Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

tisser i dusjen ja. jeg synes det er artig jeg.

noen ganger kniper jeg igjen forhuden så det blir som en liten vannballong.

 

 



Anonymous poster hash: 6f5ff...a4a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

:( Hvordan vasker man bort urinlukt fra dusjen? Må man vaske med sterke saker som salmiakk eller eddikk eller holder det med jif skurekrem?

Anonymous poster hash: ffcdf...504

 

Har du fått urinlukt i dusjen din på grunn av tissing der så har du større problemer. Sjekk for UVI. :)

Anonymous poster hash: 56d80...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har ingen problemer med å tisse i dusjen hvis jeg må tisse. Ærlig talt, rennende vann blandet med såpe...tror neppe det gjør noen skade. Ser verre "farer" der ute. :)



Anonymous poster hash: 56d80...b14
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Har du fått urinlukt i dusjen din på grunn av tissing der så har du større problemer. Sjekk for UVI. :)

Anonymous poster hash: 56d80...b14

 

Takk for råd! :)

Men nei, har ikke merket urinlukt i dusjen, og har ikke UVI, men ble bekymret for at det kan bli lukt etter at noen skrev at det kunne bli det.

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tisse i dusjen !    :murvegg:

 

Yakk !  :spy:

 

Jeg går på do før jeg går inn i dusjen. Hvem digger tanken på vaske en dusj som gjestene har pisset i en time før?



Anonymous poster hash: f2209...73a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Takk for råd! :)

Men nei, har ikke merket urinlukt i dusjen, og har ikke UVI, men ble bekymret for at det kan bli lukt etter at noen skrev at det kunne bli det.

Anonymous poster hash: ffcdf...504

 

 

Det blir jo lukt. Har du noen ganger bruker et toalett som (sannsynligvis) ikke har blitt vasket en stund? Det lukter dritt og urin, selv om toalettet skylles av vannet når du trekker, og du har en sånn såpe i toalettet som gir god lukt. En må jo vaske og skrubbe toalettet en gang i blant, for å unngå den lukten. Så hvis du tisser i dusjen, så må du vaske det ordentlig, ellers vil det bli lukt. Jeg har kjent en svak lukt av urin når jeg har lånt dusjen hos noen, og det er ekkelt. 

 

Forstår for øvrig ikke at folk tisser i dusj, det er jo ekkelt. Tiss før dere går på do, så slipper det å tisse i dusjen, det er tross alt ikke et toalett. 

Anonymous poster hash: 9f043...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tisser i dusjen, gjør det i begynnelsen, og det kommer masse vann og såpe etter det pluss at badet/dusken vaskes ofte nok.

 

Synes ikke det er ekkelt, men det er ikke noe jeg forteller til noen, ingen som finner ut  ;)



Anonymous poster hash: 3570e...784
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men jeg lurer på, dere som tisser i dusjen fordi dere ikke gidder å gå på do midt i dusjen. Hvor lenge dusjer dere egentlig? Siden dere ikke merker at dere må tisse før dere dusjer, altså? Eller er dere små barn alle sammen, som ikke merker tissetrang før det er nødstilfelle?

Anonymous poster hash: 1bb85...2f9

 

Er du en idiot? Varmt vann fører til at musklene relakserer. 

Anonymous poster hash: 37242...3af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke for vane å gjøre det. Gjorde det en stund etter fødsel, fordi det svei mindre. Gjør det en sjelden gang nå om jeg glemte å tisse før jeg gikk i dusjen.



Anonymous poster hash: adc75...2aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er du en idiot? Varmt vann fører til at musklene relakserer. 

Anonymous poster hash: 37242...3af

 

 

Er du så utrolig lat at du bare tisser mens du står i dusjen? Idioti og latskap. 

Anonymous poster hash: 9f043...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er du en idiot? Varmt vann fører til at musklene relakserer. 

Anonymous poster hash: 37242...3af

 

 

.... Og derfor er det naturlig for alle voksne å bare tisse i dusjen? Idiot. 

Anonymous poster hash: 9f043...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

tisser i dusjen ja. jeg synes det er artig jeg.

noen ganger kniper jeg igjen forhuden så det blir som en liten vannballong.

 

 

Anonymous poster hash: 6f5ff...a4a

 

:fnise: høres morsomt ut ja :laugh: 

Anonymous poster hash: ffcdf...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Nei æsj, har aldri gjort det. Har toalett til sånt. De som ikke orker å gå på do selv om de dusjer må være lat som ikke orker å gå de få stega :fnise: Det er griseri, for andre skal tross alt bruke dusjen også, men mindre du bor alene. Det er noe små barn i barnehagen driver med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, dumme spørsmål fortjener dumme svar! Jeg tisser bare i andres dusj :P

Nej, ingen tissing på denne frøkna når jeg går med urinkateter, så vær trygg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke siden jeg var barn. Jeg synes ikke noe om å stå i en varm damp som lukter av min egen urin.



Anonymous poster hash: 31fae...3f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morello

Går ikke inn i dusjen for å tisse men er ganske chill til det, dusjen vaskes jo når man dusjer uansett så blir jo ikke ekkelt. Tar som regel ganske kjappe og kjølige dusjer da, så avslappa-pisser ikke så ofte :P Kjenner jeg at jeg må tisse før jeg går i dusjen går jeg på dass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager! Nå ble jeg litt sjokkert! Visste ikke at dette var et tema engang! Voksne folk som tisser i dusjen?!



Anonymous poster hash: 11c52...20b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er naturlig med å stå å tisse for meg.. Så absolutt ikke, nei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...