Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjør det ikke, rett og slett fordi jeg syntes det er ekkelt. Hva folk gjør i sin egen dusj, bryr jeg meg ikke noe om, men jeg vil ikke ha den lukten på mitt eget bad.

 

Har lånt bort dusjen min noen ganger, og da er det ikke særlig deilig å kjenne urinlukten slå mot deg når du kommer inn på badet... Skrubbet dusjen noen ganger ja...

 

Gjør hva du vil hjemme hos deg selv, men vær så snill... ikke gjør det i min dusj... Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av, så ha i det minste vett til å sørge for at du skyller det ordentlig bort!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sluket i dusjen og røret fra toalettet leder jo ut til samme sted.

Jo, men man trenger da ikke pisse der man skal stå med føttene og vaske seg, når man har et ytmerket sted å pisse fra seg, som jo nemlig går ut samme vei...

Uten å måtte skrubbe dusjen med klorin og steamcleaner for å få vekk proteinet i pisset ditt og herlige dusjtemperatur og hudcellematede, urinvannede baktislusker, før man skal vaske beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult å lese hva noen av disse "Menn Skal Sitte Og Tisse!!! :sinna: "- damene syns om tissing på gølvet på badet/i dusjkabinettet.

Yey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

tisser i dusjen ja. jeg synes det er artig jeg.

noen ganger kniper jeg igjen forhuden så det blir som en liten vannballong.

 

 

Anonymous poster hash: 6f5ff...a4a

 

:skratte:

 

Noen ganger er toll artige. :kosteskaft:

Go troll. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Jeg blir ikke sjokka av folk her inne lenger etter jeg har sett igjennom tråden over hvor sjeldent folk dusjer, nå denne..

Selvfølgelig tisser jeg IKKE i dusjen! Æsj, virkelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. Finnes det så mye ekle folk? Tisse i dusjen? Så utrolig ekkelt. Trodde det bare var barn som gjorde sånt, og da bare de uten ordentlig oppdragelse. Man tisser i do, og man vasker seg i dusjen. Ville du vasket deg i do? Nei, så hvorfor tisse i dusjen? Håper for Guds skyld ingen av mine gjester har gjort det hos meg. Uuusj.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, jeg skjønner :) Folk må så klart få gjøre som de vil altså. Jeg tisser kanskje ikke i dusjen, men jeg deler seng med bikkja (som i manges øyne er ekkelt) Jeg tror alle mennesker har "ekle" vaner osv

Å dele seng med et dyr er hundre ganger ekler enn å tisse i dusjen. Faktisk eklere enn å drite i dusjen og.

Anonymous poster hash: 29b38...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tisser i dusjen, tisser i sjøen og i basseng.



Anonymous poster hash: fa735...b14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tisser i dusjen, tisser i sjøen og i basseng.

Anonymous poster hash: fa735...b14

Tisser du i basseng?! Herregud. Er du helt fjern?

Anonymous poster hash: 55ce1...938

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dele seng med et dyr er hundre ganger ekler enn å tisse i dusjen. Faktisk eklere enn å drite i dusjen og.

Anonymous poster hash: 29b38...999

Kanskje det, men det er koselig å ha bikkja i sengen. Jeg bytter på senga en gang i uken og bikkja bader relativt ofte. Jeg dusjer to ganger om dagen (og jeg går på do i do!) Dette funker for meg, og hvis folk vil pisse og drite i dusjen sin er det helt i orden for meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sjokka av folk her inne lenger etter jeg har sett igjennom tråden over hvor sjeldent folk dusjer, nå denne..

Selvfølgelig tisser jeg IKKE i dusjen! Æsj, virkelig.

 

Mener du tråden hvor folk sier at de ikke dusjer hver dag? Mener du det er ekkelt? Da må jeg si at det er ekkelt med mennesker som sliter så mye med vond kroppslukt at hvis de ikke dusjer hver dag, lukter det vondt av dem - det kan ikke være enkelt. Vet om noen som må dusje hver dag, noen til og med to ganger om dagen, pga. de svetter så mye og får tåfislukt. 

 

Å ikke dusje hver dag, betyr følgelig ikke at en bare dusjer én gang i uken, hvis det er det du tror. Syns i grunn det høres ut som du sliter med nyanser. 

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Mener du tråden hvor folk sier at de ikke dusjer hver dag? Mener du det er ekkelt? Da må jeg si at det er ekkelt med mennesker som sliter så mye med vond kroppslukt at hvis de ikke dusjer hver dag, lukter det vondt av dem - det kan ikke være enkelt. Vet om noen som må dusje hver dag, noen til og med to ganger om dagen, pga. de svetter så mye og får tåfislukt.

