Gå til innhold

Hvilke type folk er du lei av?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Morgenfriskuser, la oss ikke glemme dem. Jeg står selv tidlig opp, og trives med det, men jeg går IKKE rundt og er kvitrende og utagerende blid av den grunn. Folk som kvitrer godmorgen til meg før jeg har fått morgenkaffen min kan gå ut i skogen og dø. 

Anonymous poster hash: 73c73...837

Ja, gud, tenk å være så jævlig å si god morgen til andre.

Anonymous poster hash: 42048...ca3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Er lei av snobbete, arrogante og klysete folk. Folk som utnytter andre med lavere stilling og bare er vennlige mot de som er nyttige i karrieren. Falske.

Og, lei av norske folk med tyske, fjonge etternavn.

Oppsummert: kollegaene mine.

AnonymBruker
Skrevet

*Mer*

Anonymous poster hash: 46622...acc

Jeg er lei av folk som retter på andres små skrivefeil.

Anonymous poster hash: b6ef2...980

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, gud, tenk å være så jævlig å si god morgen til andre.

Anonymous poster hash: 42048...ca3

Si god morgen, helt ok. Kvitre god morgen, FY!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av folk som bare surver og ikke gidder å prøve selv.

Nesten like ille er de som må ha bekreftelse for hver minste ting de gjør. Skullle tro enkelte voksne forventer klistremerke i boka fordi de klarte å kle på seg selv om morgenen.

Og jeg holder på å få fnatt av mennesker som faen ikke kan la en være i fred nå og da, men skal mase og legge seg opp i alt til enhver tid.

Anonymous poster hash: 26acb...898
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk som legger seg opp i og kritiserer andres meninger/livssyn/hjertesaker uten å ha et åpent sinn i det hele tatt. Hvorfor gidder de? 

Anonymous poster hash: a85f5...f99
Skrevet (endret)

- Bortskjemte drittunger og foreldrene deres

- "Dyreelskere"

- Folk som klager over ting de selv har skyld i, men skylder på alle andre (eks. fedme, økonomi)

- Folk som krever, krever, krever

- Politikere

- Trege mennesker

- Unge blondiner med perleøredobber (ser virkelig ikke forskjell på disse!)

- Folk som ikke eier egen personlighet, men følger alle nye trender

- De som tar bilder av det de spiser eller ungene sine (spoiler alert: ingen bryr seg!)

Endret av Cashbah
Skrevet

De fleste mennesker generelt. 

• Liker 2
Skrevet

En bekjent av meg har gjeldsordning og lever på NAV, mens han ved siden av jobber svart og sparer opp penger. Nå nettopp har han kjøpt seg leilighet OG totalrenovert den for disse oppsparte pengene. Dette går fint an fordi leiligheten selvfølgelig ikke står på han (frem til den dagen han ikke lenger har gjeldsordning).

Sånne type folk er jeg lei av. Folk som utnytter systemet OG kommer seg unna med det.

• Liker 8
Gjest Sunhands
Skrevet

De som selger Forever Living og fyller facebook med lange historier om hvor frigjorte de er og hvor gode mødre man blir av å selge sånt. Og ikke minst hvordan en krem eller noe pulver gjør deg slankere, penere, sunnere, gladere, sprekere osv osv. Helt uten noe dokumentasjon på påstandene.

De som ikke klarer å se lengre enn til seg selv og sine behov. Som rakker ned på alle som velger annerledes eller er annerledes. Særlig når de kommer med lange utbrudd om hvot utspekulerte flyktinger er som utnytter krigen i eget hjemland til å komme hit og "ta" alle jobbene og pengene og damene.

De som ikke skjønner forskjellene på forskning og googlesøk, eller på teori og påstand, eller på bevis og anekdote. Særlig når de bruker det til å spre konspirasjonsteorier, rasisme, hat, frykt og mistillit. Det er bare så trist.

Vi er lei av stort sett det samme, vi. :)

Så nylig et bilde ei som solgte Forever Living hadde lagt ut av vektnedgang hos en dame. Man ser tydelig at bildet er redigert. Går ikke an å slanke bort masse løs hud på 9 dager.. ;)

Gjest Sunhands
Skrevet

En bekjent av meg har gjeldsordning og lever på NAV, mens han ved siden av jobber svart og sparer opp penger. Nå nettopp har han kjøpt seg leilighet OG totalrenovert den for disse oppsparte pengene. Dette går fint an fordi leiligheten selvfølgelig ikke står på han (frem til den dagen han ikke lenger har gjeldsordning).

Sånne type folk er jeg lei av. Folk som utnytter systemet OG kommer seg unna med det.

Hvorfor melder du ham ikke? Dette er jo faktisk ulovlig.

AnonymBruker
Skrevet

De som avsporer tråder på kg, og vrir diskusjonen over til noe helt annet i stedet for å bare svare på det ts spør om, som gjerne er noe helt konkret. Som "hvordan spiser dere persimonner", og så er det et fjols som klarer å gjøre det til en israelboikott-diskusjon i stedet... 

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor melder du ham ikke? Dette er jo faktisk ulovlig.

Familierelasjoner på en måte. Det gjør det vanskelig, særlig fordi jeg er redd for at det skal bli for innlysende at det er jeg som har meldt.

Skrevet

Snurpekjerringer på 50+ som akker og uffer seg over matvareprisene, men som ikke har noen problemer med å svi av 3000 kr på en Michelinboblejakke og 1500 kr på rynkefjerningskrem. Blir så sliten.

• Liker 3
Gjest Sunhands
Skrevet

Familierelasjoner på en måte. Det gjør det vanskelig, særlig fordi jeg er redd for at det skal bli for innlysende at det er jeg som har meldt.

Du kan være anonym. Dette er økonomisk kriminalitet, og om du hadde valgt å ikke være anonym hadde du fortsatt hatt ditt på det tørre.

Folk svindler for flere titalls millioner kroner, og dette er penger som kan komme andre til gode.

https://www.nav.no/no/NAV+og+samfunn/Kontakt+NAV/Presse/Pressemeldinger/Trygdesvindel+for+271+millioner+i+2014.403897.cms

AnonymBruker
Skrevet

- Bortskjemte drittunger og foreldrene deres

- "Dyreelskere"

- Folk som klager over ting de selv har skyld i, men skylder på alle andre (eks. fedme, økonomi)

- Folk som krever, krever, krever

- Politikere

- Trege mennesker

- Unge blondiner med perleøredobber (ser virkelig ikke forskjell på disse!)

- Folk som ikke eier egen personlighet, men følger alle nye trender

- De som tar bilder av det de spiser eller ungene sine (spoiler alert: ingen bryr seg!)

Spesielt de som har perleøredobber som nesten er større enn øreflippen.

Anonymous poster hash: b6ef2...980

Skrevet

Hvorfor i svarte sender du ikke en anonym melding til NAV??

• Liker 2
Skrevet (endret)

Folk som er i overkant folkelige, og stadig er ute etter bekreftelse ved å fortelle om en diskusjon de vant. "Han sa ditten, men da sa jeg datten. Da skal jeg si deg han ble stum gitt! Jajaja sann. Sånn går no dagan!"

Endret av Nevian
  • Liker 5
Skrevet

Hvorfor i svarte sender du ikke en anonym melding til NAV??

Det har jeg nettopp svart på. Selv om den er anonym, så er jeg redd det blir for innlysende at det er jeg som har meldt. Pga familierelasjoner gjør det situasjonen ekstra vanskelig som sagt.

Skrevet

Er lei av snobbete, arrogante og klysete folk. Folk som utnytter andre med lavere stilling og bare er vennlige mot de som er nyttige i karrieren. Falske.

Og, lei av norske folk med tyske, fjonge etternavn.

Oppsummert: kollegaene mine.

Tyske, fjonge etternavn?

Jeg er lei av de på KG som bestandig klarer å vinkle en hver tråd inn på "jævla feminister /sosialister"

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...