Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

ja, noen ganger  :flau:

 

Hvorfor?, har du prøvd å sitte på et do mens du er bløt?  :skratte:

Må man så må man  :laugh:



Anonymous poster hash: 084bb...a06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

ja, noen ganger  :flau:

 

Hvorfor?, har du prøvd å sitte på et do mens du er bløt?  :skratte:

Må man så må man  :laugh:

Anonymous poster hash: 084bb...a06

 

Ja :) For ikke å snakke om alle vanndammene (på badet, gangen og på wc) man må tørke opp etterpå, når man går våt rett fra dusjen og til wc

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da virkelig ikke å SKRUBBE dusjen etter å ha urinert på "gulvet" og ikke opp etter veggen? :P Det skylles jo vekk. Pleier å dusje ganske lenge, og da er ikke skrubbing eller vasking nødvendig. Ærlig talt.

Anonymous poster hash: 0d879...d11

Det skylles ikke bare vekk. Selv om jeg skyller bort såperester på fliser og dusjdører etter hver gang jeg har dusja sitter det alltid igjen litt, så jeg må skrubbe med jevne mellomrom. Hvis alt bare kunne skylles vekk hadde man aldri trengt å vaske dusjen!

Personlig syns jeg det er rart å høre at så mange tisser i dusjen, ekkelt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skylles ikke bare vekk. Selv om jeg skyller bort såperester på fliser og dusjdører etter hver gang jeg har dusja sitter det alltid igjen litt, så jeg må skrubbe med jevne mellomrom. Hvis alt bare kunne skylles vekk hadde man aldri trengt å vaske dusjen!

Personlig syns jeg det er rart å høre at så mange tisser i dusjen, ekkelt!

Jeg ønsker meg et bidet, da jeg synes at det er eklere å vaske baken i dusjen enn å tisse i dusjen. Derfor må jeg uansett skrubbe dusjgulvet i forbindelse med hver dusj.

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, nei, nei, som skyllemiddel mente du vel?

Anonymous poster hash: ffcdf...504

 

Selvfølgelig! Anbefaler tiss som skyllemiddel, aldri vært så fornøyd som jeg er nå.

Anonymous poster hash: c79d3...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Selvfølgelig! Anbefaler tiss som skyllemiddel, aldri vært så fornøyd som jeg er nå.

Anonymous poster hash: c79d3...49b

 

Er det bedre enn eddikk? Jeg for min del foretrekker regnvann for å få bølger i håret :)

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig å være så fin som dere?

Tisser ikke hver gang men gidder ikke gå ut for å tisse hvertfall. Jeg er glad jeg ikke er oppdratt til å være bakteriefreak altså, så grusomt slitsomt det må være. 



Anonymous poster hash: ca29d...961
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det bedre enn eddikk? Jeg for min del foretrekker regnvann for å få bølger i håret :)

Anonymous poster hash: ffcdf...504

 

Hvorfor bruke eddik når du kan bruke tiss?  ;) Bruker du tiss som skyllemiddel, kan jeg love deg glansfullt og bølgete hår :) Regnvann kan ikke sammenlignes engang! 

Anonymous poster hash: c79d3...49b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit og barnslig tråd!!



Anonymous poster hash: ce319...df3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For en teit og barnslig tråd!!

Anonymous poster hash: ce319...df3

 

Mange er kanskje overtrøtte nå :laugh: og derav barnslig humor :fnise:

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mulig å være så fin som dere?

Tisser ikke hver gang men gidder ikke gå ut for å tisse hvertfall. Jeg er glad jeg ikke er oppdratt til å være bakteriefreak altså, så grusomt slitsomt det må være. 

Anonymous poster hash: ca29d...961

 

 

"Mulig å være så fin som dere?" Så, å ikke TISSE i dusjen, er å være for fin?  :fnise:  

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Mulig å være så fin som dere?" Så, å ikke TISSE i dusjen, er å være for fin?  :fnise:  

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

 

Nei, overhodet ikke. Men å være så "åh, nei det er ekkelt!!! fyfaen har da fungerende do" (kansje en smule overdrevent men du skjønner!!) syns jeg er å være for fin. Så grusomt ekkelt er det ikke. Er så mye annet ekkelt vi gjør som er værre i mine øyne. Men jaja, folk har jo forskjellige tanker på hva som er ekkelt og ikke ekkelt. 

Anonymous poster hash: ca29d...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"Mulig å være så fin som dere?" Så, å ikke TISSE i dusjen, er å være for fin?  :fnise:  

Anonymous poster hash: 0628d...a7e

 

:) Hva med å ... i sjøen? ;) Er det galt å gjøre?

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg lurer på, dere som tisser i dusjen fordi dere ikke gidder å gå på do midt i dusjen. Hvor lenge dusjer dere egentlig? Siden dere ikke merker at dere må tisse før dere dusjer, altså? Eller er dere små barn alle sammen, som ikke merker tissetrang før det er nødstilfelle?



Anonymous poster hash: 1bb85...2f9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri i hele mitt liv gjort.

 

Jeg tror det var Madonna eller noen som sa i et intervju en gang at alle plukker seg i nesa og tisser i dusjen eller noe i den duren. Det var faktisk nytt for meg den gang selv om jeg var stor pike, måtte google det og fant tråder a la dette. Og så har jeg stått i dusjen og tenkt "skal jeg prøve?". Men jeg kan bare ikke gjøre det.

 

Ikke at jeg synes det er så ufattelig ekkelt eller er veldig fin på det eller noe, jeg tror det mest er en vanesak (både å gjøre det og å ikke gjøre det).

 

Jeg har også en vane med å alltid tisse før jeg går inn i dusjen, så jeg har vel aldri vært tissetrengt imens jeg dusjer heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde man hadde toaletter til sånt.

Sluket i dusjen og røret fra toalettet leder jo ut til samme sted.

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sluket i dusjen og røret fra toalettet leder jo ut til samme sted.

 

Men så bruker du vel ikke å trø oppi toalettet heller?

Anonymous poster hash: 1bb85...2f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg ja



Anonymous poster hash: 929e8...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg. Er jo helt i starten det skjer så det renner jo masse vann og såpe ned rett etterpå. Dessuten vasker jeg jo alt en gang i uka.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men jeg lurer på, dere som tisser i dusjen fordi dere ikke gidder å gå på do midt i dusjen. Hvor lenge dusjer dere egentlig? Siden dere ikke merker at dere må tisse før dere dusjer, altså? Eller er dere små barn alle sammen, som ikke merker tissetrang før det er nødstilfelle?

Anonymous poster hash: 1bb85...2f9

 

ca 20 minutter

Anonymous poster hash: ffcdf...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...