Gå til innhold

Hvilke type folk er du lei av?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Egoister  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er lei megselv. 

andre folk er gode.

Endret av maskineple
Gjest Belle âme
Skrevet

Skrytere og oppmerksomhetsjuke folk.

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Tyske, fjonge etternavn?

Jeg er lei av de på KG som bestandig klarer å vinkle en hver tråd inn på "jævla feminister /sosialister"

Ja, det er noe jeg har hengt meg opp i, er sikkert den eneste som irriterer meg over det :fnise:

Men kollegene mine (som jeg er lei av) har en tendens til å ha sånne overklasse-navn. Et fiktivt eksempel er Hilda von Schtrüdelknopf.

Gjest Evans
Skrevet

Negative folk, flisespikkeri på alt og ingenting og skrytepaver.

AnonymBruker
Skrevet

-Sjokkbloggere og div. bloggere som spiller idioter for å få billige sidevisninger. Leser ikke blogger, men disse dukker ofte opp på facebook feeden. 

-Nyfrelste treningsnarkomane, spesielt typen som poster 10 bilder daglig, "elsker" ukrydret kyllingfillet og ris, og skriver om hvor gøy det er å trene knebøy 5 dager i uken. Mest sannsynligvis har de trent i under et år, og prøver å etablere en eller annen fitnessblogg eller instagram profil. 

-Folk som prøver å brande seg selv, og skal ettablere et online "image" (type bloggere, politisk aktive, gründere, osv.) ved hard spamming. 

-Ubrukelige get-rich-quick gründere og Kina importører. Disse popper opp fra tid til annen på Facebook, da de vanligvis driver på med svært pågående kampanjer. 

Anonymous poster hash: 2b652...6b8
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

- Ungeelskere

- Mammabloggere og "Mammagrammer"

- Sunnhetsfriker

- Oppmerksomhetssyke folk 

- Folk som roper rasisme av ingenting

- Overlegne snobber

- Folk som roper og skriker om hvor fælt mobbing er (gjerne på facebook), som egentlig er mobbere selv

- Trutmunn jentene

- Bimboer

- Folk som støtter for eksempel homofile men ikke litt mindre vanlige legninger

- Folk som bruker pels

- Selvskadere som legger ut bilder av kuttene sine på nett (det er jævla triggende og absolutt unødvendig!)

Anonymous poster hash: 469b8...b64
  • Liker 6
Skrevet

Hårsåre folk, uansett tema.

Gjest The damned
Skrevet

-Folk som avbryter andre og generelt tar stor plass på en negativ måte. Altså er dominerende og masete.

-Egoister. Meg, meg og meg hele dagen.

-Unge folk som er veldig bortskjemte.

-Enkelte som tar veldig stor plass i grupper på facebook.

-Omvendte matsnobber. Nesten verre enn de som er matsnobber.

-Folk som er lite åpne og gjerne lever i fortiden.

AnonymBruker
Skrevet

Utro drittfolk, menn som må ha jentunger og løgnhalser. Var det opp til meg ble det innført dødsdom.

Anonymous poster hash: be0f2...43a

• Liker 1
Skrevet

Folk som støtter for eksempel homofile men ikke litt mindre vanlige legningerAnonymous poster hash: 469b8...b64

pedofile? Seriøst?
AnonymBruker
Skrevet

Overpositive folk!! Klag litt da!! Det er bare sunt:)

Anonymous poster hash: 00617...723

• Liker 3
Gjest Universe
Skrevet

Jeg er lei av unge mødre som skal vise ungen sin overalt på nett og mammabloggere. De er overalt. Går snart ikke an å gå på nett. Har de ikke noe bedre å finne på nå når de har blitt mor? Hver der for ungen, ikke skriv om ungen og legg ut bilder overalt. Stakkars unger som ikke har noe å si.

Jeg er lei folk som tror de er bedre og penere enn andre. Når de egentlig ikke er det.

Jeg er lei av folk som kun tenker på seg selv og sine behov. 

Skrevet

-Folk som har skikkelig behov for bekreftelse. Disse som bytter profilbilde på facebook sånn en gang i uken, gjerne bytter mellom gamle og nye bilder bare for å få mer likes og kommentarer som "åå du er så nydelig!", "babe!", "pena mi" osv. Som legger ut mange selfies og andre bilder av seg selv på instagram og facebook, gjerne i kleine positurer, prøver å se ut som om de ikke er klar over at de blir tatt bilde av, der formålet er å vise seg frem, vise puppene, og får kommentarer som "hottie!!". Har et par sånne på facebook, som jeg kjenner godt, der de skal f.eks vise hva de har til middag og halve bildet består av puppene deres og så ligger pizzaen sånn i hjørnet. "Digg med mat nå!", please, ikke lat som om det var pizzaen du ville vise frem. Og så må de selvfølgelig ha en skikkelig teit og cheesy quote under bildet som ikke har noen verdens ting med det å gjøre. Som oftest noe vrøvl om å alltid følge drømmene dine, ha tro, le elsk og lev. Spy!

- Treningsfanatikere. Som alltid legger ut bilder av dem selv mens de trener, etter trening, treningsvideoer der de utfører knebøy, man kan banne på at man alltid får en snap av de etter en treningsøkt. Enten bildet av dem selv i et speil med tommel opp/peace-tegn og trutmunn (evt. overdrevent glis), og teksten "ferdig med dagens workout! *insert tonnevis med emojis her*, eller bildet av tredemølla sånn at vi ser antall km og kalorier forbrent. Disse folka passer også godt inn i forrigere punkt.

- Folk son prøver for hardt å virke "originale" og "spesielle". Går i rare klær, merkelig hårsveis og farge, har merkelige interesser og snakker om rare ting. Har ikke noe problem med folk som skiller seg ut altså, dette gjelder de som prøver aaltfor hardt. Er man litt spesiell og sær så bare er man det liksom, det er en del av personligheten, man driver ikke å nærmest trykker særheten oppi trynet på folk. Urgh, bare vær deg selv.

• Liker 6
Skrevet

Kvinnelige passasjerer i sikkerhetskontrollen på flyplassene jeg frekventerer -  :grine:

AnonymBruker
Skrevet

pedofile? Seriøst?

Var ikke det jeg tenkte på, tenkte mer på aseksuelle, panseksuelle osv. Pedofile støtter jeg så absolutt ikke!

Anonymous poster hash: 469b8...b64

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

-Folk som har skikkelig behov for bekreftelse. Disse som bytter profilbilde på facebook sånn en gang i uken, gjerne bytter mellom gamle og nye bilder bare for å få mer likes og kommentarer som "åå du er så nydelig!", "babe!", "pena mi" osv. Som legger ut mange selfies og andre bilder av seg selv på instagram og facebook, gjerne i kleine positurer, prøver å se ut som om de ikke er klar over at de blir tatt bilde av, der formålet er å vise seg frem, vise puppene, og får kommentarer som "hottie!!". Har et par sånne på facebook, som jeg kjenner godt, der de skal f.eks vise hva de har til middag og halve bildet består av puppene deres og så ligger pizzaen sånn i hjørnet. "Digg med mat nå!", please, ikke lat som om det var pizzaen du ville vise frem. Og så må de selvfølgelig ha en skikkelig teit og cheesy quote under bildet som ikke har noen verdens ting med det å gjøre. Som oftest noe vrøvl om å alltid følge drømmene dine, ha tro, le elsk og lev. Spy!

- Treningsfanatikere. Som alltid legger ut bilder av dem selv mens de trener, etter trening, treningsvideoer der de utfører knebøy, man kan banne på at man alltid får en snap av de etter en treningsøkt. Enten bildet av dem selv i et speil med tommel opp/peace-tegn og trutmunn (evt. overdrevent glis), og teksten "ferdig med dagens workout! *insert tonnevis med emojis her*, eller bildet av tredemølla sånn at vi ser antall km og kalorier forbrent. Disse folka passer også godt inn i forrigere punkt.

- Folk son prøver for hardt å virke "originale" og "spesielle". Går i rare klær, merkelig hårsveis og farge, har merkelige interesser og snakker om rare ting. Har ikke noe problem med folk som skiller seg ut altså, dette gjelder de som prøver aaltfor hardt. Er man litt spesiell og sær så bare er man det liksom, det er en del av personligheten, man driver ikke å nærmest trykker særheten oppi trynet på folk. Urgh, bare vær deg selv.

Åh så enig! Hva er galt med å ha en helt vanlig frisyre? Må en barbere et mønster inntil skallen som forsvinner etter to uker?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnelige passasjerer i sikkerhetskontrollen på flyplassene jeg frekventerer - :grine:

Hva gjør de?

Nysgjerrig her. Og har ikke vært på flyplasser på evigheter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er lei av alle "bertene" som tar longsleeve tattoos osv. som ellers går i lyserosa klær og er skikkelig staselige av seg.

• Liker 2
Skrevet

Usikre personer som meg selv. Hater min egen usikkerhet mer enn andres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...