Gå til innhold

Cajsa og mannens vinterbryllup.


Cajsa

Anbefalte innlegg

Nå har vi avtalt med hun som skal lage Kaken vår. Hun skulle ha 1500,- for jobben, synes ikke det var ille :P Skal møte henne i løpet av januar for å bestemme helt nøyaktig hvordan det skal være.

Ellers har mannen og jeg funnet ut at han skal kjøpe brudeundertøyet i julegave. Så får han akkurat det han ønsker seg! :wink: Skal i undertøysforretninger sammen på lørdag og prøve. Blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trulselinemor

Hei!

Jeg ville bare stikke innom for å se hvordan dere planlegger den store dagen.

Vi har snakket om å gifte oss i 2007, og er litt nysgjerrig på hvordan andre

planlegger dagen.

Ha fortsatt en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor! :vinke: Koselig med besøk altså!

Moro med bryllupsplanlegging! Bra å ha god tid, for da har dere mulighet til å koser dere med planlegging og glede dere leeenge!

Men nå begynner det virkelig å nærme seg for oss! :sjarmor: Under 10 uker i dag! :o

Må bare gjøre unna et par eksamener før jul nå, så skal jeg bare tenke på bryllup! Åh, gleder meg så utrolig masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå begynner det endelig å nærme seg juleferie! :nisse:

Hadde eksamen i dag, vanvittig deilig å legge et stort fag av skuldrene!

Bare én igjen nå, den er på tirsdag. Så det blir en lesehelg til, så er det lang og herlig ferie!

Snart bare 8 uker igjen til den store dagen nå! :o Det går så vanvittig fort!

Er det noen som har en sånn huskeliste? Kunne trengt det, tror jeg.. Og sjekke at vi har husket på alt..

Ikke noe nytt på bryllupsfronten grunnet eksamen, altså :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart bare 8 uker igjen til den store dagen nå! :o Det går så vanvittig fort!

Er det noen som har en sånn huskeliste? Kunne trengt det, tror jeg.. Og sjekke at vi har husket på alt..

Ditt bryllup har en sånn huskeliste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Så koselig med hilsen i dagboka mi :)

Stresser voldsomt mye nå jeg assa.. Så gøy at du skal gifte deg helga før meg da.. blir spennende! Håper det kommer masse masse snø, men der vi skal ha bryllupet pleier det å være en del snø uansett, men det her holder ikke så nå har det å dale ned :fy:

Hehe... Hvordan skal dere pynte bordene deres?

Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig litt bryllupsplanlegging igjen:

Var på prøvetime for brudesminke og hår i går! Jeg ble utrolig fornøyd! Hun så på tegninger av kjolen, stoffprøver, smykker og slør og kom med forslag til hvordan hun syntes det burde være. Og jeg kunne ikke vært mer enig!

Blir en litt "løs" frisyre, store bølger og litt oppsatt bakover, men mest ned. Og sløret festet ganske langt ned. Liker ikke når det blir for høyt, da blir sløret for dominerende og amerikansk..

Sminken ble jeg også skikkelig fornøyd med, helt meg i pyntet utgave. Ikke for mye, en skal jo føle seg som seg selv..

Så nå har jeg en avtale med henne 5.februar :wink:

Skal dit en uke før og stipe opp håret og klippe tupper uken før, for å være mest mulig fresh. Deilig å ha det i boks!

I morgen skal jeg å kjøpe undertøy! Det blir ihvertfall moro!

Og på mandag skal jeg prøve toualen til kjolen og kjøpe resten av stoffet, (15 meter fórstoff!). Det blir utrolig spennende å få prøvd hvordan formen på kjolen blir!

Gleder meg, gleder meg!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å fortelle at vi har snakket/avtalt med floristen!

Hun skal lage muffe til meg som brudebukett, med brudeslør (blomsten :wink: ) i bunnen, med hjerteblader, hvite orkidéer og hvit duftranke. Litt som denne , men ikke med pels, og bunnen blir av brudeslør som sagt..

Knappehullsblomst blir et hjerte av myrt - superstilig til bunaden til Cajsa-mannen!

Pynter kirken med buketter av hvite calla-liljer, bundet på enden av benkeradene, så midtgangen blir fremhevet.

På bordet skal bi bruke noe av det samme som buketten min, hjerteblader som slynger seg langs hele bordet, med påbundede hvite orkidéer. Og hvite kubbelys.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig stilig bukett...! Det var noe av det stiligste jeg har sett... så utpreget vinterbryllup lissom... :)

Høres ut som ting begynner å falle litt på plass nå da.. deilig følelse sikkert :ler:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min blir nok litt mer "kjedelig" i forhold til din da :ler:

Men tror den blir ganske fin, hvite roser, orkideer og noe lyse blå/lilla fresia tror jeg hun kallte det... Jeg kjenner en blomsterdekoratør, så det er hun som lager til meg.. Tror hun er ganske flink da, hun jobber for Finn Schøll, så satser på at det blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt undertøy! Var på "Det lille under" på Paleet i Oslo, fikk superservice!

Endte opp med bh, string, strømpeholder og strømper fra Marie Jo, modell Avero

Skikkelig moro med så flott undertøy. Tror det gjør at jeg føler meg tvers igjennom fin på bryllupsdagen! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Er på sånn dagbokbesøksrunde og kunne jo ikke hoppe over din. Nå nærmer det seg med storskritt for oss begge! :D

Mye som er i boks også! Takk for mms'en, fikk ikke svart da, men det var et flott bilde! :D Skjønner godt at du blir litt drømmende da.

Buketten din blir nok flott! Og det samme var undertøyet! :sjarmor: Faller nok i smak for Cajsamannen utover natta også det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Tabby-venn!

Nå nærmer det seg med stormskritt!

Var og kjøpte resten av stoffet til kjolen i går. Gleder meg fryktelig til å få prøve kjolen! :P

Ellers var jeg på handletur med storebror, og bakte pepperkaker med familien i går. Koselig, fikke endelig litt julestemning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...