jeg er på jobb. Egentlig litt bra med jobbehelg, har planer om å få gjort unna en del skolearbeid i dag (jobber frem til fire) og i morgen kveld. Har litt dårlig samvittighet for at det er så mye annet som tar tid, og oppgaveregning kommer litt i annen rekke. Men nå skal jeg gjøre det!

Invitasjonene har kommet frem! Det tikker inn glade SMS til både sambo og meg, høres ut som om de likte invitasjonen godt, og at de er glade for å ha blitt invitert. Fortsatt ingen som har takket nei.

Utenom min ganske så egoistiske mormor, som alltid prioriterer seg selv. Hun har tenkt til å reise til Kypros i stedet for å komme i bryllupet. Hun mente faktisk at det bare kommer deprimerte gjester, siden det er vinterbryllup! Men jeg tar meg ikke nær av sånt mer, har blitt voksen nok til å bare overse det. Men mamma er såklart fryktelig flau på hennes vegne da.. :ler:

Ellers har jeg tenkt mye på borddekking og blomster i det siste. Begynner jo nærme seg, under 100 dager igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. :-) Koser du deg på jobb? Håper du får unna litt studier nå. Greit å komme sånn tålig ajour i det minste...

Så moro at dere får masse positive tilbakemeldinger. Hos oss har det hittil bare vært 1 par som har takket nei, og det er fordi de ikke har barnevakt. Skjønner jo godt det da. Bedre unnskyldning enn mormoren din da... Ikke greit å være gammel tydeligvis. Jeg synes det høres topp ut å få en slik ting å glede seg til i mørketiden jeg, så kanskje alle er enda mer glade enn i sommerbryllup vet du, fordi det skjer noe så gledelig nettopp på vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tabby-vennen!

Helt enig med deg! Vi valgte vinterbryllup litt fordi alle har bryllup på sommeren. Og forhåpentligvis blir det også en hyggelig dag som gjestene og vi (selvfølgelig!) kan se frem til når det er mange mørke dager.

Mormor er helt håpløs altså! I tillegg til det jeg skrev i stad, har hun jo også ved gjentatte anledninger prøvd å flytte bryllupet vårt til sommeren! Etter vi hadde sagt at vi ønsket oss vinterbryllup. Ikke nok med det - hun mente også vi burde ha det i Nord-Norge fordi "hele familien bor jo der"! Både forloveden og jeg er født og oppvokst på Østlandet, så det ville selvfølgelig vært helt uaktuelt. Jeg har mye familie i nord, men hele min kjæres familie bor her. Og så foreslå det flere ganger!? :hoho:

Koser meg på jobb ja, hører på radio, regner oppgaver og drikker kakao. Har det ikke så verst nei :wink:

Hva gjør dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg så mye om mormoren din du. :klem: Det er ikke alle som skjønner at de ikke har så mye de skal ha sagt om andres bryllup... Gjør som dere vil, tror det blir best. Og jeg hadde jo ikke hatt sjans til å se dere bli gift om dere tok det i Nordnorge... Glad dere tar det her jeg. :-)

Hittil i dag har jeg nettopp skrevet om i min dagbok. Og lat som jeg er i dag gidder jeg ikke skrive det en gang til... :wink: Du får heller gå inn og titte, er jo ikke så vanskelig så lenge linken ligger under det jeg skriver her.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært og bestilt smykker i dag!! :hoppe:

Her:Lone Design

Det blir et armbånd og øredobber. Vi fant ut at det ikke passer med halssmykke til kjolen.

Armbåndet er et charmsarmbånd ala det på forsiden, men i isblått, ferskvannsperler og blanke Swarovski krystaller. Og et blankt krystallhjerte.. Øredobbene blir enkle, en ferskvannsperle, med en liten blank krystall på nedenfor.

Ferdig om ca. en uke!

Gjett om det er en som gleder seg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cajsa.

Det blir nok flott til kjolen tenker jeg! :-)

Beklager at jeg ikke svarte på pm'en i går. Tok det ikke fullt så rolig som jeg kanskje burde på lørdag... (Men det var sambo's skyld... Vel ikke alt det flytende da, men det at det ble sent var hans skyld... :wink: )

I dag blir jeg nok heller ikke å finne her. Er kjempesliten og trøtt. Bitteliten oppdatering i dagboka mi, det var alt jeg orket nå....

