LilleMy1989 Skrevet 9. august 2015 #301 Del Skrevet 9. august 2015 Prøver meg på oppmuntrende ord som at det er bra det ikke er noe smerter og at det muligens er mindre nå Wei Wei Men jeg merker at det er vanskelig å holde motet oppe selv. Antydning til pittelitt brunt på mandag, et par dråper i går og i dag så er det endel brunlig utflod. Merker at jeg ikke er så positiv. Når jeg mistet så startet det med brunt søndag 6+1, dvs i dag denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenStrøken Skrevet 9. august 2015 #302 Del Skrevet 9. august 2015 Uff, det er så ekkelt med blødning, og i alle fall når det blir langvarig! Jeg krysser fingrene for dere begge, og håper at papiret er hvitt fra i morgen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novemberbarn Skrevet 9. august 2015 #303 Del Skrevet 9. august 2015 Fikk se et bankende hjerte i går ❤️ Er 6+3 i dag 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 9. august 2015 #304 Del Skrevet 9. august 2015 Velkommen Og velkommen til Blåne Skriver dere på info om dere selv slik som det står om oss andre i første innlegget? Jeg tror du har tvillinger Tiana Du må få lage deg en ticker sånn at vi kan se hvor langt du er på vei Krysser fingrene for at alle holder seg blod og smertefrie hele helgen nå har jeg drømt 3 netter på rad at det er tvilliger.. spennende eh.. atte jeg vet ikke hvordan jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 9. august 2015 #305 Del Skrevet 9. august 2015 så utrolig trist Marimba!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-magica- Skrevet 9. august 2015 #306 Del Skrevet 9. august 2015 31 år, Østlandet, barn nr 2, menstermin 16. april 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-magica- Skrevet 9. august 2015 #307 Del Skrevet 9. august 2015 31 år, Østlandet, barn nr 2, menstermin 16. april 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. august 2015 #308 Del Skrevet 9. august 2015 Litt ekkelt spørsmål Jeg har det siste døgnet flydd på toalettet, jeg har siden i dag tidlig (enn så lenge) klart å holde på det jeg har spist, men jeg har vondt i magen, litt sånn sviende vondt, det gjør ikke vondt på en bestemt plass, men i hele magen. Jeg har og kjent litt sviing i trusekanten, men ikke noe blod eller noe slikt. Formen er elendig, klarer ikke å sitte oppreist mer enn ca 10 minutter før jeg må legge meg igjen.. Ingen andre i familien er syke, så det jeg lurer på er om dette kan være svangerskapsrelatert, og om noen av dere har hatt noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 9. august 2015 #309 Del Skrevet 9. august 2015 Tianna: Det er bare å klikke på en som du liker feks min. Da kommer du til siden hvor du lager den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 9. august 2015 #310 Del Skrevet 9. august 2015 Marimba: Så innmari leit å høre!! Wei Wei: Krysser fingrene for at det går veien til tross for blødninger. Litt ekkelt spørsmål Jeg har det siste døgnet flydd på toalettet, jeg har siden i dag tidlig (enn så lenge) klart å holde på det jeg har spist, men jeg har vondt i magen, litt sånn sviende vondt, det gjør ikke vondt på en bestemt plass, men i hele magen. Jeg har og kjent litt sviing i trusekanten, men ikke noe blod eller noe slikt. Formen er elendig, klarer ikke å sitte oppreist mer enn ca 10 minutter før jeg må legge meg igjen.. Ingen andre i familien er syke, så det jeg lurer på er om dette kan være svangerskapsrelatert, og om noen av dere har hatt noe lignende Jeg vet ikke, men jeg synes kanskje dette kvalifiserer til en telefon til legevakten? Evt. se an til i morgen hvis du ikke har veldig mye smerter. Det kan jo forsåvidt også "bare" være en matforgiftning av noe slag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. august 2015 #311 Del Skrevet 9. august 2015 Ser det i allefall an til i morgen, for da er fastlegen min der. Uansett gjør de ikke noe hvis dette i så måte er svangerskapsrelatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tianna Skrevet 9. august 2015 #312 Del Skrevet 9. august 2015 Tianna: Det er bare å klikke på en som du liker feks min. Da kommer du til siden hvor du lager den Får ikke til jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 9. august 2015 #313 Del Skrevet 9. august 2015 prøv igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 10. august 2015 #314 Del Skrevet 10. august 2015 Kakao: var det du som la ut en link til video om forløpet i det første trimesteret? Var det kansje i dagboken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 10. august 2015 #315 Del Skrevet 10. august 2015 Får ikke til jeg..... Jeg googlet bare pregnancy ticker, valgte en side og fulgte oppsettet. Og så limer du inn BB-koden i signaturfeltet ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angiie Skrevet 10. august 2015 #316 Del Skrevet 10. august 2015 Får ikke til jeg..... Kopier URL til tickeren du lager og lim inn til bilde, ikke lenke, i signaturen din på innstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 10. august 2015 #317 Del Skrevet 10. august 2015 Kakao: var det du som la ut en link til video om forløpet i det første trimesteret? Var det kansje i dagboken din? Fant den http://www.babycenter.com/2_inside-pregnancy-your-baby-takes-shape_10354437.bc#videoplaylist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 10. august 2015 #318 Del Skrevet 10. august 2015 Melder meg ut igjen, blir ingen april-bebis Orker ikke skrive alt her men det står i dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 12. august 2015 #319 Del Skrevet 12. august 2015 Melder meg ut igjen, blir ingen april-bebis Orker ikke skrive alt her men det står i dagboka Leste dagboken din så trist Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippåhoppsann Skrevet 12. august 2015 #320 Del Skrevet 12. august 2015 Her har det vert veldig stillt en stund. Jeg har lagt rett ut med diaré og feber,har enda diaré på tredje dagen,håper bare det går over snart. Og det kan vel ikke den lille ta skade av? Ellers må jeg vel bestille meg lege time også snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå