Gå til innhold

Cajsa og mannens vinterbryllup.


Cajsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Arwen, skulle gjerne lagt ut bilde, men har ingen ennå! Du får så fort jeg har det :wink:

Blir nok ikke før etter første prøving....

Siden sist har jeg vært og kjøpt stoff til kjolen sammen med sydamen.

Det ble:

Silkeduchesse til det meste kjolen

Thaisilke i isblått og blonder med hjerter på til livbåndet

Naturhvit ull til capen

(skal kjøpe alt av fór senere)

Ellers har jeg også bestilt langt ivory slør og ring-underskjørt.

Jippi, endelig i gang!! :hoppe:

Har sett på undertøy og sko, men har ikke funnet noe fint. Synes ikke det finnes noen fine brudesko, noen tips anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på undertøy og sko, men har ikke funnet noe fint. Synes ikke det finnes noen fine brudesko, noen tips anyone?

undertøy: victorias secret :sjarmor:

sko: jeg synes de hadde mange fine på lisenett når jeg kjøpte mine der, aberet er bare at du ikke får prøvd de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dødslekkert undertøy du skal bruke, Arwen!

Mye annet flott der ellers også :enig_animasjon:

Ja, men tror ikke brudeundertøyet deres har så mye støtte, så hvis du trenger det ville jeg nok gåt ett annet sted. Det kan faktisk hende jeg må gå uten korsettet :-( skal muligens ikke ha noen hvit lapp bak snøringa på kjolen, og da kan jeg ikke ha undertøy heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, sommerfuglene!

Koselig med hilsen i dagboken min... Veldig moro med forberedelser ja :wink:

Har sikkert fine brudesko i noen salonger, bare ikke i den jeg var... Skal titte litt mer, men det haster jo ikke akkurat ennå..

Ellers er vi nesten ferdig med invitasjonene. Gleder meg til å legge ut bilde! :sjarmor:

Ellers ingen flere forbedelser gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, ser ut til at det blir en oppdatering i dagboken min hver mandag...

Har ikke gjort noen flere forberedelser siden sist, tror jeg. Bare tenkt og snakket masse om bryllupet med forloveden. Har fundert mye på hvilken musikk vi vil ha i kirken, salmer, inn-/utgang og soloinnslag. Vanskelig det der...

Kjenner endelig på kroppen at det begynner å nærme seg! Det er så utrolig spennende!

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen lillen! :klem:

Slør og underskjørt er i hus! :hoppe:

Og skal prøve grunnmønsteret på kjolen i morgen eller på onsdag!

Ellers er invitasjonene til trykking, snart ferdig til sending - FY FILLERN!! Jeg skal gifte meg snart!!!!!

Hilsen Cajsa som gleder seg så veldig!!

Og går rundt med sløret når forloveden ikke er hjemme... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cajsa! Tenkte jeg skulle skrive en hilsen i dagboken din.

Hvordan går det med planleggingen og kjolen? Vi bestemte oss for to uker siden at vi skal ha bryllupet i januar istedenfor i august. Så vi gifter oss uken før dere:) Jeg begynner å få litt panikk, mye som må ordnes på kort tid, vet liksom ikke hvor jeg skal begynne.

Har du forslag på hvordan vi kan pynte lokalet? Det blir jo ordentlig vinterbryllup.

Ha en fin dag, hilsen Idac:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen. Du har prøvd grunnkjolen nå eller? Ikke glem at du lovet meg fullt referat og kanskje også bilder nå da... Jeg venter i spenning! :-) Gleder meg til å dra å se på dere, tenk, ditt bryllup med Cajsamannen blir det første jeg opplever som gift selv. Moro.

Ellers da? Mye å gjøre, jobb og studier tar nok sin tid, men kjenner jeg deg rett så går tankene innimellom til andre ting.... :sjarmor: Hvordan går det med øvingen forresten?

Vi snakkes! Regner med du er på plass på mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått bredbånd hjemme!! :hoppe:

Hei IdaC og Tabby! Ordentlig koselig med hilsener i dagboken! :P

Har hatt fryktelig mye å gjøre den siste tiden, skole og hovedprosjektet tar masse tid. Men det er moro også!

Men det beste av alt! Vi har sendt ut invitasjonene i dag! Om jeg får si det selv så ble de superflotte! Gleder meg til å få respons fra de som har blitt invitert...

Var å prøvde grunnform på mandag, ikke noe spennende å ta bilde av, bare mønster egentlig.. Men da er hun igang! Skal tilbake om et par uker og prøve det hun har fått gjort til da..

Begynner å se at det nærmer seg nå... Tenker masse på hvordan det vil bli på den store dagen.... *drømme*

Tabby: Vi øver for harde livet! :wink:

Blir koselig å ha deg tilstede på vielsen.

IdaC: Gratulerer med ny bryllupsdato! Og velkommen som vinterbrud! Vi skal pynte med MASSE stearinlys, kubbelys i alle fasonger i forskjellige hvitfarger og hvite blomster. Antagelig calla-liljer og orkideer. De isblå Farris-glassflaskene som vannkarafler. Ute skal vi ha islykter. Det er to store peiser i lokalet vi skal ha festen, det gir jo litt stemning når vi tenner de også... Ellers kommer jeg ikke på noe spesielt..

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiii vennen! Nå var det lenge siden jeg har sett noe til deg her inne. Har savnet å chatte på mandagene... Men det er jo viktig at du konsentrer deg om studier og litt bryllup nå. Så moro at dere har sendt ut innbydelsene! Har dere fått tatt bilde eller? Og kommer du på msn i kveld? Har masse å snakke om!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er som har peis

*drømmer*

Det koselige innemiljøet var grunnen til at vi kom på tanken å ha vinterbryllup.. Tror det blir helt perfekt! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...