Vi snakkes vel snart? :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese dagboka di, Cajsa! :)

Smykkene kommer til å bli så fine. Og så gleder jeg meg til bilde av kjolen kommer! :wink:

Lykke til videre - det nærmer seg nå! :)

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Kverula!

Skal på ny kjoleprøving på torsdag. Kanskje det blir noe å ta bilder av da? :wink:

Ikke lenge til smykkene er ferdig, gleder meg sånn! Skal få lagt ut bilde av dem også, altså! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cajsa!

... jeg er en liten smugleser som står frem!

Har fulgt med i dagboken din en stund - jeg drømmer om vinterbryllup og da er det så koselig å lese om deres! Kjolen din høres flott ut, og så stemningsfullt med islykter, peis og levende lys. Det er akkurat det jeg drømmer om også!

.... men må vel bare vente til samboeren min er klar til å gifte seg, selv om vi har vært sammen i sju år så er han nok ikke helt gifteklar enda. Har sagt at jeg synes det er fryktelig lenge å vente helt til desember/januar 2007, og hvis det skal bli i 2006 må han jo faktisk snart få ut fingeren!

Gleder meg til å følge med her inne framover, dere kommer til å få et supert bryllup!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Imari!!

Så utrolig hyggelig med hilsen i dagboken min da! Håper du følger med videre også.. :wink:

Er veldig glad vi valgte vinterbryllup! Moro å gjøre noe litt annerledes enn alle andre, og dessuten tror jeg innestemningen under middagen går "sommerbryllup-middag" en høy gang! :sjarmor: Koselig med masse stearinlys, fakler, peis osv.

Gleder meg vanvittig mye!

Håper at du klarer å trumfe gjennom vinterbryllup 2006, men det må jo skje noe snart da. Snart bare et år til.

:vinke: Cajsa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal håpe for mye på vinterbryllup i 2006, nei. Kan jo ikke godt tvinge han når han ikke føler seg helt klar, heller! ;)

Så jeg smører meg med masse tålmodighet, og har sagt klart og tydelig at jeg gjerne vil gifte meg snart, så han er fullt klar over det. Og så blir jeg kanskje overrasket en dag??

Inntil videre får jeg følge med hos deg og plukke opp noen tips!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oktavia

Er veldig glad vi valgte vinterbryllup! Moro å gjøre noe litt annerledes enn alle andre, og dessuten tror jeg innestemningen under middagen går "sommerbryllup-middag" en høy gang! :sjarmor: Koselig med masse stearinlys, fakler, peis osv.

Har bestandig ønsket meg sommerbryllup, men når du prater sånn om det så høres det veldig koselig ut med vinter-bryllup :wink: Men jeg drømmer generelt mye om bryllup for tiden...Må nok gjøre som Imari, å smøre på med tålmodiget...

-Oktavia-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har bestandig ønsket meg sommerbryllup, men når du prater sånn om det så høres det veldig koselig ut med vinter-bryllup :wink: Men jeg drømmer generelt mye om bryllup for tiden...Må nok gjøre som Imari, å smøre på med tålmodiget...

-Oktavia-

Dessuten glemte jeg jo hest og slede........som vi også skal ha.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter2:

GJETT om jeg har fått lyst på vinterbryllup nå da...Hest og slede, fyr på peisen...Sukk, sukk...

For å være ærlig ha jeg ikke en gang tenkt tanken på å giftes på vinteren. Det er på en måte sommeren som er sesongen, så det ble på en måte bare sånn...

Jeg vet at bryllupet deres kommer til å bli fantastisk, Cajsa!

Blir veldig, veldig moro å følge med framover!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Det høres utrolig flott ut med vinterbryllup. Men som Kverula har jeg ikke engang tenkt på det siden jeg alltid har drømt om å gifte meg om sommeren.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søte dere er jenter! Imari, Oktavia og Kverula! :hjerter:

Moro med denne interessen for vinterbryllup!

Tror jo selv at det kommer til å bli bra... :wink:

Dere hører mer fra meg! :P

Klemmer fra lykkelig-vinterbryllup-planlegger-Cajsa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...