Å ikke dusje hver dag, betyr følgelig ikke at en bare dusjer én gang i uken, hvis det er det du tror. Syns i grunn det høres ut som du sliter med nyanser.

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

Oi her kom noen raskt i forsvarsmodus og skal begynne å angripe hvordan jeg er som person, ut av ingenting. Selvfølgelig skal de som dusjer sjeldent si at vi som dusjer hver dag gjør det fordi vi stinker. Hah. Ha en fin kveld :) Endret av Vireo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisser du i basseng?! Herregud. Er du helt fjern?

Anonymous poster hash: 55ce1...938

Alle gjør det. Hvis du ikke gjør det, så er det noe galt med deg.

Anonymous poster hash: c79d3...49b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Alle gjør det. Hvis du ikke gjør det, så er det noe galt med deg.

Anonymous poster hash: c79d3...49b

 

Ikke sant. når alle andre gjør det, hvorfor kan ikke jeg liksom. akkurat som at mitt tiss er eklere.. Hvis man synes det er ekkelt får man bare la være å bade.

Anonymous poster hash: fa735...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her kom noen raskt i forsvarsmodus og skal begynne å angripe hvordan jeg er som person, ut av ingenting. Selvfølgelig skal de som dusjer sjeldent si at vi som dusjer hver dag gjør det fordi vi stinker. Hah. Ha en fin kveld :)

 

Men hvis du påstår at en begynner å stinke pga. at en ikke dusjer hver dag, så må det jo være fordi du selv opplever at du får en lukt hvis du ikke dusjer hver dag? Og hvorfor antar du at jeg dusjer sjelden, bare fordi jeg ikke dusjer hver bidige dag? Nyanser, nyanser...

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vireo

Men hvis du påstår at en begynner å stinke pga. at en ikke dusjer hver dag, så må det jo være fordi du selv opplever at du får en lukt hvis du ikke dusjer hver dag? Og hvorfor antar du at jeg dusjer sjelden, bare fordi jeg ikke dusjer hver bidige dag? Nyanser, nyanser...

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

HVOR i helvete har jeg skrevet det? Du skriver jo ting jeg ALDRI har nevnt her engang! Ærlig talt!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte:

 

Noen ganger er toll artige. :kosteskaft:

Go troll. :duskedame:

er på ingen måte et troll. jeg vet av flere som lager 'tisse ballonger' i dusjen.

har tissa i dusjen hele livet, og jeg synes det er artig.

 

da jeg gikk på vgs så delte vi gymgarderobe med trinnet over oss, og i dusjen måtte man passe på for de kunne finne på å tisse på deg. det var ganske gøy, så jeg har tatt med meg den tradisjonen videre om jeg har med meg noen i dusjen.

Anonymous poster hash: 6f5ff...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser i dusjen.

Ser ikke hvorfor jeg må gå på do først når jeg likevel skal rett i dusjen.

Det går jo uansett rett i sluket uansett, og det lukter ingenting.

Anonymous poster hash: e7aaa...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser i dusjen.

Ser ikke hvorfor jeg må gå på do først når jeg likevel skal rett i dusjen.

Det går jo uansett rett i sluket uansett, og det lukter ingenting.

Anonymous poster hash: e7aaa...39e

akkurat, jeg skjønner ikke de som påstår at det lukter urin av dusjen?

lukter det urin av do hver gang du bruker do også?

i motsettning til do, så rengjøres jo dusjen etter hver brukt.

Anonymous poster hash: 6f5ff...a4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR i helvete har jeg skrevet det? Du skriver jo ting jeg ALDRI har nevnt her engang! Ærlig talt!

 

Så hissig og uraffinert du er! Jeg har også lest den andre tråden, og der var det ikke mange som skrev at de dusjet sjelden, men at de ikke dusjet hver dag, så litt rart at du blir så sjokket over "at mange dusjer så sjelden i den tråden."

 

Det er jo ganske logisk når du tenker på det, at mennesker som fort får vond kroppslukt, må dusje oftere, og som dermed ikke kan forstå at noen ikke dusjer hver dag, for "alle" får jo den samme lukten uten å ha dusjet én gang om dagen. 

 

Og selvføgelig får folk som dusjer sjelden vond lukt, men hvis de bare ikke dusjer hver dag, så vil de ikke få vond lukt (hvis de da ikke får vond kroppslukt raskt - og da forstår jeg at en må dusje oftere).

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...