Cajsa Skrevet 3. november 2004 Forfatter #61 Del Skrevet 3. november 2004 Hei Delfia! Så ikke hilsenen din før nå.. Vi postet innleggene våre akkurat samtidig, det kan være grunnen. Beklager! Koselig med besøk i dagboken min! Har inntrykk av at de fleste ikke ser på bryllup på en annet årstid enn sommeren som noen mulighet. Nettopp derfor det å så gøy at vi ser så stor glede i å ha det på vinteren! Har jo hele sesongen for oss selv! Tror det blir en fin ramme rundt den store dagen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 8. november 2004 Forfatter #62 Del Skrevet 8. november 2004 Tenkte jeg skulle ta en oppdatering over hva som er i boks: Det vi har gjort: *Bestilt kirke 5.februar 14.30 *Bestilt presten *Bestilt lokale *Ordnet kokker og meny *Spurt forlovere og toastmastere *Antrekk til mannen og meg er underveis *Invitasjoner er sendt ut (og fått masse gode tilbakemeldinger *Snakket med florist og skal snart på møte med henne *Planlagt det meste til vielsen: Salmene "Blott en dag" og "Det er så yndigt at følges ad" Avtalt med fløytespiller som skal ha soloinnslag. Inngang må være Mendelsohn utgang har vi ikke klart å bestemme oss for ennå. Lillebrødrene mine skal dele ut programmer. *Brudetransport: pappas veteranbil, isblå Volvo P1800, og snakket med eier av hest og slede (har også vogn i tillfelle vinterværet svikter oss) *Snakket med band, antagelig i orden. Ting igjen å gjøre: Hmmm, sitte og vente på 5.februar? Noe mer som burde ha vært i orden innen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2004 #63 Del Skrevet 8. november 2004 Det meste ser ut til å være i boks! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. november 2004 #64 Del Skrevet 8. november 2004 Hei vennen. Tenkte det var på tide å hilse på igjen. Vi er vel begge alt for opptatt til å sitte så mye på msn for tiden, får ta det igjen siden. :-) Bare innom en liten tur. Skal på motivasjonsseminar og blir hentet om 40 minutter. Skulle helst ha ordnet meg litt og spist litt på den tiden også... Har forresten hatt salg nr 2 i dag... Stortrives i jobben med andre ord, men er dødssliten når arbeidsdagen er over... Vi snakkes.Take Care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 8. november 2004 Forfatter #65 Del Skrevet 8. november 2004 Å, godt å høre at alt er bra med deg, Tabby!! Mye å gjøre ja, kjenner til det, gitt! Vi snakkes da.. Klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 10. november 2004 #66 Del Skrevet 10. november 2004 Hei Cajsa! Har sniklese litt i dagboka di, som takk for at du har sniklese litt i mi! Det er ikkje lenge igjen til du står brud no!? :D Lukke til vidare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 10. november 2004 Forfatter #67 Del Skrevet 10. november 2004 Hei Linn3c! Ikke lenge igjen nå, merkelig når det nærmer seg - klarer nesten ikke å skjønne det! Gleder meg enormt! Og gjett hvem som skal på bryllupsreise til Brasil!!!!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 15. november 2004 Forfatter #68 Del Skrevet 15. november 2004 Var på brudesminking på onsdag... Gledet meg fryktelig på forhånd, tenkte jeg virkelig skulle få sett hvordan jeg kom til å se ut på den store dagen.. Men nei - jeg ble sminket med masse blå øyenskygge, og jeg følte jeg hadde en maske med foundation/pudder. Huff og huff! Jeg hadde sett for meg en ganske naturlig sminke Ellers hadde samboern og jeg romantisk bryllupsplanlegging på fredag. Spiste god mat, og tak et par glass vin mens vi snakket om ønsker og drømmer for dagen... Utrolig koselig! Og jeg merker at han gleder seg like mye som meg. Det betyr mye! :hjerter2: Han er så god, atte!! Ellers har vi bestemt oss for bryllupskake: Vår kake Den passer utrolig godt i og med at vi ikke synes de tradisjonelle bryllupskakene er så fine, og vi skal bruke calla-liljer som gjennomgangspynt i kirken og i lokalet. Tror det blir fint! Ellers tror jeg det ikke er noe nytt siden siste oppdatering.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2004 #69 Del Skrevet 15. november 2004 Den kaka så veldig, veldig lekker ut - jeg har også lyst på firkanta kake. Du var på brudesminking skriver du, men hvorfor ble du sminka på en måte du ikke kommer til å ønske på den store dagen? Trodde en sånn time var for å bestemme hvordan du skal være på dagen jeg. Nå vet du jo i hvertfall hvordan du ikke vil være da! Så deilig at forloveden din gleder seg like mye som deg! Dessverre kan jeg ikke si det samme...Min kjære er innstilt på å gifte seg og gleder seg over det, men han kunne vært festen foruten... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 15. november 2004 Forfatter #70 Del Skrevet 15. november 2004 Hei Kverula! Når det gjelder sminkingen: En bekjent av meg går på make-up skole, snart ferdig. Hun hadde brudesminke som oppgave på skolen, og synes det var moro å bruke meg som modell. Jeg sa ja, i håp om at det ble superfint, så hadde jeg et billig alternativ til hvem jeg kunne bruke på dagen.. Sånn var det Og det ble jo ikke akkurat som jeg hadde håpet da. (Det som var merkelig var at veilederen hennes syntes det var KJEMPEFLOTT!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2004 #71 Del Skrevet 15. november 2004 Så det var sånn det hang sammen - stusset litt på det. Ville jo vært ille om du og sminkøren var såpass på kollisjonskurs! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 15. november 2004 Forfatter #72 Del Skrevet 15. november 2004 Så det var sånn det hang sammen - stusset litt på det. Ville jo vært ille om du og sminkøren var såpass på kollisjonskurs! K Ja, men jeg ble fortsatt like sjokkert da jeg så i speilet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. november 2004 #73 Del Skrevet 16. november 2004 Er berre innom og snikleser litt eg.... Korleis lagde de bryllupsinvitasjonane? Og kor gamle er småbrødrene dine? Lurer litt på kven eg kan be dele ut kyrkjeprogram.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 18. november 2004 Forfatter #74 Del Skrevet 18. november 2004 Hei Veslo!! Invitasjonene står beskrevet midt på side 1 her i dagboken min.. Små brødrene mine er jo ikke så små lenger da :oops: , 15 og 17 år. Tror de passer fint til oppgaven! Nå har jeg bestilt flere chiffonposer, samme som vi brukte til invitasjonen, som vi skal putte puffet ris i og dele ut i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #75 Del Skrevet 18. november 2004 Jeg vil også ha sånn kake!!! Det er jo nettopp de blomstene jeg vil ha i buketten og som pynt på bordkortene og kanskje invitasjonene. Har du fått pris på kaken Cajsa? Den sminken hørtes helt grusom ut....er redd jeg også skal ende opp sånn så jeg tror jeg kommer til å gjøre det selv. Får bare øve meg litt på hvordan jeg vil ha det så tror jeg det skal gå som en drøm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2004 #76 Del Skrevet 18. november 2004 Hei Cajsa. Har du bilde av kjolen og invitasjonene deres? De hørtes så fine ut så det hadde vært morro og sett dem. Har også tenkt å lage invitasjoner selv men har ikke kommet igang enda. Har ikke kjøpt papir engang....men har vært ute og kikke litt og henta inn litt idèer her og der. Mye fint man kan lage selv uten at det skal bli alt for komplisert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 18. november 2004 Forfatter #77 Del Skrevet 18. november 2004 Hei hei Heidi76! Så koselig det er med besøk i dagboken min! Har ikke noe bilde av invitasjonene ennå, har ikke digitalkamera, og har ikke fått somlet meg til å ta bilde med mamma og pappa sitt foreløpig! Men det kommer! Kjolen har jeg heller ikke noe bilde av ennå, skal få den sydd, og den er foreløpig bare på mønsteret. Men det blir nok litt fortgang fremover, er jo under 3 mnd til bryllupet! Kaken er nydelig ja! En bekjent av oss er dyktig på kakelaging, og skal ta oppdraget med bryllupskaken. Men vi har ikke avtalt noe pris ennå. Men det blir uansett under 3000,- som det koster hos konditor. Hmm, tror ikke det var noe mer du lurte på da? Lykke til med videre planlegging du også! Klem Cajsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 22. november 2004 Forfatter #78 Del Skrevet 22. november 2004 Jippi!! Smykkene er ferdig! Skal hente dem etter forelesning i morgen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. november 2004 #79 Del Skrevet 23. november 2004 Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 24. november 2004 Forfatter #80 Del Skrevet 24. november 2004 Smykkene har helt vanvittige! Enda vakrere enn jeg hadde trodd!! Skal prøve å få tatt bilde av dem og legge dem inn her.. Nå GLEDER jeg så utrolig mye!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå