Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss

må ærlig innrømme at jeg tisser i dusjen ja:) har alltid gjort det å tenker liksom ikke over at det er noe gale med det,det havner jo ned i samme røret alt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg både tisser og bæsjer i dusjen. Er jo bare å tråkke dritten ned i sluket, og vaske godt etterpå.

 

:skratte:

 

 

Må si jeg blir litt nysgjerrig, dere som faktisk sier dere bæsjer i dusjen (!) , hvordan gjør dere dette sånn rent praktisk? Altså setter dere ned på huk? Eller står i dusjen og tar ut avføringen med hånda og stapper/banker det ned i sluket? Eller bruker tærne til å rense det vekk og trykke det ned? Altså ..hæ?

Er det noe behagelig å bæsje i dusj? Hvorfor foretrekkes det å gjøres i dusj? 

Ang. å tisse i dusjen synes jeg det er litt ekkelt, men ikke sånn at jeg reagerer så veldig på det. Jeg tisser som regel alltid på do, men det har hendt at jeg gjort det i dusjen fordi jeg ikke har klart å holde meg. 

Anonymous poster hash: 49757...90f

 

 

Jeg tror kanskje Yme ikke var heeelt seriøs?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Når du sitter på huk for å tisse vil musklene automatisk stimuleres, i motsetning til når du sitter på toalettet»

Herregud. Går man på toalettet for å trene?

Anonymous poster hash: 1f9fa...6e6

Du har vel ikke født barn? Har du det så har du i såfall gått glipp av noe viktig, at bekkenbunnen bør trenes etterpå. Nei mam går ikke på do for å trene men det er heller ikke det artikkelen dreier seg om.

Anonymous poster hash: ce218...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg må tisse og allerede er i dusjen så tisser jeg der og da. Men det er sånn 3-4 ganger i året.

Anonymous poster hash: ce218...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg blir litt nysgjerrig, dere som faktisk sier dere bæsjer i dusjen (!) , hvordan gjør dere dette sånn rent praktisk? Altså setter dere ned på huk? Eller står i dusjen og tar ut avføringen med hånda og stapper/banker det ned i sluket? Eller bruker tærne til å rense det vekk og trykke det ned? Altså ..hæ?

Er det noe behagelig å bæsje i dusj? Hvorfor foretrekkes det å gjøres i dusj? 

Ang. å tisse i dusjen synes jeg det er litt ekkelt, men ikke sånn at jeg reagerer så veldig på det. Jeg tisser som regel alltid på do, men det har hendt at jeg gjort det i dusjen fordi jeg ikke har klart å holde meg. 

Anonymous poster hash: 49757...90f

Man lar bare dritten renne nedover låret, og tråkker det ned i sluket. Varmt vann løser opp klumpene veldig bra, men noen ganger kan det bli litt tett, så da lar man det bare stå et par dager, så smeltes det av resterende dusjvann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lar bare dritten renne nedover låret, og tråkker det ned i sluket. Varmt vann løser opp klumpene veldig bra, men noen ganger kan det bli litt tett, så da lar man det bare stå et par dager, så smeltes det av resterende dusjvann.

 

Pleier du ikke løfte opp hårsamleren? Hos meg stopper det ofte der, siden den har så små huller. Uten hårsamler kan man få ganske store klumper direkte ned i vannlåsen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde det da vi hadde bad uten do, doen var i eget rom ved utgangsdøra. Orka skjelden å gå dit da man plutselig kjente presset midt under dusjinga.

Anonymous poster hash: d1196...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du ikke løfte opp hårsamleren? Hos meg stopper det ofte der, siden den har så små huller. Uten hårsamler kan man få ganske store klumper direkte ned i vannlåsen.

Finnes det hårsamlere som er så store at de passer til sluket i gulvet i dusjen?

Hvor får man evt kjøpt dette?

(Jeg har bare sett slike små hårsamlere som passer til oppvaskkum og til servant)

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser i dusjen 9 av 10 ganger fordi det er lettvint. Syntes ikke det er ekkelt hvis man vasker ofte.

Anonymous poster hash: e0ee3...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier du ikke løfte opp hårsamleren? Hos meg stopper det ofte der, siden den har så små huller. Uten hårsamler kan man få ganske store klumper direkte ned i vannlåsen.

Aha! Det er jo derfor det har blitt så tett... Tusen takk! Dette kommer til å spare meg for mye bryderi fremover  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finnes det hårsamlere som er så store at de passer til sluket i gulvet i dusjen?

Hvor får man evt kjøpt dette?

(Jeg har bare sett slike små hårsamlere som passer til oppvaskkum og til servant)

Anonymous poster hash: ffcdf...504

 

 

Spør en rørlegger eller VVS forretning. Tipper du trenger noe ala dette.

 

Aha! Det er jo derfor det har blitt så tett... Tusen takk! Dette kommer til å spare meg for mye bryderi fremover  :blomst:

 

Eller bare gå på do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Har titt og ofte tisset i dusjen, doen er i et annet rom og jeg orker ikke vått gulv og vått dosete om jeg plutselig bare MÅ tisse mens jeg er i dusjen. Har tisset ofte i dusjen da jeg var sammen med en som likte wetsex. Bedre å tisse på han der, enn i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har aldri falt meg inn å tisse i dusjen, er det virkelig noen som gjør det?  :sjokkert:



Anonymous poster hash: c3193...392
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har aldri falt meg inn å tisse i dusjen, er det virkelig noen som gjør det? :sjokkert:

Anonymous poster hash: c3193...392

Ja

Anonymous poster hash: 4c061...fd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...