Gjest Universe Skrevet 26. juni 2015 #81 Skrevet 26. juni 2015 (endret) -folk som har blitt mobbet en gang i tiden og aldri klarer å holde kjeft om det. -trans-personer -usikre personer -uselvstendige personer -personer med veldig lav selvtillitt -de fleste barn -hårsåre personer -passiv aggressive personerAnonymous poster hash: 71ff5...529 Det er for det mange er blitt ødelagt for livet av mobbingen. Så for å bli kvitt det så må vi bli kvitt mobbere først og fremst. Jeg er lei av at mobbere finnes enda. Hvordan er de blitt oppdratt? Endret 26. juni 2015 av Universe
Apocalypse Skrevet 26. juni 2015 #82 Skrevet 26. juni 2015 -folk som har blitt mobbet en gang i tiden og aldri klarer å holde kjeft om det. -trans-personer -usikre personer -uselvstendige personer -personer med veldig lav selvtillitt -de fleste barn -hårsåre personer -passiv aggressive personer Anonymous poster hash: 71ff5...529 Jeg er lei av folk som mobber og gjør andre mennesker usikre. 7
Gjest Seajewel Skrevet 26. juni 2015 #83 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er lei av folk som stadig skal sette diagnoser på folk. Barnet løper og ler og leker, ja da er det helt sikkert ADHD. Noen liker å vise frem ting på Facebooken sin, og tar noen fine bilder av seg selv, ja da er de heeeelt sikkert narsissistiske. Er personen litt stille, ja heeelt sikkert høysensitiv eller lett autistisk. Har en person iq og klisterhjerne, ja da er det heeelt sikkert tilbøyelighet til lett autisme eller noe annet. Og de som alltid skal koble alt til å bli enten rasisme eller kroppsfokusering/seksualisering av noe som ikke er det i det hele tatt, sånn som den nyheten om mora som reagerte på at Den lille Havfruen fra Disney var på frisørkappa til ungen. Er 2015 blitt året hvor vi skal sette merkelapp på alt og alle, og hvor alt er galt, selv om det egentlig er helt normale og uskyldige ting? 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #84 Skrevet 26. juni 2015 Jeg er ganske lei av meg selv egentlig... Synd at man ikke kan bytte hjerne/personlighet. Anonymous poster hash: 949cf...18f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #85 Skrevet 26. juni 2015 Folk blir lei av den type person jeg er. Jeg er veldig intens, detaljert, glad, smilende, interessert, bryr meg om alt det som ikke betyr noen ting og jeg har alt for mange relevante og urelevante spørsmål. Ingen kan være for lenge med meg, for de blir slitne og kjempelei.Anonymous poster hash: a18e6...d6a Da er vi av samme slag... Anonymous poster hash: 949cf...18f
Savannah87 Skrevet 26. juni 2015 #86 Skrevet 26. juni 2015 Egoistiske mennesker som bare tenker på seg selv! Meg meg meg meg!! Slike mennesker er jeg dritt lei av.
Gjest Seajewel Skrevet 26. juni 2015 #87 Skrevet 26. juni 2015 Og sånne som mener at de aldri har noen feil selv. Sier de noe slemt til et annet menneske, nei da misforstår den andre personen, fordi vedkommende gjør jo selvfølgelig aldri noe feil selv. Og om noen misforstår vedkommende, nei da har personen tilogmed en diagnose som forsterker at h*n ikke sier noe galt eller gjør noe galt. Det er alltid de andre det er noe galt med, mens de selv er de med minst selvinnsikt og forståelse for hvordan verden fungerer.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #88 Skrevet 26. juni 2015 Folk som skryter av hvor hardt og lenge de jobber. Hører det gjerne fra folk som jobber overtid hver dag, og i helgene, spesielt om det er typisk "blåsnipp"/manuell jobb. Alle andre er late i forhold, eller gjør ikke "skikkelig" arbeid. Folk som ikke er i stand til å ha fritidsaktiviteter eller gjøre noe beroligende. Dette er gjerne de som mener at alt annet enn jobb, arbeid hjemme (oppusing, hagearbeid, mekke på bilen, hjelpe kompiser osv.) og lignende er bortkastet tid. De har ofte en million forskjellige ting de "må" gjøre, og det er helt umulig å slappe av. Anonymous poster hash: 2b652...6b8 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #90 Skrevet 26. juni 2015 Bedrevitere og fordomsfulle. Anonymous poster hash: 08e1e...08f
ymotana Skrevet 26. juni 2015 #91 Skrevet 26. juni 2015 Lei av folk som bare vil høre sin egen stemme.
Gjest Rose11 Skrevet 27. juni 2015 #92 Skrevet 27. juni 2015 (endret) -Dømmende folk -Folk som ALLTID har rett og som vet best hele tiden. -Høylytte mennesker. -Fulle mennesker. -De som ikke vil lytte på hva andre sier og avbryter. -De som dokumenterer hele livet sitt på FB og snapchat. Jeg har en venninne som sender meg minst 20 snaps i løpet av dagen av alt hun og ungene gjør. Endret 27. juni 2015 av Rose11
Gjest gjestvest Skrevet 27. juni 2015 #93 Skrevet 27. juni 2015 Barnevognfolk som tror det er holdeplass foran rulletrapp og innganger.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #94 Skrevet 27. juni 2015 Folk som er så alternative at de har funnet hele sannheten og løsningen på alt, og dermed vet alt og best i diskusjoner om helse. Et godt eksempel er hardbarkede vaksinemotstandere som fnysende og nedlatende avviser alle motargumenter med den evinnelige "jada, bare følg den tanketomme saueflokken du!". Anonymous poster hash: 4b942...12f 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #96 Skrevet 27. juni 2015 ABere. Jeg var i grunnen enig med deg, helt til en annen bruker begynte å stalke meg. Nå kommer jeg til å bruke AB en god stund framover, for jeg gidder rett og slett ikke lese drittsvar mot meg som er tatt helt ut av sammenheng. KG FTW Jeg er lei av folk som er urettferdige og gjør stor forskjell på folk som de i utgangspunktet skal behandle så rettferdig som mulig, les; sjefen min. Anonymous poster hash: ef154...b3d 1
Gjest Rose11 Skrevet 28. juni 2015 #98 Skrevet 28. juni 2015 Mennesker som jobber i servicebransjen som er gretne og lite imøtekommende! Ikke gidder de å smile eller noen ting. Kanskje på tide å bytte jobb? Kan jo virke som de er dritt lei jobben sin.
Gjest The damned Skrevet 28. juni 2015 #99 Skrevet 28. juni 2015 (endret) Sånne som sitter å proklamerer at de kan spise hva de vil uten å legge på seg. Eh, ja alle kan stort sett spise hva de vil så lenge man passer på at man ikke spiswe mer enn man forbrenner. Det er altså ikke noe ekstraordinært ved din kropp selv om du kan spise både pizza og sjokolade hver dag uten å legge på deg. Jeg er også lei av sånne som er livredde for å spise omtrent. "Jeg spiste 1 kakestykke, blir jeg feit nå?" Altså Endret 28. juni 2015 av The damned
Gjest O.G. Skrevet 28. juni 2015 #100 Skrevet 28. juni 2015 Folk som sier "Jeg skal aldri......", og så går det ei lita stund og så gjør de akkurat det de sa de ikke skulle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå