Gå til innhold

Hvilke type folk er du lei av?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I denne tråden finnes det en til to eksempler på folk jeg er lei av. Klassisk idiotoppførsel.

Anonymous poster hash: be0f2...43a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

* Jeg er lei av folk som tar bilde av rævva si i treningsenter, gjerne med såkalte (og stygge) "rumpebukser". Akkurat som om folk er interessert i å se deg halvnaken i treningsenter..

En ting er 14 åringer.. noe annet er 25 åringer med barn og hele pakka som oppfører seg som noen horer. HALLO liksom, voks opp!

Anonymous poster hash: 14ee5...310
AnonymBruker
Skrevet

Belærende folk som kommer med ekspert uttalelser når de har 0 anelse.

Sjalu folk som må dytte andre ned for å føle seg bra.

Folk som lyver og bedrar.

Folk som manipulerer osv for å fremheve seg sjølv.

Anonymous poster hash: 053d3...246

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Belærende folk som kommer med ekspert uttalelser når de har 0 anelse.

Sjalu folk som må dytte andre ned for å føle seg bra.

Folk som lyver og bedrar.

Folk som manipulerer osv for å fremheve seg sjølv.

Anonymous poster hash: 053d3...246

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lei av å lese om Navere (uansett hvor legitim sykdom de har) som klager over velferdsstaten.

Jeg er lei av å lese om feminister som klarer å vinkle absolutt alt til noe negativt.

Jeg er lei av å lese mannfolk (ja, for det er stort sett mannfolk) i kommentarfelt som klager over alt og alle og som aldri bidrar til noe konstruktivt i kommentarfelt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Treningsnarkomaner som på død og liv på poste alt en gjør på facebook. Skryter over lakseburger og proteinshakes daglig, og rakker ned på de som ikke trener og drikker alt fra herbalife. 

Anonymous poster hash: 680e2...a66
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av å lese om Navere (uansett hvor legitim sykdom de har) som klager over velferdsstaten.

Dersom man faktisk har en legitim sykdom som gjør at man ikke klarer å arbeide, så er man strengt tatt ikke en "naver"

En "naver" er (per definisjon) en person som faktisk er frisk nok til å arbeide, men som rett og slett ikke gidder å skaffe seg noen fast jobb. Det er jo tross alt langt mer komfortabelt å ligge å dra seg, og bare få penger trillende inn på konto..

Anonymous poster hash: 1d6f2...e1e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en figur som klager og sutrer om absolutt alt mellom Himmel og Jord. Men han gidder ikke å gjøre noe som helst for å hindre noen av disse  tingene som irriterer ham. Det er alt for slitsomt å gjøre noe aktivt mot dette. Han vil heller sitte i lenestolen sin, og klage over alle tingene som han ikke liker...

AnonymBruker
Skrevet

Folk som maser om at alle andre er "saueflokk", at "folk må våkne" og at "bare vent 10-15år frem i tid, da vil dere se at jeg har rett". Dette i diskusjoner som gjelder om man skal vaksinere ungene mot barnesykdommer.

Anonymous poster hash: 71a2f...81c
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk som maser om at alle andre er "saueflokk", at "folk må våkne" og at "bare vent 10-15år frem i tid, da vil dere se at jeg har rett". Dette i diskusjoner som gjelder om man skal vaksinere ungene mot barnesykdommer.

Dette er altså de som mener vaksiner er fulle av "kjemikalier" som de aldri klarer å definere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Voksne "snusfornuftige" kjerringer som på død og liv skal trykke ned venninner som gjør ting noe annerledes enn seg selv. Som når det viser seg senere gjør akkurat de tingene selv som de rakker ned på andre for. Og enda verre ting. Felles for de i min krets er at de er stille og rolige utad, men så snart de har fått litt alkohol innabords kommer avsløringene og klagene ramlende på en fjøl.

Anonymous poster hash: be0f2...43a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom man faktisk har en legitim sykdom som gjør at man ikke klarer å arbeide, så er man strengt tatt ikke en "naver"

En "naver" er (per definisjon) en person som faktisk er frisk nok til å arbeide, men som rett og slett ikke gidder å skaffe seg noen fast jobb. Det er jo tross alt langt mer komfortabelt å ligge å dra seg, og bare få penger trillende inn på konto..

Det er ikke noen "per definisjon" på Naver. En Naver er en som mottar støtte i stedet for å jobbe. Punktum.

Anonymous poster hash: 014de...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Navere

Anonymous poster hash: 20645...7c9

Gjest Jon Are
Skrevet

- Bortskjemte drittunger og foreldrene deres

- "Dyreelskere"

- Folk som klager over ting de selv har skyld i, men skylder på alle andre (eks. fedme, økonomi)

- Folk som krever, krever, krever

- Politikere

- Trege mennesker

- Unge blondiner med perleøredobber (ser virkelig ikke forskjell på disse!)

- Folk som ikke eier egen personlighet, men følger alle nye trender

- De som tar bilder av det de spiser eller ungene sine (spoiler alert: ingen bryr seg!)

Jeg er enig i mye av det du nevner her som irriterende, men hvorfor dyreelskere. Inntil du har elsket et dyr, er det en del av sjelen din som ikke har våknet sies det. Dyr er fantastiske skapninger som har reddet mennesker fra mye. Blant annet ensomhet.

Med hilsen fra:

Jon Are

Gjest Nosoul
Skrevet

Den type folk jeg er lei av for tiden er nok meg selv :5:

AnonymBruker
Skrevet

Mote bloggere :frustrert:

Anonymous poster hash: 733b0...09a
Skrevet

Folk som skryter hele tida, ikke bare på nett, men også når man møtes. Jeg har noen slike personer i slekta. Det er ikke måte på hvor mye de trener og hvor flinke barna er. Når jeg møter sånne folk, føler jeg meg fullstendig misslykka.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noen "per definisjon" på Naver. En Naver er en som mottar støtte i stedet for å jobbe. Punktum. Anonymous poster hash: 014de...3ae

Feil :ler:

Anonymous poster hash: 20645...7c9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Folk som er detaljerte.

Eks skal fortelle om en person som har skjedd noe med. Begynner gjerne med bestemora, hva hun gjorde og hvem hun giftet seg med...så fikk de en datter...hun var litt svakelig, ble gift sent. De fikk da en datter da, hun var gift MED en grusom mann. De ble skilt....så kommer det som egentlugcskal fortelles phuuuu

Anonymous poster hash: 96bc3...c7a

Skrevet

Jeg er enig i mye av det du nevner her som irriterende, men hvorfor dyreelskere. Inntil du har elsket et dyr, er det en del av sjelen din som ikke har våknet sies det. Dyr er fantastiske skapninger som har reddet mennesker fra mye. Blant annet ensomhet.

Med hilsen fra:

Jon Are

De irriterende "dyreelskerne" som setter dyr foran mennesker, nekter andre å spise kjøtt og er medlem av PETA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...