Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har toalett og bad separat, så hvis jeg må tisse mens jeg er i dusjen så gjør jeg det. Det skjer kanskje et par ganger i året, jeg klarer som oftest å kjenne at jeg må tisse før jeg går i dusjen, eller etter.

Anonymous poster hash: b1dfc...0d3

:( Hvordan vasker man bort urinlukt fra dusjen? Må man vaske med sterke saker som salmiakk eller eddikk eller holder det med jif skurekrem?

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skjer med at alle er så fine her da :fnise: jeg tisser oftere i dusjen enn jeg ikke tisser i dusjen! Er ikke slik at jeg planlegger at nå skal jeg dusje fordi jeg må tisse, men om jeg må tisse før jeg dusjer så gidder jeg faktisk ikke å sette meg på doen først! Syntes det er utrolig kjedelig å gå på do... :)

Jeg drikker så mye vann uansett, så er aldri veldig konsentrert det som kommer ut, og blir jo uansett skyldt ned med en gang, så ser ikke helt problemet :)

Men ja, tar denne som AB...

Det morsomme er jo at jeg er en veldig sjenert og flink pike jente, som alltid passer på å se stelt og fin ut, kler meg fint, sminker meg, og ordner meg alltid. Så om jeg er så "ekkel" at jeg tisser i dusjen, så må andre også være det, tenker jeg!

Anonymous poster hash: 99848...e95

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser alltid i kontakt med vann på kroppen jeg. Ren refleks.



Anonymous poster hash: a5d8e...b33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser i dusjen en gang i blant, og ser ikke problemet. Urin er sterilt og det blir skylt vekk med en gang(tisser jo ikke opp etter veggen….). Annet er det å drite i dusjen. Det er selvfølgelig ikke OK.



Anonymous poster hash: 0d879...d11
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ser ikke problemet. Dusjer dog oftest om morgenen, og om morgenen er det første jeg gjør å gå på do så det blir ikke så ofte. 



Anonymous poster hash: 54066...457
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde helt seriøst ikke at folk gjorde sånt 

Vi er nok mange som ikke har fått inn dette via oppdragelse. Blir det ikke rent om man vasker med Jif straks etterpå?

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang. Glemmer alltid å gå på do først og må alltid på do i kontakt med vann



Anonymous poster hash: 4885d...02b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er nok mange som ikke har fått inn dette via oppdragelse. Blir det ikke rent om man vasker med Jif straks etterpå?

Anonymous poster hash: ffcdf...504

 

Jeg vet ikke, men det må da være lettere å bare gå på do før man dusjer i stede for å bruke tid på å skrubbe dusjen etterpå? Vil tro det tar lengre tid uansett 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det må da være lettere å bare gå på do før man dusjer i stede for å bruke tid på å skrubbe dusjen etterpå? Vil tro det tar lengre tid uansett 

Jo

Men når man ikke kjenner det før man står der midt i dusjen.

(Jeg skrubber over gulvet i dusjen på ca 1 minutt og spyler, mens jeg dusjer, btw)

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doen her i huset er i en annen etasje enn dusjen, så hvis jeg virkelig må og ikke orker å holde meg, så tisser jeg. Men det er relativt skjeldent, kanskje 1 gang i mnd?



Anonymous poster hash: 89dca...39d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jo

Men når man ikke kjenner det før man står der midt i dusjen.

(Jeg skrubber over gulvet i dusjen på ca 1 minutt og spyler, mens jeg dusjer, btw)

Anonymous poster hash: ffcdf...504

 

Ok, jeg skjønner :) Folk må så klart få gjøre som de vil altså. Jeg tisser kanskje ikke i dusjen, men jeg deler seng med bikkja (som i manges øyne er ekkelt) Jeg tror alle mennesker har "ekle" vaner osv 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det må da være lettere å bare gå på do før man dusjer i stede for å bruke tid på å skrubbe dusjen etterpå? Vil tro det tar lengre tid uansett 

Man trenger da virkelig ikke å SKRUBBE dusjen etter å ha urinert på "gulvet" og ikke opp etter veggen? :P Det skylles jo vekk. Pleier å dusje ganske lenge, og da er ikke skrubbing eller vasking nødvendig. Ærlig talt.

Anonymous poster hash: 0d879...d11

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig, bruker tisset mitt som shampoo:)



Anonymous poster hash: c79d3...49b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg skjønner :) Folk må så klart få gjøre som de vil altså. Jeg tisser kanskje ikke i dusjen, men jeg deler seng med bikkja (som i manges øyne er ekkelt) Jeg tror alle mennesker har "ekle" vaner osv 

:) Takk! :blomst:

Anonymous poster hash: ffcdf...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selvfølgelig, bruker tisset mitt som shampoo:)

Anonymous poster hash: c79d3...49b

 

Nei, nei, nei, som skyllemiddel mente du vel?

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Selvfølgelig, bruker tisset mitt som shampoo:)

Anonymous poster hash: c79d3...49b

 

Så klart, og dritten som ansiktsmaske! Hehe :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Man trenger da virkelig ikke å SKRUBBE dusjen etter å ha urinert på "gulvet" og ikke opp etter veggen? :P Det skylles jo vekk. Pleier å dusje ganske lenge, og da er ikke skrubbing eller vasking nødvendig. Ærlig talt.

Anonymous poster hash: 0d879...d11

 

Nei, kanskje ikke. Men jeg tror jeg ville følt behov for det likevel :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med at alle er så fine her da :fnise: jeg tisser oftere i dusjen enn jeg ikke tisser i dusjen! Er ikke slik at jeg planlegger at nå skal jeg dusje fordi jeg må tisse, men om jeg må tisse før jeg dusjer så gidder jeg faktisk ikke å sette meg på doen først! Syntes det er utrolig kjedelig å gå på do... :)

Jeg drikker så mye vann uansett, så er aldri veldig konsentrert det som kommer ut, og blir jo uansett skyldt ned med en gang, så ser ikke helt problemet :)

Men ja, tar denne som AB...

Det morsomme er jo at jeg er en veldig sjenert og flink pike jente, som alltid passer på å se stelt og fin ut, kler meg fint, sminker meg, og ordner meg alltid. Så om jeg er så "ekkel" at jeg tisser i dusjen, så må andre også være det, tenker jeg!

Anonymous poster hash: 99848...e95

 

Selv om du passer på å stelle deg og se fin ut, så er du fremdeles ekkel om du tisser i dusjen. Usj. Jeg har som sagt gjort det selv to ganger, pga. sterk tissenød og fordi badet var kaldt, og det ikke fristet å gå ut av den varme dusjen for å sette seg på en kald toalettskål. 

 

 

Jeg tisser i dusjen en gang i blant, og ser ikke problemet. Urin er sterilt og det blir skylt vekk med en gang(tisser jo ikke opp etter veggen….). Annet er det å drite i dusjen. Det er selvfølgelig ikke OK.

Anonymous poster hash: 0d879...d11

 

 

At urin er steril er en myte, følger ikke folk med siden de tror dette er gjeldende?

 

Fra forskning.no:

 

http://forskning.no/content/urin-ikke-steril-likevel

 

Og:

 

http://www.nrk.no/livsstil/urin-er-ikke-sterilt-likevel-1.7203571

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kanskje ikke. Men jeg tror jeg ville følt behov for det likevel :)

Ja, og jeg skrubber dusjgulvet hver gang jeg dusjer, selv om jeg ikke har tisset, og jeg vasker føttene en gang til før jeg avslutter dusjen. For meg blir det urenslig å ikke gjøre denne prosedyren med skrubbing av gulvet. Jeg vet at det er overdrevent. :)

Anonymous poster hash: ffcdf...504

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...